Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:30

GUSTIxBILL schreef:
In Tongeren was dit na uitleg ook geen probleem (littekens door mijn verleden en zeer zelfbewust over mijn lichaam).
Had hier dus ook geen problemen verwacht.

Verklaart wel waarom er maar 5 auto’s stonden :j
Wij ook Jolien ;)
Zie dan dingen die ik liever niet zie

Gaan ze vanzelf weer sluiten of die belachelijke regel versoepelen als de mensen wegblijven.

dipstaartje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 17:31

aan die lading muggen , vannacht

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:28

Een knakje gekregen heb ivm vertrouwen van je vriendin, Verwijten krijgen naar thoofd,dat totaal nergens op slaat.... En dan thuis komt en je raam van je auto los komt en niet meer dicht krijgt... Kheb't wel efkes gehad!!!! :(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:35

Dat wij bezig zijn met een vergunning. Maar dat een buurvrouw en de gemeente moeilijk blijven doen.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:01

Mannen die alleen maar naaktfoto's willen. Ga weg, daar doe ik niet aan. En dan nog stug volhouden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:16

ScarOfWars schreef:
Mannen die alleen maar naaktfoto's willen. Ga weg, daar doe ik niet aan. En dan nog stug volhouden.

Gelijk blokken!

Gefeliciteerd Nicole_floor!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:19

Ineke2 schreef:
ScarOfWars schreef:

Gelijk blokken!

Ga ik idd doen, thanks!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:21

nicole_floor schreef:
Dat wij bezig zijn met een vergunning. Maar dat een buurvrouw en de gemeente moeilijk blijven doen.

heel irritant lijkt me zo

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 19:52

Ineke2 schreef:

Dankjewel!

@dipstaartje ja vreselijk en dan met onmogelijke regels komen, waar we aan moeten houden enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:05

Echt zo asociaal... Robin van Persie was bij ons op de manege omdat z'n dochter daar les heeft, gaan mensen gewoon vanaf een afstandje ongegeneerd foto's staan maken. :\ Of midden in een conversatie onderbreken om handtekeningen enzo te vragen. Ik vind dat echt zó aso. Wacht gewoon even af, en vraag gewoon even of je op de foto mag. Het is ook maar een mens, denk ik dan.

Maartje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:15

Ik erger me aan het feit dat ik knallende ruzie heb met mijn vriend, en aan het feit dat ik te incapabel ben om er rustig over te praten zonder uit mijn slof te schieten of te gaan huilen. Of een combinatie daarvan. Over een halfuur gaan we praten, maar ik kan bijna al voorspellen dat het uitloopt op nog meer drama omdat ik het zo lastig vind om gewoon te praten... :(.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:16

dat hadden wij altijd met onze burgemeester. en dat kind was ook niet heel handig, dus als ze weer eens iemands tand eruit sloeg met n cap, wilden ze gelijk veel schadevergoeding want haar vader was de burgemeester

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:36

Resistance schreef:
Echt zo asociaal... Robin van Persie was bij ons op de manege omdat z'n dochter daar les heeft, gaan mensen gewoon vanaf een afstandje ongegeneerd foto's staan maken. : Of midden in een conversatie onderbreken om handtekeningen enzo te vragen. Ik vind dat echt zó aso. Wacht gewoon even af, en vraag gewoon even of je op de foto mag. Het is ook maar een mens, denk ik dan.

snap het ook niet, ben ook wel eens bekende Nederlanders tegen gekomen maar zeg altijd tegen de kids je laat ze met rust in hun vrije tijd. tijdje geleden gelachen , je kan bij de mac toch bij zo'n bestel paal bestellen , nou liet iemand voor me zijn bonnetje zitten , dus ik zo je vergeet je bonnetje dus netjes aan die persoon gegeven , dus die man zo dank u wel mevrouw

ligt mijn dochter helemaal in een deuk , ma je herkende hem niet he, uh dat was ronnie flex . de hele mac was van slag

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:44

Het weer. Sorry zomerliefhebbend bokt, maar ik HAAT dit weer. Kan er zo een hele pagina over vol pennen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:45

Aan dat er steeds onweer alarm afgaat maar er komt geen onweer, gaat steeds langs ons.. Hallo ik wil onweer graag :evaw:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 20:51

Amandavd schreef:
Het weer. Sorry zomerliefhebbend bokt, maar ik HAAT dit weer. Kan er zo een hele pagina over vol pennen.

Haha, jup!

& aan de duiven die mij onderweg met hond uit laten hebben laten schrikken door op te vliegen uit een struik :') Man hoe vaak kan je schrikken …

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 21:55

Ineke2 schreef:
GUSTIxBILL schreef:
In Tongeren was dit na uitleg ook geen probleem (littekens door mijn verleden en zeer zelfbewust over mijn lichaam).
Had hier dus ook geen problemen verwacht.

Verklaart wel waarom er maar 5 auto’s stonden :j
Wij ook Jolien ;)
Zie dan dingen die ik liever niet zie

Gaan ze vanzelf weer sluiten of die belachelijke regel versoepelen als de mensen wegblijven.

Nee ze willen nu een school in een van de dorpen sluiten (of onder brengen onder andere koepel) om de 30 miljoen die het hele sportpark de komende jaren kost, te financieren.....
ik erger me dus al een hele tijd aan het gelieg, gedraai en geen antwoorden geven van de lokale politiek....

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:18

De vijf jonge uilen die hier rondvliegen. Prachtig om te zien maar wat maken ze een irritant hoog geluid. Ik wil slapen :+

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:20

Genoeg gedronken maar toch hoofdpijn :(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:21

De zomer is nog geeneens begonnen maar ik ben het alweer zat, kunnen we het dit jaar niet gewoon overslaan :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:21

Resistance schreef:
Echt zo asociaal... Robin van Persie was bij ons op de manege omdat z'n dochter daar les heeft, gaan mensen gewoon vanaf een afstandje ongegeneerd foto's staan maken. : Of midden in een conversatie onderbreken om handtekeningen enzo te vragen. Ik vind dat echt zó aso. Wacht gewoon even af, en vraag gewoon even of je op de foto mag. Het is ook maar een mens, denk ik dan.

O super aso inderdaad...
Moet zeggen dat ik meestal de mensen niet herken of pas later. Zelfs mensen uit mijn vrienden / kennissenkring als ik ze niet verwacht loop ik gerust straal voorbij :o

Heb een keer gehad in Rotterdam Ahoy waar ik naar een Short track wedstrijd kwam kijken ( schaatsen voor degene die niet weten wat short track is) dat ik een trap af moest naar de tribune en er stond iemand in de weg. Ik kan niet zonder leuning de trap af dus wilde net roepen of ik er langs kon. Net voordat ik wat kon zeggen draait ie zich om en zegt “ O pardon ik sta vast in de weg en ga al opzij”
Dus ik “ bedankt!”

En mijn vriendin even later: “ Je hebt net met Bob de Jong de lange baanschaatser gesproken :wow:

Ik “ eh ships weer geen handtekening “ :P

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 22:39

Foaly schreef:
Mn huisgenoot die gewoon de voordeur openzet 'om te luchten'. Het was net zo lekker koel binnen -O-

Ahhh das altijd poedersuiker. Dat werkt alleen ochtends vroeg als het buiten kouder is als binnen

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:20

Dat mijn onderburen nog steeds ruzie hebben. Volgens mij gaan we nu week nummer 3 in van iedere avond ruzie? Als je elkaar totaal niet vertrouwt en het voor iedere avond dikke ruzie zorgt, ga dan toch uit elkaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:20

Al eens aangeklopt?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:24

dat ik er maar niet achter kom uit welk perspectief een boek verteld word