Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Op Reddit heb je een groep genaamd: 'Watch People Die'.
Daarop zie je hoe mensen verongelukken of zelfmoord plegen etc. Moet je ook maar net tegen kunnen.
Over het algemeen zie je geen bloed etc, maar dat kan er wel tussen zitten. Het blijft evengoed heftig en luguber.
Daarop zie je hoe mensen verongelukken of zelfmoord plegen etc. Moet je ook maar net tegen kunnen.
Over het algemeen zie je geen bloed etc, maar dat kan er wel tussen zitten. Het blijft evengoed heftig en luguber.
Cayenne schreef:Geen idee, ik durf het verder ook niet te kijken.
Volgens mij zijn het filmpjes die al online stonden ofzo?
Maar Reddit bestaat al vrij lang, dus ik denk dat ze het niet zouden toe laten als het illegaal zou zijn?
eclair98 schreef:Ik kijk nu op netflix een serie over seriemoordenaars. De mensen bij de politie die erbij betrokken werden, mensen van hun jeugd, de advocaat etc... Het gaat over Ted Bundy, ook tapes met hem krijg je te horen. Ik wordt helemaal naar van die man