xPabloBokt schreef:Rinkex schreef:Omdat ik vanochtend tickets heb gehaald voor 'We Will Rock You' de musical.Moet alleen wel wachten tot 6 December
Komt die weer?! Moet ik heen!
Yes,in Dec/Jan in Amsterdam en Den Haag!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Omdat ik een heerlijk weekend Kingdom Hearts 3 heb gespeeld! Daar kan ik wel op teren deze maandag (ben iedereen op werk nu gek aan het maken omdat ik zo hyper ben!)
maatje987 schreef:En je maakt Mij echt super jaloersik wil ook zo graag maar eerst sparen voor de playstation dan komt dat spel er zeker
Dallista schreef:maatje987 schreef:En je maakt Mij echt super jaloersik wil ook zo graag maar eerst sparen voor de playstation dan komt dat spel er zeker
Nou dan kan je meteen 1.5/2.5 remix en 2.8 erbij nemen, die kosten niet zoveel meer voor de PS4.![]()
Ik heb mijn PS4 min of meer gekocht voor FF XV en KH3. XV viel erg tegen, imho, maar KH3 is tot nu toe geweldig.
Fireheart schreef:Dat ik mijn assesment waar ik súper zenuwachtig voor was behaald heb met een 8 én dat ik vandaag uitgenodigd ben voor een telefonisch sollicitatiegesprek