xPabloBokt schreef:Rinkex schreef:Omdat ik vanochtend tickets heb gehaald voor 'We Will Rock You' de musical.Moet alleen wel wachten tot 6 December
Komt die weer?! Moet ik heen!
Yes,in Dec/Jan in Amsterdam en Den Haag!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
.
Dallista schreef:Omdat ik een heerlijk weekend Kingdom Hearts 3 heb gespeeld! Daar kan ik wel op teren deze maandag (ben iedereen op werk nu gek aan het maken omdat ik zo hyper ben!)
ik wil ook zo graag maar eerst sparen voor de playstation dan komt dat spel er zeker
maatje987 schreef:En je maakt Mij echt super jaloersik wil ook zo graag maar eerst sparen voor de playstation dan komt dat spel er zeker
Dallista schreef:maatje987 schreef:En je maakt Mij echt super jaloersik wil ook zo graag maar eerst sparen voor de playstation dan komt dat spel er zeker
Nou dan kan je meteen 1.5/2.5 remix en 2.8 erbij nemen, die kosten niet zoveel meer voor de PS4.![]()
Ik heb mijn PS4 min of meer gekocht voor FF XV en KH3. XV viel erg tegen, imho, maar KH3 is tot nu toe geweldig.
Fireheart schreef:Dat ik mijn assesment waar ik súper zenuwachtig voor was behaald heb met een 8 én dat ik vandaag uitgenodigd ben voor een telefonisch sollicitatiegesprek