Lau schreef:Lijkt mij interessant ergens in de stad
Ach degene waar ik vooral over post nu is 88 cm. Misschien past ze wel mee in de trein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xApple schreef:Lau schreef:Lijkt mij interessant ergens in de stad
Ach degene waar ik vooral over post nu is 88 cm. Misschien past ze wel mee in de treinZal wel veel leuke foto’s opleveren
enamorada schreef:Nou de foto’s van mijn shoot zijn binnen. Helaas is de kwaliteit door het mailen enorm achteruitgegaan en ben ik ook niet zo heel tevreden over mezelf op de foto’s.Kan eraan liggen dat ik (te) hoge eisen aan mezelf stel voor zo’n eerste shoot. Misschien dat ik er wel een of twee op instagram ga plaatsen.
enamorada schreef:Nou de foto’s van mijn shoot zijn binnen. Helaas is de kwaliteit door het mailen enorm achteruitgegaan en ben ik ook niet zo heel tevreden over mezelf op de foto’s.Kan eraan liggen dat ik (te) hoge eisen aan mezelf stel voor zo’n eerste shoot. Misschien dat ik er wel een of twee op instagram ga plaatsen.
Gianti schreef:enamorada schreef:Nou de foto’s van mijn shoot zijn binnen. Helaas is de kwaliteit door het mailen enorm achteruitgegaan en ben ik ook niet zo heel tevreden over mezelf op de foto’s.Kan eraan liggen dat ik (te) hoge eisen aan mezelf stel voor zo’n eerste shoot. Misschien dat ik er wel een of twee op instagram ga plaatsen.
Nu ben ik wel heel benieuwd. Lijkt mij niet heel lastig jou mooi op de foto te zetten
Captain schreef:Hahahahahaha jeetje!
Fair schreef:Ja dat is idd een beetje jammer ja.wat voor camera werd er gebruikt?