Kan niet wachten tot ik mijn lootje heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

aangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee. Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.
Ook als ik een lootje mocht krijgen die in bovenstaande stampvoet-categorie valt haha. Maar tot nu toe zie ik vooral veel enthousiasme van iedereen
Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.

Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.
Mijn SSS moet gewoon lekker zelf weten wat hij/zij met mijn top&flop lijstje doet.
Santigo_ schreef:Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.
Ik doe niet aan lijsten
Jij mag mij wel als lootje. Ash niet. Die vertrouw ik niet
heb ze wel nogsteeds
Ik vind het al leuk dat er moeite voor mij wordt gedaan, en als ik iets niet leuk vindt kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. 
en ben er zelf ook sowieso niet zo heel erg van haha, al die zooi 
Het zijn dus 3 stuks paard en 3 stuks hond dus mocht je daar wat voor willen geven is het wel zo leuk als je dat in een vorm doet waar ik ze alle 3 of 6 van blij kan maken
ik verwacht dus geen hele bergen, iets wat verdeelbaar of uitdeelbaar is is helemaal prima
alleen iets voor hond of alleen iets voor paard is ook goed hoor (of helemaal niks hiervan
), voel je absoluut niet verplicht
nee hoor het gaat mij echt om de gedachte en die werkt 2 kanten op.