Kan niet wachten tot ik mijn lootje heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.
Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.
Santigo_ schreef:Anoniem schreef:Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aanaangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.
Ik doe niet aan lijsten
Jij mag mij wel als lootje. Ash niet. Die vertrouw ik niet