Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:40

Oh oh wat leuk hier ook aanstaande moeders :)
Kan niet wachten tot ik mijn lootje heb :)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:00

Gefeliciteerd Quera,

Secret Santa, ik zag een visetui (via Aliexpress). Ik weet niet waarom, maar die wil ik gewoon hebben. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:06

Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aan :roll: aangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:13

Anoniem schreef:
Mocht mijn lootje echt een strikte boodschappenlijst hebben of specifiek iets willen hebben dan gaat er cash of een kadobon in een envelop hoor, daar vind ik geen lol aan :roll: aangeven dat je iets heel leuk vind, of totaal niet is logisch en handig, maar verder blijft het natuurlijk voornamelijk juist om de verrassing gaan toch? En tja dan kan het gebeuren dat je iets krijgt wat je misschien niet zo heel leuk of lekker vindt. Maar dan maak je (kerstgedachte!) daar een ander weer blij mee.

Dit dus :j

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:18

Daarom heet het ook 'tops' en geen 'eisenlijstje' toch? :D Komt echt wel goed, en zo niet dan toch! (ik denk dat de meeste deelnemers dit wel begrijpen :) )

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:27

Tot nu toe heb ik vooral het idee dat er enthousiast ideeën worden geopperd, niet dat er echt lijstjes worden genoemd van 'ik wil dit en anders gooi ik alles stampvoetend weg'.

Maar ik trek sowieso mijn eigen plan hoor, ik zie lijstjes alleen als leidraad :Y) Ook als ik een lootje mocht krijgen die in bovenstaande stampvoet-categorie valt haha. Maar tot nu toe zie ik vooral veel enthousiasme van iedereen :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:27

Maar tica ik zet ook dingen neer die ik leuk vind. Maar meer als leidraad wat je zou kunnen kopen/maken.
Niet dat ik dat specifiek wil

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:28

De lijstjes moet je sowieso zien als leidraad en niet als boodschappenlijstje :n

Ik heb dit jaar niet eens iets nee gestuurd maar alleen in dit topic gedropt.
Ik heb ook vooral een floplijstje geplaatst en een aantal dingen die top zijn hier neer gezet.
Nogmaals, een leidraad geen boodschappenlijst :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:45

Mijn SS mag er van afwijken, maar het is meer om te helpen! Maar ik zit een beetje met allergieën. En het xou toch jammer zijn als je denkt van pech voor mijn lootje maar ik wil make up geven terwijl diegene dat echt niet leuk zou vinden?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:00

Anoniem schreef:

Ik doe niet aan lijsten :))

Jij mag mij wel als lootje. Ash niet. Die vertrouw ik niet >;)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:07

Anoniem schreef:

Of dit nu wel of niet gericht is op mijn post. Ik ben met veel cadeautjes gewoon blij, hoor. :D Mijn SSS moet gewoon lekker zelf weten wat hij/zij met mijn top&flop lijstje doet. :D

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:16

Santigo_ schreef:
Anoniem schreef:

Ik doe niet aan lijsten :))

Jij mag mij wel als lootje. Ash niet. Die vertrouw ik niet >;)

Ik wilde je nog wel mee nemen shoppen :oo

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:40

Ik vind de lijstjes juist heel handig als inspiratie! Hoewel ik er ook wel dingen bij zie staan waarvan ik zeker weet dat dat totaal niet in het budget past. Maar goed, daar lees ik dan mooi overheen!

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 23:34

Voor mij is het ook meer een richtlijn wees vooral creatief al de laatste x dat ik dat zei was voor mijn verjaardag en toen eindigde ik met een oranje koeienmasker en een enorme roze rekenmachine :+ heb ze wel nogsteeds

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 05:50

Ik heb best veel verteld maar dat is idd meer een leiddraad, je hoeft je er niet aan te houden. :Y) Ik vind het al leuk dat er moeite voor mij wordt gedaan, en als ik iets niet leuk vindt kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. :)

Het gaat om de gedachte en niet wat er in het pakket zit...

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:08

Ik heb er echt weer zin in :D

Ik heb ook niet echt een lijstje gegeven tot nu toe, maar iets voor in ons nieuwe huis, voor de cavia’s of voor Mn verzorgpaard is altijd leuk!

Wat betreft de kerstboom, daar ben ik te kieskeurig voor vrees ik _O-

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:32

Kerst(boom)dingen zijn aan mij niet besteed, ik heb geen (eigen) kerstboom en geen zeggenschap over de boom beneden en/of decoratie in huis. :+ en ben er zelf ook sowieso niet zo heel erg van haha, al die zooi :')

Verder heb ik geen top/flop lijstje ingevuld. Hier in het topic wel wat te vinden en als je verder in mijn berichten etc gaat neuzen kom je vast ook nog wel een en ander tegen waar je wat mee kan. Maar verder laat ik me verrassen en is het allang superleuk om een leuk pakket te krijgen waar moeite voor gedaan/energie in gestoken is!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 21:35

Ik heb 3 flops erin. Geen eten ivm afvallen, geen kaarsen en verzorgingsproducten/make 7
Up vanwege allergie op veel producten.

En verder laat ik het over aan diegene die mij krijgt. Heb er ook nog wel wat tops bijgezet, maar vind veel dingen leuk <3

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 00:06

Oh alles wat ik roep is ook meer om aan te geven waar ik momenteel allemaal mee bezig ben.
Zo heeft mijn 2 jarige sinds vandaag een 'verzorgpony' waar hij lekker mee mag wandelen en poetsen en wie weet een x rijden. Hoe stoer is dat. Zijn lievelings kleur is blauw en het gaat om een vos kleurige mini merrie van een jaar of 20

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:02

Hier mag trouwens ook spul voor paard/hond worden gegeven. Ze mogen alles hebben aan snoepjes etc, alleen voor de honden niet van die echte harde kauwbotjes (runderhuid dingen) of echte botten. De oudste is 13,5 en die krijgt dat allemaal niet meer zo goed weg dus dat vind ik zielig :D Het zijn dus 3 stuks paard en 3 stuks hond dus mocht je daar wat voor willen geven is het wel zo leuk als je dat in een vorm doet waar ik ze alle 3 of 6 van blij kan maken :D ik verwacht dus geen hele bergen, iets wat verdeelbaar of uitdeelbaar is is helemaal prima :D alleen iets voor hond of alleen iets voor paard is ook goed hoor (of helemaal niks hiervan :D ), voel je absoluut niet verplicht :j

Verder heb ik dus genoeg berichten in dit topic geplaatst en een top/flop lijstje ingevuld waar iemand inspiratie uit moet kunnen halen. Ben geen super actieve of bekende bokker dus wilde gewoon mensen wat richtlijnen geven, maar (en dat heb ik ook vaker gezegd) ik eis zeker niet dat ik alles of alleen maar moet krijgen wat ik aangegeven heb leuk te vinden. Maak er gewoon wat van, geef er helemaal je eigen draai aan als je dat wil en ik ben superblij dat er überhaupt moeite gedaan is en ik een pakketje krijg van een wildvreemde! :D
En als iemand het alsnog te veel 'eisenlijst' vind dan stop je die 12,50 maar lekker in je hol, de groeten :+ :evaw: nee hoor het gaat mij echt om de gedachte en die werkt 2 kanten op.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:20

Ik ben zo benieuwd wie mijn lootje gaat zijn :):)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 08:26

Eerste keer dat ik mee doen, maar ben heel benieuwd! En ook benieuwd wat de kittens van de doos en evt. Vulling vinden. Die zijn nog hard bezig alles te ontdekken ^^

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:04

Ik log elke dag hoopvol in met de hoop dat ik al een pb heb wie mijn lootje is :D :D

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 09:11

Ik heb er ook onwijs zin in! Al veel leuke ideeen.

nog even geduld!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 10:33

Oehhhh alles komt steeds dichterbijijijijij!!! *\o/*

Heb er ook zo'n zin in haha :P

Hier bewust geen groot top/flop lijstje, laat mn ss maar speuren! :))