Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:17

Mannen op teenslippers.... met een spijkerbroek boven oid. Naar het strand vind ik een ander verhaal maar naar kantoor......... :7

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:22

Jennyj01 schreef:
Ongelakte teennagels en eelt hakken in open schoenen? Daar zou elke handhaver je eigenlijk gelijk een flinke bekeuring voor moeten geven. Dat zijn de mensen die veroorzaken dat anderen niet met open schoenen naar hun werk mogen. Die verpesten het voor een ander.

Ik kan daar echt enorm misselijk van worden ook.
Vreselijk.

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:32

Wat ben ik dan blij dat ze bij mij op mn werk daar niet zo bekrompen over doen zeg.. door een ziekte die ik vorig jaar heb gehad zijn mijn voeten nog steeds niet helemaal hersteld. En toch loop ik lekker op open schoenen. Met dichte schoenen aan geneest het allemaal nog langzamer, zeker als je lekker gaat zweten met deze hitte.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:46

Ik heb ooit mijn nagels laten doen bij een styliste. Het bleef wel 1.5 dag goed. Handen nog geen dag. Beetje zonde dus en afbrokkelende lak ziet er echt niet uit. Lol.

Ik heb 1 minder mooie teennagel. Daar heeft 25 jaar terug een paard op gestaan. En sindsdien is de groei verstoort. Dat blijf je zien. Ik stoor me er niet aan. Valt ook niet op. Je gaat toch geen details van een ander bekijken. Als je niet met een vergrootglas langskomt zie je niet dat ie niet egaal is.

Vandaag spijkerbroek, zweet zweet. Maar is nog te doen.

Ik zag ook iemand op blote voeten in de trein. Het loopt heerlijk vind ik, maar dit gaat me net even te ver.

Mannen op teenslippers kan erg stoer staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:47

Hmm blote voeten in de trein, :\ laatst bij een theatervoorstelling deed vrouw ook haar schoenen uit. Ik dacht wat stinkt het hier, kijk ik naast me...

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:51

Je gaat niet iemands voeten uitgebreid bekijken nee... maar als de scheuren er in staan van de eelt of bruine nagels die omgevouwen zijn zo lang.... Dat gaat me te ver.

Ik loop op mn werk eigenlijk nooit op open schoenen. Nou heb ik voor mijn verjaardag wel hele leuke sandaaltjes gekregen die ik wel aan zou kunnen denk ik maar ik had de verkeerde kleur nagellak op m'n tenen en te lui om andere op te doen :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:55

vibabu schreef:
Je gaat niet iemands voeten uitgebreid bekijken nee... maar als de scheuren er in staan van de eelt of bruine nagels die omgevouwen zijn zo lang.... Dat gaat me te ver.

Ik loop op mn werk eigenlijk nooit op open schoenen. Nou heb ik voor mijn verjaardag wel hele leuke sandaaltjes gekregen die ik wel aan zou kunnen denk ik maar ik had de verkeerde kleur nagellak op m'n tenen en te lui om andere op te doen :')

Ik vind onverzorgde voeten echt vreselijk om te zien. Word er altijd helemaal naar van.
Kan het best begrijpen hoor, dat het soms een medische achtergrond heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik er soms toch wel onpasselijk van word. En ja ik realiseer me dat dat heel naar en onaardig klinkt, maar dat is wel wat ik er van vind. T is niet dat ik er met een loep bij sta, maar het is wel het allereerste wat mij opvalt als iemand open schoenen draagt. :=
Van die afgebrokkelde korte nagels vind ik vreselijk, net als eelt, te lange nagels met randen, scheuren etc.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:04

Ik zie liever verzorgde ongelakte nagels dan van die te lange, slecht verzorgde nagels-met-een-lakje. Voeten blijven sowieso wel een beetje... meh. Ik zit ook voor geen goud aan de voeten van een ander :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:10

Frummels schreef:
vibabu schreef:

Ik vind onverzorgde voeten echt vreselijk om te zien. Word er altijd helemaal naar van.
Kan het best begrijpen hoor, dat het soms een medische achtergrond heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik er soms toch wel onpasselijk van word. En ja ik realiseer me dat dat heel naar en onaardig klinkt, maar dat is wel wat ik er van vind. T is niet dat ik er met een loep bij sta, maar het is wel het allereerste wat mij opvalt als iemand open schoenen draagt. :=
Van die afgebrokkelde korte nagels vind ik vreselijk, net als eelt, te lange nagels met randen, scheuren etc.

:j medisch kan je weinig aan doen. Teveel eelt en te lange nagels.... dat is gewoon achterstallig onderhoud en daar kan je wel wat aan (laten) doen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:12

Berdien schreef:
Ik zie liever verzorgde ongelakte nagels dan van die te lange, slecht verzorgde nagels-met-een-lakje. Voeten blijven sowieso wel een beetje... meh. Ik zit ook voor geen goud aan de voeten van een ander :')

Nee vreselijk! Je zal maar pedicure zijn.. :D

Ik heb op mijn tenen altijd gellak en dat blijft een lange poos mooi. Dan durf ik dus ook de deur uit zonder mijn voeten te verbergen en anders niet. Oh en lange teennagels begrijp ik ook niet want dan zitten dichte schoenen toch ook minder lekker?

Ik ga zo een corrigerend broekje met pijpjes halen bij de Hema. Echt zooo niet sexy. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:35

Ik lak mijn nagels te vaak Haha! 2x per week een ander kleurtje... Maar qua tenen weet ik niet wat mooi is. Die ga ik niet zo vaak opnieuw lakken.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:42

Ik vind tenen zonder lak er ook altijd zo vreselijk uit zien :=

Marjoow schreef:
Ik lak mijn nagels te vaak Haha! 2x per week een ander kleurtje... Maar qua tenen weet ik niet wat mooi is. Die ga ik niet zo vaak opnieuw lakken.

Tenen vind ik eigenlijk alleen rood, koraal en roze mooi :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:43

Ik vind voeten altijd vreselijk, als er een mooi lakje op zit is het net wat minder vreselijk op de een of andere manier vind ik :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 10:44

Meiden die zo achter de kassa zitten....
Afbeelding
Haal het er dan af denk ik dan...

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:03

hier bij de jumbo zit 80% van de meiden met van de veel te lange puntige nepnagels achter de kassa..... dat vind ik net zo verschrikkelijk :r

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:10

Oh nee, ik niet, maar ik ben nagelstyliste ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:19

LadyMadonna schreef:
Meiden die zo achter de kassa zitten....
[ [url=m/4oufcj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haal het er dan af denk ik dan...

Ja dit vind ik ook een blunder.. Ik heb een lange zoektocht gehad naar de juiste nagellak maar nu eindelijk iets gevonden wat een week blijft zitten ondanks gitaarspelen, met de paarden bezig zijn en dozen uitpakken op het werk. :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:22

srsW schreef:
hier bij de jumbo zit 80% van de meiden met van de veel te lange puntige nepnagels achter de kassa..... dat vind ik net zo verschrikkelijk :r

:j en dat je dan het getik van plastic op plastic hoort :) Of dat ze moeite hebben met iets intikken of vastpakken gewoon omdat die nagels veels te lang zijn.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:25

enamorada schreef:
Ik vind voeten altijd vreselijk, als er een mooi lakje op zit is het net wat minder vreselijk op de een of andere manier vind ik :o

Precies dit inderdaad. :D

Wat kleurtjes op tenen betreft vind ik zwart altijd erg mooi of lichte kleurtjes zoals lichtblauw, lichtroze, wit etc. :j

Die nagellak die er zo helemaal af is snap ik echt totaal niet. Hoe kan je zo rondlopen zonder gek te worden? Ik ben zo iemand die dan in de eerste de beste pauze naar de etos rent voor remover, haha.

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:38

LadyMadonna schreef:

je hebt nepnagels en je hebt nepnagels :)
maar van die goedkope kruidvat opplakkers...nee... vind ik niet mooi

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:39

vibabu schreef:
srsW schreef:

:j en dat je dan het getik van plastic op plastic hoort :) Of dat ze moeite hebben met iets intikken of vastpakken gewoon omdat die nagels veels te lang zijn.

Jaaaaaaa hahahaha.... word er kriegelig van als ik het zie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:40

Ik zie nu een jonge vrouw lopen in een kort broekje, te kort ik kan haar billen zien :\

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:42

Flying_Angel schreef:
Ik zie nu een jonge vrouw lopen in een kort broekje, te kort ik kan haar billen zien :\

Hangt van haar figuur af of dat een blunder is of niet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:43

srsW schreef:
LadyMadonna schreef:

je hebt nepnagels en je hebt nepnagels :)
maar van die goedkope kruidvat opplakkers...nee... vind ik niet mooi

Dat zijn idd nepnagels. Ik zet kunstnagels :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 11:46

oomens schreef:
Flying_Angel schreef:

Hangt van haar figuur af of dat een blunder is of niet.

Hoe prachtig iemands billen ook kunnen zijn, ik hoef ze niet uit een broekje te zien hangen. :n
Als je billen er niet in passen, is het te klein, of ondergoed.