Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennyj01 schreef:Ongelakte teennagels en eelt hakken in open schoenen? Daar zou elke handhaver je eigenlijk gelijk een flinke bekeuring voor moeten geven. Dat zijn de mensen die veroorzaken dat anderen niet met open schoenen naar hun werk mogen. Die verpesten het voor een ander.
laatst bij een theatervoorstelling deed vrouw ook haar schoenen uit. Ik dacht wat stinkt het hier, kijk ik naast me...
vibabu schreef:Je gaat niet iemands voeten uitgebreid bekijken nee... maar als de scheuren er in staan van de eelt of bruine nagels die omgevouwen zijn zo lang.... Dat gaat me te ver.
Ik loop op mn werk eigenlijk nooit op open schoenen. Nou heb ik voor mijn verjaardag wel hele leuke sandaaltjes gekregen die ik wel aan zou kunnen denk ik maar ik had de verkeerde kleur nagellak op m'n tenen en te lui om andere op te doen

Frummels schreef:vibabu schreef:Je gaat niet iemands voeten uitgebreid bekijken nee... maar als de scheuren er in staan van de eelt of bruine nagels die omgevouwen zijn zo lang.... Dat gaat me te ver.
Ik loop op mn werk eigenlijk nooit op open schoenen. Nou heb ik voor mijn verjaardag wel hele leuke sandaaltjes gekregen die ik wel aan zou kunnen denk ik maar ik had de verkeerde kleur nagellak op m'n tenen en te lui om andere op te doen
Ik vind onverzorgde voeten echt vreselijk om te zien. Word er altijd helemaal naar van.
Kan het best begrijpen hoor, dat het soms een medische achtergrond heeft. Maar dat neemt niet weg dat ik er soms toch wel onpasselijk van word. En ja ik realiseer me dat dat heel naar en onaardig klinkt, maar dat is wel wat ik er van vind. T is niet dat ik er met een loep bij sta, maar het is wel het allereerste wat mij opvalt als iemand open schoenen draagt.
Van die afgebrokkelde korte nagels vind ik vreselijk, net als eelt, te lange nagels met randen, scheuren etc.
medisch kan je weinig aan doen. Teveel eelt en te lange nagels.... dat is gewoon achterstallig onderhoud en daar kan je wel wat aan (laten) doen. Berdien schreef:Ik zie liever verzorgde ongelakte nagels dan van die te lange, slecht verzorgde nagels-met-een-lakje. Voeten blijven sowieso wel een beetje... meh. Ik zit ook voor geen goud aan de voeten van een ander

LadyMadonna schreef:Meiden die zo achter de kassa zitten....
[ [url=m/4oufcj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haal het er dan af denk ik dan...
srsW schreef:hier bij de jumbo zit 80% van de meiden met van de veel te lange puntige nepnagels achter de kassa..... dat vind ik net zo verschrikkelijk
en dat je dan het getik van plastic op plastic hoort
Of dat ze moeite hebben met iets intikken of vastpakken gewoon omdat die nagels veels te lang zijn. enamorada schreef:Ik vind voeten altijd vreselijk, als er een mooi lakje op zit is het net wat minder vreselijk op de een of andere manier vind ik

vibabu schreef:srsW schreef:hier bij de jumbo zit 80% van de meiden met van de veel te lange puntige nepnagels achter de kassa..... dat vind ik net zo verschrikkelijk
en dat je dan het getik van plastic op plastic hoort
Of dat ze moeite hebben met iets intikken of vastpakken gewoon omdat die nagels veels te lang zijn.
oomens schreef:Flying_Angel schreef:Ik zie nu een jonge vrouw lopen in een kort broekje, te kort ik kan haar billen zien
Hangt van haar figuur af of dat een blunder is of niet.