Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:17

Pantykous schreef:
Zouden ze dat niet doorstarten? Bengh is nu doorgestart als Long live the queen, als ik een meisje had dan wist ik het wel. <3

Zara bestel ik online want de winkels zijn horror. Ik kom veel bij Store of daydreams want dat zit dichtbij, maar de merken die ik mooi vind kan ik hier in de omgeving alleen daar halen. Indien mogelijk haal ik het dus in de stenen winkel maar anders online. *\o/*

Heb ik ook wel eens wat gekocht, Store of Daydreams. Zit hier ook in de buurt :+
Maar de service die ik kreeg was dusdaging diepbedroevend dat ik mijn spullen wel ergens anders aanschaf :)

Jaloers Jaffel! Naar Groningen :D
Zo'n fijne stad met leuke winkels (Musjes, Asbran e.d.) Alleen voor mij zo ver weg :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:26

Leuk Jaffel, waar ga je heen in Groningen?

Pantykous

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:29

Ja dat zei je laatst Keet, dat de service zo slecht was! Heel jammer, dan ben je meteen klaar hè.

Ik wil nog wel een keer naar kids Department :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:31

Ja echt zonde, want ze hebben van die leuke dingen :D
Kids department ziet er ook tof uit. Ga hem in mijn adressenlijst zetten voor vakantie. Krijg ik een seintje als ik er in de buurt kom :)

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:39

Mavelle schreef:
Leuk Jaffel, waar ga je heen in Groningen?

We gaan naar Harbourkidz! Fijne winkel en veel keus.
Musjes wil ik ook eens naar toe, nog nooit geweest maar zit in de binnenstad en is wat lastiger te bereiken voor mijn moeder ben ik bang (slecht ter been).
Maar ik woon gelukkig maar op een half uurtje van Groningen. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 11:43

Hier in de buurt is niet veel aan bijzondere dingen. Hoop de standaard dingen als Noppies, feetje Quapi, etc. Dus dan zit je wel aan online.

Is Bengh nu Long Live the Queen?? Goed dat ik dat weet. Altijd mooi spul. Weet wel van mijn zus dag de kwaliteit van Bengh echt heel erg tegen viel.

Geen idee of er een doorstart komt. Zowel Jottum als Cakewalk is echt top qua kwaliteit. En Cakewalk is ook nog betaalbaar.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:47

Keet schreef:
Ach, die 2 euro voor een uur parkeren maakt mij niet zoveel uit hoor :) en bij de grote babywarenhuizen hier in de buurt is het allemaal gratis parkeren :)
Liever parkeerkosten dan op en neer naar de supermarkt, wachten op de mutsen die bij ons achter de bali werken, terugsturen regelen e.d. :)

Ieder zo zijn voorkeuren :D

Ze komen vaak ook gewoon je retourpakket weer bij je huis ophalen 8-) heel geen werk aan. Vanalles bestellen met creditcard in tig maten voor het hele gezin en wat je niet nodig hebt komen ze weer halen *D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:49

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een retourpakket thuis werd opgehaald :n moet het altijd gewoon naar de supermarkt brengen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:56

Het hangt van de webshop af, maar ik moet toch elke dag naar de Appie Heijn, dan is zo'n pakketje langs brengen ook geen moeite voor me.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:56

Tja niet iedereen komt elke dag bij de supermarkt ;) en al helemaal niet bij eentje met een postpunt :)

Halsoverkop in Uden is trouwens ook zo leuk :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:58

Elke dag naar de supermarkt? :')
Ik doe 1x per week. Behalve toen ik zwanger was. Toen ook bijna elke dag omdat ik altijd vanalles vergat :roll:

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:59

_lautje_ schreef:
Hier in de buurt is niet veel aan bijzondere dingen. Hoop de standaard dingen als Noppies, feetje Quapi, etc. Dus dan zit je wel aan online.

Is Bengh nu Long Live the Queen?? Goed dat ik dat weet. Altijd mooi spul. Weet wel van mijn zus dag de kwaliteit van Bengh echt heel erg tegen viel.

Geen idee of er een doorstart komt. Zowel Jottum als Cakewalk is echt top qua kwaliteit. En Cakewalk is ook nog betaalbaar.

Mijn moeder had vroeger Bengh en Jottum in de winkel, vandaar dat ik dat weet. :j Kwaliteit van Bengh ging erg achteruit toen ze over is gestapt op een nieuwe producent, dat heeft ook zeker meegeholpen aan het teruglopen van de verkopen. Daarvoor was de kwaliteit nl. super!

Ik krijg hopelijk morgen m'n bestelling van Kids Department binnen, vond ze aan de telefoon iig heel behulpzaam en vriendelijk Keet!

Over slechte ervaringen gesproken: ik had wat besteld bij Sama Sama shop, en wilde daaruit wat retouren. Kreeg ik een mail dat ze dat normaal niet deed ivm de korting die erop zat (maar dat moet als je een webshop hebt) maar nu zou ze het dan toch doen. Zeg het dan niet. -O- Vervolgens twee weken gewacht op mn geld, daar stuur ik een mail over: retouren komen binnen op een ander adres dus dat duurt even voordat die worden verwerkt, maar ik baal wel dat de romper zo gekreukeld is. Ja als ik iets 2 weken in een envelop laat zitten wordt het er ook niet beter van.

Niet hemeltergend slecht natuurlijk maar waarom al dat commentaar erbij?

M'n boodschappen doe ik het meeste online juist :') Maar vind pakketje droppen bij de appie ook wel makkelijk :j
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 07-08-17 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:00

Keet schreef:
Tja niet iedereen komt elke dag bij de supermarkt ;) en al helemaal niet bij eentje met een postpunt :)

Halsoverkop in Uden is trouwens ook zo leuk :D

Nou toch wel minstens 1 keer in de week? Big deal :')

verootjoo schreef:
Elke dag naar de supermarkt? :')
Ik doe 1x per week. Behalve toen ik zwanger was. Toen ook bijna elke dag omdat ik altijd vanalles vergat :roll:

Yasss want ik woon met een man in huis die élke dag wil beslissen wat hij eet en niet 1 keer in de week een menu ook al is dat goedkoper en handiger en nevermind :') We gaan nu wel, straks als de baby er is, gewoon lekker laten bezorgen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:02

Oh mijn man mag gewoon niet beslissen wat we eten :') ik haal gewoon van alles en dat eten we dan :Y)

Bezorgen eigenlijk nooit gedaan. Doen de buren altijd wel, lijkt me best handig. Maar ik vind boodschappen doen met kind zo leuk :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:07

Ik kook nooit, J is hier het gastronomische wonder. := Ik kán wel koken maar niet zo lekker als hij.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:10

Een gastronomisch wonder zijn we allebei ook al niet.

Maar ga je dan serieus elke dag appie Heijn langs laten komen :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:14

Dat kan niet want die komen niet onder de 70 euro. :D Maar goed moet ze ook lekker zelf weten toch.

Straks de release van Gray Label, hebben ook leuke dingen altijd!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:15

verootjoo schreef:
Een gastronomisch wonder zijn we allebei ook al niet.

Maar ga je dan serieus elke dag appie Heijn langs laten komen :+

Nee joh, dan moet je inderdaad voor 70 euro bestellen dus dat zal wel elke week worden. Hij past zich maar aan hoor.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:44

Jottum is mooi en klassiek maar de kwaliteit vind ik gewoon middelmatig, de prijzen zijn echt buitensporig idioot hoog.
Nu heb ik Mayoral veel in de winkelwagen liggen....online :D hoe is die kwaliteit?

Z8 vind ik dan weer ronduit slecht maar die jurkjes mag je helemaal pillig laten worden want hert blijft zo geliefd op MP ....snap dat niet.

Verkoop je nog ander licht pillig jurkje en dan gaat de kopende partij compleet over de emmer maar ove dat Z8 jurkje wat daglicht niet kan verdragen hoor je ze niet
Laatst bijgewerkt door tita op 07-08-17 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:46

Cakewalk hebben ze nu bij limango. En wehkamp haalt inderdaad retouren thuis op, ideaal! Hier staat de pakketbezorger wel eens met een nieuw pakket en haalt ie meteen het oude op :o
Zalando heeft tegenwoordig ook een ophaalservice

Hier in het centrum zit maar weinig kinderkleding. Jola heeft wat en dan zit er 1 kinderkledingwinkel en dat is het in echte merkkleding

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:50

Kwaliteit vind ik vaak prut van kinderkleding en dan de bedragen die je betalen moet

Dochterlief loopt hier vaak in Name-It en Chaos en Order
Leuke kleding en blijft mooi in de was hier
En sommige kledingstukken van Molo zijn ook leuk
Zeker de berenjurk, die nu nergens meer te koop is:-(

Afbeelding

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:57

Welke maat ravelli?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 13:25

Hoe Jottum tegenwoordig is weet ik niet, vroegah was het echt beeldschoon en mooie kwaliteit.

Heb alleen van Hilfiger een truitje gehad waar de kwaliteit echt waardeloos van was, die was na 1x wassen al minder. Gelukkig maar want gekregen en ik vond er weinig aan :') Zou wel balen als ik dat in de winkel had gekocht voor €50,- ..

Z8 snap ik idd niet waarom dat zo goed gaat, dat is ook totaal m'n stijl niet. Mayoral geen ervaring mee Tita!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 13:29

Z8 vind ik leuk voor de crèche om in te spelen en eigenlijk ben ik t meestal na 3x dragen al zat.
De leggings ervan zijn wel top en heb voor deze winter 2 jurkjes die nog te doen zijn.

Had wel een hele leuke zacht roze trui er van met ijsjes er op (van vorig jaar) die was echt cute. Maar meerendeel vind ik overhysterisch en je ziet het halve dorp er mee lopen.
En kwaliteit is idd wisselend.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 13:29

Mayoral blijft mooi!