_lautje_ schreef:Hier in de buurt is niet veel aan bijzondere dingen. Hoop de standaard dingen als Noppies, feetje Quapi, etc. Dus dan zit je wel aan online.
Is Bengh nu Long Live the Queen?? Goed dat ik dat weet. Altijd mooi spul. Weet wel van mijn zus dag de kwaliteit van Bengh echt heel erg tegen viel.
Geen idee of er een doorstart komt. Zowel Jottum als Cakewalk is echt top qua kwaliteit. En Cakewalk is ook nog betaalbaar.
Mijn moeder had vroeger Bengh en Jottum in de winkel, vandaar dat ik dat weet.
Kwaliteit van Bengh ging erg achteruit toen ze over is gestapt op een nieuwe producent, dat heeft ook zeker meegeholpen aan het teruglopen van de verkopen. Daarvoor was de kwaliteit nl. super!
Ik krijg hopelijk morgen m'n bestelling van Kids Department binnen, vond ze aan de telefoon iig heel behulpzaam en vriendelijk Keet!
Over slechte ervaringen gesproken: ik had wat besteld bij Sama Sama shop, en wilde daaruit wat retouren. Kreeg ik een mail dat ze dat normaal niet deed ivm de korting die erop zat (maar dat moet als je een webshop hebt) maar nu zou ze het dan toch doen. Zeg het dan niet.
Vervolgens twee weken gewacht op mn geld, daar stuur ik een mail over: retouren komen binnen op een ander adres dus dat duurt even voordat die worden verwerkt, maar ik baal wel dat de romper zo gekreukeld is. Ja als ik iets 2 weken in een envelop laat zitten wordt het er ook niet beter van.
Niet hemeltergend slecht natuurlijk maar waarom al dat commentaar erbij?
M'n boodschappen doe ik het meeste online juist
Maar vind pakketje droppen bij de appie ook wel makkelijk
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 07-08-17 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt