Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:07

DanielleB schreef:
Whahah, het research team staat al klaar!

Ik heb kaartjes voor the Amsterdam dungeon, dus ik denk dat ik daar binnenkort met mijn date maar even naar toe ga ;)

Super leuk!! Laat even weten hoe het was, twijfel om er eens heen te gaan

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:11

Tja, geen idee Goof. Hebben ook geen ruzie ofzo, zijn goed uit elkaar gegaan. Hij is er ook echt niet het type voor om zoiets te zeggen en ondertussen snode plannen te hebben. Geen verkapte vorm van een 'boswandeling' <<) :') Hij is heel erg trots op zijn nieuwe (eerste eigen) huis, en aangezien ik hypotheekadviseur ben.. nou ja.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:13

Ja het leek mij ook wel grappig om daar eens heen te gaan, wou het vorig jaar al een keer met mijn ex doen maar hebben we toen neit gedaan, dus nu voor een nieuwe ronde :P Voor €15 2 ticket dus dan is het nog wel leuk :)
Maken we er gewoon even een dagje Amsterdam van.

Ik zal dan wel vertellen hoe het was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:20

Ben benieuwd of het wat is..

Hmm najah als je gewoon als vrienden uit elkaar bent en het bij gewoon huis bewonderen blijft. En zijn nieuwe vriendin dat ook niet apart vind. Dan moet dat gewoon kunnen toch? Als je er zelf iig ook zin in hebt en het niet een 'moetje' is om van het gezeur af te zijn..

Oh kijk, niet gillend van elkaar wegrennen is over het algemeen wel een positief teken!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:29

Ik wil wel in het researche team, heb vakantie en met m'n werk niks meer te doen wat deze week af moet :P

Berdien schreef:
Maar die transcripten niet openbaar, want dat is niet geheel de bedoeling :D

Forse uitspraak ook wel suikermeisje, kan het er niet echt mee eens zijn...

Oh ja, ik ga donderdag (of morgen, dat is nog even onzeker) thee drinken bij m'n ex. Hij heeft een nieuw huis (en een nieuwe liefde), en hij wilde me graag zijn woning laten zien. Nou ja, aangezien hij al een half jaar zeurt om een afspraak moet het nou maar een keer :)) :')

Hoeft ook niet toch. Daarvoor hebben we ieder onze eigen mening.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:30

Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst een Tinder profiel aangemaakt, dus ik meld mij ook hier :D

Nog geen date in de planning, wel al een paar matches gehad. Moet zeggen dat ik kritisch ben en nog maar weinig naar rechts swipe.

Heb met 1tje gechat, maar dat viel stil na een halfuur en sindsdien niets meer gehoord. Hij staat wel nog bij mijn berichten :Y)

Op dit moment 1 nieuwe match, maar die heeft nog niks gezegd. Ik laat de jongen beginnen met het gesprek, misschien een beetje ouderwets?

Doen jullie ook Tinder social? Ik heb het nu 2 avonden gedaan met een vriendin, maar gisteravond zei niemand wat.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:32

Eilish schreef:
Ik laat de jongen beginnen met het gesprek, misschien een beetje ouderwets?

Je zit daar om leuke mannen te ontmoeten, maar je wil zelf geen initiatief nemen :+
Kortom; ja, dat is ouderwets. Als je iemand leuk vindt moet je zelf ook stappen ondernemen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:38

Hahaha! Transcriptie kan ik niet maken haha. Zitten soms ook wel persoonlijke dingen tussen haha. Ik geef het nog even de voordeel van de twijfel. Het kan ook dat ik spoken zie en graag contact wil ;). Ik wacht donderdagavond geduldig af :). Uiteraard krijgen jullie verslag hoe het is gegaan ;).

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:39

Goof, haha ja, ik twijfel er zelf ook over :P Maar je hoort ook vaak dat jongens het initiatief moeten nemen, "het jagen" enz. En daar zie ik ook wel wat in.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:40

Eilish schreef:
Goof, haha ja, ik twijfel er zelf ook over :P Maar je hoort ook vaak dat jongens het initiatief moeten nemen, "het jagen" enz. En daar zie ik ook wel wat in.

Niks moet, er zijn geen regels. Dat is het fijne ;)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:21

Dat is waar, ik zie wel hoe het loopt. Ik kan ook allebei uitproberen :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 17:26

Mijne was niet zo ondernemend, beetje onzeker en was ik dus de jager. Je moet doen wat bij je past.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:48

Als je op tinder gaat wachten tot de ander wat zegt.... kan je nog lang wachten :')

Ik ben zelf ook regelmatig wat minder aanwezig en kletserig, dan zit mijn hoofd gewoon te vol met kind, werk en studie en past er even niks meer bij. Als iemand om die reden een date zou afzeggen, dan is dat misschien maar goed ook want dan passen we echt niet bij elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:58

Nou als ik minder en anders reageer, dan heb ik of geen interesse meer of ik ben druk.. dat laatste duurt echter nooit lang..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:01

Ik maak soms weken van 40 uur, dan ben ik echt niet in staat tot gezellig appen. Dan is het eat work sleep repeat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:03

Ik heb bijna altijd weken van 60 uur :+ Dan heb ik ook wel eens minder tijd en zin om heel fanatiek te appen. Huidige date werkt gelukkig ook veel en op gekke uren, dus dat scheelt. Iemand die me gaat claimen over hoe veel ik wel of niet online ben of hoe snel ik wel of niet reageer.. dat is héél snel klaar.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:07

Holy fiets Ber. Whyyyyy?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:12

Ik start deze week met een werkweek van 70 uur :+ Tinder ligt dan ook stil hoor
Sowieso heb ik dikwijls weinig tijd, ik ga dan niet uren zitten appen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:31

40uur is niet beroerd veel. :P

Die maak ik ook met alleen studie + stage + bijbaan. Dan moet daar nog huiswerk bij. Mijn vader werkt ook altijd zeker wel 70uur en die deed daar ook nog dingen naast. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:33

Oooh ik vind 40 uur echt poedersuiker. Zeker omdat ik 4 uur reistijd heb, dan ben ik echt kapot.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:34

Drukke baan Lee. Veel mensen die een huis willen kopen/hun hypotheek willen wijzigen/uit elkaar gaan. Vandaag ook om 9 uur de dossiers in gedoken en straks om 20.00 nog een afspraak, 21.30 thuis. Just another day :)) Tussendoor nog de paarden doen etc. Ook de reden waarom het tussen mij en mijn ex niet liep. Hij vond een werkweek (kantoorbaan) van 36-40 uur al pittig. Tja.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:51

Hallo! Nieuw in de vreemde wereld van Tinder, maar ik snap het niet :+
Ik heb een Windows Phone dus helaas geen officiële Tinder app, ik had 6tin en nu Timber. Volgens mij allebei niet veel soeps := Als iemand mij zo'n superlike geeft, en ik die persoon vervolgens ook een like geeft, krijgen we alsnog geen match. Klopt dat wel? :Y)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:53

Sokje_6 schreef:
Hallo! Nieuw in de vreemde wereld van Tinder, maar ik snap het niet :+
Ik heb een Windows Phone dus helaas geen officiële Tinder app, ik had 6tin en nu Timber. Volgens mij allebei niet veel soeps := Als iemand mij zo'n superlike geeft, en ik die persoon vervolgens ook een like geeft, krijgen we alsnog geen match. Klopt dat wel? :Y)

Tinder bestond wel altijd op windowsphone? Ik heb het zelf ook een tijd lang gebruikt.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:56

Nee, ik kan er geen vinden. Tinder zelf had ooit wel een officiële lees ik, maar die is uit de lucht gehaald.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 19:58

Thenexttry schreef:
Flessuh schreef:
Meteen goed er uit geschopt dus? }:)

kan me in ieder geval voorstellen dat je daar goed boos van kan worden ja -O-

Ja ik kreeg even kortsluiting dus niet zulke nette dingen gezegd _O-
Vervolgens loop ik naar beneden, was hij weer op de bank gaan liggen _-:( _-:(
Als in joh niets aan de hand.

Dus dat is best nog wat stennis geweest. incl. met wat bedreigingen van mijn kant. Niet netjes misschien maar je voelt je serieus gewoon niet prettig.

Als ik weet dat mensen blijven slapen, mogen er 20 bij mij in bed liggen. maar dan weet ik dat en houd ik er rekening mee ( ook kwa kleding zeg maar ) Dit was gewoon -:(- -:(-

Wat een l*l! Ik zou ook echt uit mijn stekker zijn gegaan. Had het laatst met een goede vriend van mij, die wil ik gewoon niet bij mij in bed hebben, punt. Dat weet ie, ben ik heel duidelijk over geweest, geen twijfel mogelijk. Was dus na een avondje eten, heel stel bleef slapen, meesten zijn de volgende ochtend weer naar huis gegaan, hij bleef nog hangen. Ik wilde nog even tukken want moest weer te werk later die middag, heeft ie dus toen mijn wekker ging dat gemeld, ik was niet echt bij bewustzijn, is ie blijkbaar naast me gaan liggen (wel boven de dekens gelukkig), ik was not amused :n. Ik ben echt niet moeilijk daarin ofzo, maar nee is nee.