DanielleB schreef:Whahah, het research team staat al klaar!
Ik heb kaartjes voor the Amsterdam dungeon, dus ik denk dat ik daar binnenkort met mijn date maar even naar toe ga
Super leuk!! Laat even weten hoe het was, twijfel om er eens heen te gaan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Maar die transcripten niet openbaar, want dat is niet geheel de bedoeling![]()
Forse uitspraak ook wel suikermeisje, kan het er niet echt mee eens zijn...
Oh ja, ik ga donderdag (of morgen, dat is nog even onzeker) thee drinken bij m'n ex. Hij heeft een nieuw huis (en een nieuwe liefde), en hij wilde me graag zijn woning laten zien. Nou ja, aangezien hij al een half jaar zeurt om een afspraak moet het nou maar een keer![]()
Sokje_6 schreef:Hallo! Nieuw in de vreemde wereld van Tinder, maar ik snap het niet
Ik heb een Windows Phone dus helaas geen officiële Tinder app, ik had 6tin en nu Timber. Volgens mij allebei niet veel soepsAls iemand mij zo'n superlike geeft, en ik die persoon vervolgens ook een like geeft, krijgen we alsnog geen match. Klopt dat wel?
Thenexttry schreef:Flessuh schreef:Meteen goed er uit geschopt dus?
kan me in ieder geval voorstellen dat je daar goed boos van kan worden ja
Ja ik kreeg even kortsluiting dus niet zulke nette dingen gezegd![]()
Vervolgens loop ik naar beneden, was hij weer op de bank gaan liggen![]()
![]()
Als in joh niets aan de hand.
Dus dat is best nog wat stennis geweest. incl. met wat bedreigingen van mijn kant. Niet netjes misschien maar je voelt je serieus gewoon niet prettig.
Als ik weet dat mensen blijven slapen, mogen er 20 bij mij in bed liggen. maar dan weet ik dat en houd ik er rekening mee ( ook kwa kleding zeg maar ) Dit was gewoon![]()