Hi Senna, het is hier inderdaad winter sinds 1 juni. Deze week smorgens rond het vriespunt en mist. Lekker koud dus. Morgen is het blijkbaar zonnig en 14 graden.
De kinderen hebben het naar hun zin op school en de jongste is steeds meer klaar voor de basisschool waar hij in februari naar toe gaat als het nieuwe schooljaar begint.
Had ik Davy Jones aan jullie voorgesteld? Onze nieuwste huisgenoot. Een chihuahua pup van nu 9 maanden. Hij is echt zo leuk en kwispelt de hele dag.

Atari is begonnen met wisselen en doet het goed aan de longe. De laatste weken alleen maar af en toe gewoon aan zn hoofdstel. Ik heb al met zadel een paar keer over hem gehangen maar hij is nog geen 3 dus geen haast daar.

Jazz en Nikki doen niet zo veel op het moment. Al probeer ik 2x per week een rondje te stappen met Jazz. Liselotte rijd zo af en toe met Nikki. Morgen is ml thuis hopelijk gaat hij haar even helpen.
Verder hebben we onze commodore (hier is de holden/opel commodore nog veel te zien) verkocht en een nissan patrol met roof top tent er voor terug gekocht. Ik heb nog geen foto want er was iets stuk en hij moet een roadworthy certificate voor hij helemaal over geschreven kan worden. In de staat victoria zijn er geen jaarlijkse auto keuringen zoals in Nederland, sommige andere staten wel. Maar als een auto verkocht wordt word hij dus wel helemaal nagekeken.
Ja en dan ik. Dat is wat minder goed op het moment. Ik heb al een maand of 2 veel buikpijn met wat andere symptomen. Helaas zijn er niet genoeg dokters in de stad dichtsbij ons en moest ik 4 weken wachten op een afspraak. Inmiddels veel testen verder, 2 weken antibiotica voor mogelijke endometritis, emergency department bezoek. En eigenlijk nog geen antwoorden. Gelukkig kon ik deze week naar een andere dokter binnen de praktijk en die heeft gewoon gelijk zonder andere dingen te proberen en fax gestuurd naar gynaecoloog. In een prive kliniek zodat ik hopelijk snel een afspraak krijg. Want helaas ook ons lokale ziekenhuis heeft er geen, al komt er af en toe een bezoekende gyn maar dat is iedere keer een ander.
Dat is het zo een beetje hier.