Als dromen uitkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ievie

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-25 23:57

Veel plezier met alle uitstapjes!

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-25 11:16

Dank je Ievie de indoor speeltuin was al erg leuk. Zondag gaan we naar een Dare devil show met monster trucks, vuurspuwers en dat zoort dingen. Niet helemaal mijn ding maar ml en de kinderen zijn enthousiast.

Vandaag in de storm wind voor het eerst Atari zijn hoofstel gepast. Atari weet nog niet of ie dat bit wel leuk vind. Maar verder was hij braaf.
Ml kwam mee naar de wei om te helpen maar hij moest Davy oprapen en vasthouden. Davy rende en de wind duwde hem naar voor dus toch maar opgeraapt voor hij wegvloog met de wind.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 12:07

Het staat hem in ieder geval goed :D knappe kerel!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 17:29

Time flies. Wat zijn je plannen met Atari?

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-25 21:12

Nog geen echte plannen. Voorlopig 1x de week 5 minuten longeren en dat langzaam wat uitbreiden naar meer en dubbele longe tegen de tijd dat hij 3 is. Hopelijk groeit hij ook nog een beetje groter.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-25 12:00

Ik kan helaas niet alle fotos uploaden want dat kan bokt niet aan denk ik. Gisteren zijn we naar een dare devil show geweest in de Swan Hill drag strip. Ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten maar het was bovenverwachting goed. Ondanks dat het 38 graden was. In de eerste helft waren er dirt buggies, acrobaten in verschillende vormen, een clown. Toen in de tweede helft was er echt wel meer actie. Stunt motors, human canon ball, monster trucks en vuurspuwers. Waarschijnlijk allemaal niet zo groot en spectacular als in Amerika maar absoluut leuk en ook de kinderen hadden het naar hun zin.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-25 14:39

Wat gaaf die show! Super cool om een keertje mee te maken.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-25 16:20

Ooh Atari met een hoofdstel. Mennn nu wordt hij echt groot. Knappe kerel!

Ziet er uit als een leuk uitstapje!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:53

Hé TS, hoe gaat het met jullie? Het is hier bijna midzomer, bij jullie zal het wel winter zijn.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 11:16

Hi Senna, het is hier inderdaad winter sinds 1 juni. Deze week smorgens rond het vriespunt en mist. Lekker koud dus. Morgen is het blijkbaar zonnig en 14 graden.

De kinderen hebben het naar hun zin op school en de jongste is steeds meer klaar voor de basisschool waar hij in februari naar toe gaat als het nieuwe schooljaar begint.

Had ik Davy Jones aan jullie voorgesteld? Onze nieuwste huisgenoot. Een chihuahua pup van nu 9 maanden. Hij is echt zo leuk en kwispelt de hele dag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Atari is begonnen met wisselen en doet het goed aan de longe. De laatste weken alleen maar af en toe gewoon aan zn hoofdstel. Ik heb al met zadel een paar keer over hem gehangen maar hij is nog geen 3 dus geen haast daar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jazz en Nikki doen niet zo veel op het moment. Al probeer ik 2x per week een rondje te stappen met Jazz. Liselotte rijd zo af en toe met Nikki. Morgen is ml thuis hopelijk gaat hij haar even helpen.

Verder hebben we onze commodore (hier is de holden/opel commodore nog veel te zien) verkocht en een nissan patrol met roof top tent er voor terug gekocht. Ik heb nog geen foto want er was iets stuk en hij moet een roadworthy certificate voor hij helemaal over geschreven kan worden. In de staat victoria zijn er geen jaarlijkse auto keuringen zoals in Nederland, sommige andere staten wel. Maar als een auto verkocht wordt word hij dus wel helemaal nagekeken.

Ja en dan ik. Dat is wat minder goed op het moment. Ik heb al een maand of 2 veel buikpijn met wat andere symptomen. Helaas zijn er niet genoeg dokters in de stad dichtsbij ons en moest ik 4 weken wachten op een afspraak. Inmiddels veel testen verder, 2 weken antibiotica voor mogelijke endometritis, emergency department bezoek. En eigenlijk nog geen antwoorden. Gelukkig kon ik deze week naar een andere dokter binnen de praktijk en die heeft gewoon gelijk zonder andere dingen te proberen en fax gestuurd naar gynaecoloog. In een prive kliniek zodat ik hopelijk snel een afspraak krijg. Want helaas ook ons lokale ziekenhuis heeft er geen, al komt er af en toe een bezoekende gyn maar dat is iedere keer een ander.

Dat is het zo een beetje hier.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Hee wat naar dat je zelf wat in de lappenmand zit. Hopelijk word je snel geholpen en ga je je weer beter voelen.

Fijn dat je het met de beestenboel wel goed gaat. Wat een leuke nieuwe huisgenoot!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:38

Buiten dat jullie een heel leuk puppy hebben en de paarden het goed doen, wil ik je ook even sterkte wensen. Ik hoop dat de gyn je kan helpen.

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:20

Dikke knuffel. Hopelijk kan je snel terecht en kan de gyn ook iets voor je betekenen.

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:21

Dank jullie. Ik moet ook eigenlijk weer wat vaker een update doen hier