Leuk Queelens! En dat laten wachten hahaha super irritant, ik doe t ook regelmatig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AronenLoutje schreef:Ooh die schoenen van die ene van jou Marlinde, ik moest zo hard lachen, hoe verzin je het om dat aan te trekken!
Leuk Queelens! En dat laten wachten hahaha super irritant, ik doe t ook regelmatig

Dus het kan ook de andere kant op werken, I guess. Maar zulke slippers, zou meteen rechtsomkeert maken
tsja als je nog heel jong of student ofzo bent kan ik het begrijpen maar in dit geval dus niet! (verder vallen m'n eisen best mee hoor whahaha
)

. Klinkt echt als de ideale man Haha.
. Na mijn tentamens gaan we waarschijnlijk wat drinken. Alleen.. Hij is dus 29, de grens wat ik had ingesteld, maar toch best wel op leeftijd. Ik ben voor hem ook op het randje, maar daar oordeelt hij pas over als hij me ontmoet heeft.
. Gelukkig is mijn tinderman erg bezig met kleding en dingen, dus het is meer dat ik elke keer denk 'oke, zou ie dit leuk vinden?' dan dat het andersom is
Nog steeds still going strong trouwens, heb het zo leuk met 'm. Al bijna 2 maanden alweer dat ik m ken
CCCCC schreef:Heerlijk die verhalen over schoenen. Ik heb daar ook wel een beetje een tic mee. Hij moet wel echt goed gekleed zijn. Gelukkig is mijn tinderman erg bezig met kleding en dingen, dus het is meer dat ik elke keer denk 'oke, zou ie dit leuk vinden?' dan dat het andersom is
Nog steeds still going strong trouwens, heb het zo leuk met 'm. Al bijna 2 maanden alweer dat ik m ken

Strak in pak is fijn, maar hoeft niet op een date
En dan alleen een goed zittend pak wat echt wat toevoegt. Ik zie zo vaak mannen in slechtzittende pakken, en dat is echt zo sneu
Dan liever geen pak.
Ik ben er nog niet helemaal over uit