Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selka schreef:Bedankt he voor de link WME. Nu heb ik 26 waxjes besteld en een glazen gevulde pot met 16 melts.Ben benieuwd
Reindeer poo en elf sweat kon ik niet weerstaan
Yv_ schreef:Toch fijn die ervaringsdeskundigen hier.
Ik snap je inderdaad helemaal! Twijfel nog, kijk wel even. Kon gister niet slapen en zat gewoon lekker te neuzen en kwam een paar sites tegen die ik nog niet eerder was tegengekomen. Gaat me niet perse om de centen hoor, gezien YC en Kringle vooralsnog toch wel favoriet zijn.
Weallloveit heeft dus ook dat er maar een stuk of 5 geuren me aanspreken. Noem me Hollander of niet, maar als de bestelling minder is dan de verzendkosten vind ik dat altijd zo zonde
.
Waxmelts4you had ik inderdaad ook gezien, maar zie heeeeeeeeeeeeeel veel parfum- en bloemenluchtjes en dat is echt helemaal mijn ding niet. Ja, die White Tea lijkt me lekker, maar dan bestel ik liever een heleboel backups bij jou van WT&G en WT&S
vonneke schreef:Weet iemand in hoeverre de stoffen kankerverwekkend zijn?
Sonja89 schreef:Lisitano schreef:Maar ik zou het toch wel vreemd vinden als hij ineens waxmelts zou gaan bestellen en kiezen welk geurtje hij zou brandenToch wat verwijfd, sorry
dit zal ik hem dan maar niet laten lezen, dan issie er accuut van genezen...