Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique schreef:liekec schreef:Confession: ik vind het best vervelend dat ik op mn 16e nu aan mn studie begin en daardoor best buiten de groep val.
Dat had ik ook, maar ik doe MBO en merk dat heel veel mensen nog steeds de hersencapaciteit van een pinda hebben dus in principe val ik niet heel erg buiten de boot. Ik heb nog steeds geen vrienden op school, maar ik ben niet 'dat jonge meisje' naast alle volwassenen.
ik zorg dan ook dat ik geen terugbelafspraken met klanten maak en als ik thuis moet bellen... verschrikkelijk!
Ik dooie gemakkie broek laag, ondergoed laag, stralen los
_Yasmine_ schreef:Wc rol ook wel gebruikt. In pure wanhoop voldoet schudden![]()
Ik heb altijd het probleem bij vrienden van mijn vriend.. Die mannen zeiken in het slootje.. Voor de dames is er wel een wc MAAR met een slot op het huisje. En maar 1 persoon van die groep, de eigenaar, heeft die sleutel (raad maar, die is er weinig). In hoge nood "moet je dus wel".. Ik die mannen verteld niet naar buiten te lopen.. want ja, het is gewoon vrij open naar het weggetje..Ik dooie gemakkie broek laag, ondergoed laag, stralen los
![]()
Zwaait de overbuurvrouw naar me![]()
![]()
Zoek sindsdien een plek op ver ver ver ver ver op de tuin.. en zelfs dan vind ik het doodeng.
Als je iemand ziet plassen dan doe je toch alsof je het niet ziet, om diegene geen schaamte aan te brengen!
kijk altijd in die tuin! 
Kipje39 schreef:Dat pinbonnetje doet me denken aan een hoge nood confession.
Ik moest wachten in de auto op m'n moeder, maar die bleef langer weg dan verwacht en had de autosleutels mee.
Het was daar vreselijk druk dus kon niet zomaar even de bosjes induiken.
Dus ik kon geen kant op.
Totdat ik een grote plastic bak zag en een deken![]()
Ik heb onder die deken met m'n reet op die bak m'n broek naar beneden gewurmd, gepiest.. Bak uit de deur leeg gegooid, broek onder de deken weer omhoog gehesen.. En opgelucht gezucht.![]()
En alles aan m'n moeder opgebiecht want ik moest er niet aan denken dat ik een week later stamppot meekreeg uit die bak