Ik doe mee met simpele outfits, maar als ik nu een foto maak lachen jullie me allemaal uit, heb namelijk nog m'n ECG kastje om hangen, dus heel veel kleurrijke kabels als accessoire
Vnv foto zonder kabels!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb gelukkig zo alleen rijles, verder ziet niemand me haha.
Op het 2e shirtje staan giraffen haha.
xSannee schreef:Leuke outfits weer! CCCC ik ben verliefd op jouw shirtje
Ik zit ook in joggingbroek en trui lekker te leren![]()
Heb al 7 tentamens achter de rug en morgen de laatste, dus ben een beetje uitgeblust

Maar is wel m'n laatste tentamen voor m'n bachelor dus wel een fijn vooruitzicht.
Rebeccaa schreef:Ik vind de broek in all stars ook niet zo geslaagd, maar verder wel leuk Lies! Ik ben trouwens wel echt weg van all stars, maar vind het zo raar als de broek er helemaal in gepropt zit. Ik doe zelf bij hoge all stars meestal ze niet helemaal tot boven dichtknopen, vind dat wat relaxter staan.
Ik ben vandaag ook saai en ik zie er echt niet uit, ben te lui om te douchen dus mijn haar is ook echt vettig.Heb gelukkig zo alleen rijles, verder ziet niemand me haha.
Ik heb dit net besteld bij h&m, zag gisteren op mijn werk 2 meisjes aankomen en die deze shirtjes aan en toen wilde ik ze ook.Op het 2e shirtje staan giraffen haha.
![]()
[ Afbeelding ]

Heb hem gewassen op 40 graden en dan ook op 600 toeren, ik draag hem nu maar met high waisted broeken.
Wij wasten vroeger ook alles op 40 graden, maar al mijn h&m shirtjes krompen enorm, dus nu wast zelfs mijn vader braaf op 30 graden.
je kan wel nog proberen om hem, als hij nog nat is van het wassen, in vorm te trekken. Beetje voorzichtig doen, maar het kan wel een stuk schelen!

Simpel, maar toch heel erg leuk!
Een (veel) te groot Arctic Monkeys tshirt, donkerblauwe spijkerbroek en die zwarte sneakers die ik eerder postte (van Victory).