, waardoor ik niet naar de bbq kan vanavond... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, waardoor ik niet naar de bbq kan vanavond...
Selina schreef:marindexo schreef:Aan dat ik wakker ben geworden doordat het zo benauwd is in m'n kamer, aangezien m'n kamer 's ochtend vol in het zonlicht zit![]()
Niet te doen op zulke warme dagen
Ik ken het!
Slaap ook nog eens op zolder dus 's ochtends word ik m'n bed uitgebrand.
marley93 schreef:danielle80 schreef:Aan dat ik ziek ben
Beterschap!
Ik heb me er een klein beetje aan geërgerd dat mijn ratten steeds hun toilet van de bovenste verdieping naar beneden gooien. Zo zonde van de vulling, en stel je voor dat ie net op een ander ratje land ofzo. Come on guys!

Juliette61 schreef:Aan het feit dat ik nog op de middelbare zit, terwijl ik wel alvast voor opleidingen moet gaan kijken, en daar dus nu heeeeeeel erg veel zin in krijg!
Stomme middelbare school
En aan de volwassenen die koppig blijven volhouden dat schooltijd de leukste tijd van je leven is.
Ik vind er geen bal aan.
#gefrustreerde puber
bovendien, kun je ook als volwassene natuurlijk weer naar school als je wilt en kunt.
Geweldige tijd gehad, maar hell no dat ik weer de puberteit over wil doen
geen puberteit meer en opleiding naar mijn keuze 
moet er niet aan denken om tot mijn (wat is het?) 67e nog braaf in de schoolbank te zitten 5 dagen in de week. Ik vind geld verdienen ook heel erg leuk, betekend ook vrijheid in andere zin dan puur vrije tijd (al moet ik zeggen dat bij mijn ongeschoolde werk vrij = vrij, hoef niet als ik thuis ben ook nog eens wat te doen bv en vakantie = vakantie en nog doorbetaald ook
) . Heb nu mijn eigen huishouden 
Die denken dat ze voor de toetsweek nog wel even 3 toetsen kunnen inplannen, terwijl we er in de toetsweek zelf ook al 11 hebben
En dan nog pissed worden als de cijfers van sommige kinderen tegenvallen ook