Blond Amsterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djeradalover

Re: Blond Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:37

Is wel een goede om ze voor te gebruiken maar dan groei ik echt dicht :') . Voor hapjes gebruik ik meestal een ontbijt bordje zodat ik mezelf een beetje in kan houden :)) .

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 17:39

Oh, die hapjes zijn ook echt niet alleen voor mezelf. :') We hebben regelmatig visite.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 19:47

Haha Jolien ik dacht al :P .

Als ik mn verjaardag vier doe ik dat nog bij mn ouders, maar zou natuurlijk daar mn schalen neer kunnen zetten met hapjes :)* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:11

Ik vind hem ook super, maar toch maar niet besteld, moet nu even sparen := ze hebben de herfst en winter seizoensmokken weer bij blond, denk er over die wel te bestellen want ik vind de zomer en lente echt super en ik heb nog 8.50 tegoed op mn blond pas :D

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:18

xjitske pf anderen die wat op blond.nl bestellen woon je in Noord-holland?
ik wil ook bestellen, alleen vind de verzend kosten zo hoog haha ik dacht anders samen kopen dat ik het ophaal oid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:11

Nee helaas is noord holland een heel eind uit de richting voor mij :( voor mij zijn de verzendkosten een reden om meer te bestellen zodat ik ze niet hoef te betalen :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 09:30

xJitskee schreef:
Ik vind hem ook super, maar toch maar niet besteld, moet nu even sparen := ze hebben de herfst en winter seizoensmokken weer bij blond, denk er over die wel te bestellen want ik vind de zomer en lente echt super en ik heb nog 8.50 tegoed op mn blond pas :D

Ze zijn ook alweer uitverkocht. -O-

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:33

Ah, dat zomer-winter setje zou ik ook wel willen, heb zelf de lente-zomer mokken. Zie ze nog wel redelijk vaak aangeboden worden op de Facebookpagina.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 14:56

Ze komen wel weer binnen..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 16:02

Dit is balen zeg. De nieuwe pot is er nog erger aan toe. -O-

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:11

Vind het echt slecht dat ze t zo verkopen....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 16:26

Ik was al bang dat ik zelf te kritisch ben maar een bedrijf als Blond verwacht ik toch meet kwaliteit van. Zeker voor zulke bedragen.
Ik kan Bol weinig verwijten aangezien zij de producten nu eenmaal zo aangeleverd krijgen, maar als tussenpartij mag ik toch hopen dat zij de leverancier (in dit geval dus B-A) hierover aan het jasje trekt. Ik had dit vorig jaar ook al met de winterschaal en dit heeft Bol toen keurig opgelost door me een nieuwe schaal te sturen zonder dat ik de verkeerde terug hoefde te sturen. En ik kan de pot nu ook kosteloos ruilen maar wie zegt me dat de volgende wel goed is? En ik kan er wel weer achteraan.

Dit is trouwens een duidelijke foto van de drukfout op de 1e pot. Het gekke is dat de Z op beide potten zo gek gedrukt is. Toch lijkt het me sterk dat dit op alle potten zo is.

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:41

Lees al tijden mee, maar val nu even binnen.
Jolien, mijn pot is wel goed..
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:47

Mijne is ook goed, maar heb wel vaak producten gehad die slecht gedrukt waren. Ik controleer alles ook tien keer om te kijken of het echt goed is :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 16:54

Wat dat betreft ben ik ook echt een mierenn**ker.
Ik heb net gebeld met Bol en die dame begrijpt gelukkig heel goed mijn punt en waarom ik hiermee bij hun aankom en niet bij Blond zelf. Ik ga hem toch nog eens opnieuw bestellen en krijg een tegoedbon van €5 op mijn account ter compensatie. Dus, maar weer opnieuw bestellen. :=

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:59

Wat balen zeg Jolien! Wat betreft drukfouten enzo, ik heb laatst die theepot gekocht en zou eigenlijk eentje uit een nieuwe doos krijgen ipv degene die in de etalage stond. Echter die in de doos had ook een heel deel van een tekening gewoon lukraak verkeerd ergens op de pot gedrukt staan. Had extra de theepot uit de etalage 20 x rond gedraaid om te checken op fouten, gelukkig kreeg ik die mee. Mevrouw in de winkel wilde het nog schuiven op 'het zijn wel handgemaakte producten he' :roll: Dat snap ik ergens wel, maar er gaat toch niemand een extra tekening over de eigenlijke heen tekenen >;)
De ontbijtset die ik daarvoor bij bol had besteld was ook incompleet, de mok ontbrak. Ook hier dus best wel veel 'foutjes', van Blond Amsterdam uit, niet van de tussenleverancier

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:10

Wat zonde zeg !!

Ik had tijdje terug de spaarpot gekocht. Steeds m'n losgeld erin gedaan, vandaag spaarpot omgekeerd en cake schaal gekocht :) Na week ziek zijn had ik hem wel verdiend.

Alleen.. hoe zet ik hem mooi in m'n kast? Iemand ideeen?

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 17:17

Handgemaakt ja, leuk. Maar drukfouten zijn iets anders dan teken- of schilderfouten. En dat stickertje dat op alle producten staat met dat de maten en kleuren kunnen variëren gaat natuurlijk niet op voor drukfouten.

Leuk Selina! Gaat het nu weer goed met je?
Je zou hem op een bordenstandaard kunnen zetten. Op Aliexpress hebben ze ook mooie tussenmaatjes hiervoor.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:23

Vind Bol.com wel altijd netjes met hun service :j

Helaas nog steeds ziek, maar moest even frisse neus halen.
Ik zat net ook al op aliexpress, heb überhaupt nog geen gewone standaards.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:36

Precies dat Jolien. Handgemaakt betekend niet een andere afbeelding over de eigenlijke heen gedrukt.

Leuk Selina! Die staat ook nog op mijn verlanglijstje

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:43

Zonde Jolien, wel coulant van Bol om het zo op te pakken. Ik bestel niets meer bij bol, nadat de laatste keer zo knullig hadden ingepakt was ik er klaar mee..

Leuk Selina! Die staat ook nog op mijn lijstje! Alleen m'n portemonnee is het er niet zo mee eens haha.

Kan iemand mij trouwens misschien helpen? :) Ik zit er overna te denken om plastic bordenhouders te kopen op Ali expres, heeft een van jullie nog tips bij wie ik hem het beste kan kopen? Bedankt! :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:46

Ik wilde ook die plastic bordenhouders kopen maar kan je alleen met je creditcard betalen?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:51

Ik heb ook die plastic borden standaards van Alieexpress betaald via Ideal :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 17:51

AliExpress kan met iDeal als het goed is

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:11

Ik kon toen bij alieexpress nergens voor maten van die standaards kiezen? Ik had ze besteld op ebay. Had de allergrootste genomen, maar die waren vervolgens dus veel te groot voor mn bordjes :+ Dus maar weer verkocht via een facebook groep, en nu moet ik zelf nog steeds nieuwe bestellen.

Ik twijfel om nog een LE beker te laten maken in winterthema, toch niet meer op tijd binnen voor de kerstperiode, maar wel nog steeds leuk... Hmm :P