Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:27

Het gaat wel erg offtopic zo helaas...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:45

Jolandaa schreef:
Waarom niet? Ik snap dat nooit zo goed := als het goed voelt voelt het goed toch!?

Maar dat betekent niet dat het over een maand, 6 maanden of een jaar nog steeds goed voelt :') ik ben flabbergasted.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:12

Ieder zn ding, het gaat over datefails en niet over waarom iemand na 4 maanden samen gaat wonen. Dat moeten ze zelf weten :j

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:27

Ik heb dit weekend een date from hell gehad. Was iemand tegen gekomen op de zaak, zo op het zicht zag het er leuk uit, uiteindelijk elkaar gevonden via facebook en gechat. Was allemaal leuk en gezellig maar ik begon me af te vragen waarom hij, met het beeld dat ik van hem had, alleen was... Nou die vraag werd dus beantwoord tijdens de date. 1 va' de eerste vragen was hoe mijn liefdesleven voor hem er uitzag. Tja,.. Dat wil je soms gewoon niet weten. Uiteindelijk begon hij over zichzelf en hoe die een korte tijd geleden met een wapen in zijn hand had gestaan nadat zijn ex het had uitgemaakt. En dat hij vond dat hij na haar nog maar 1 vriendin zou hebben en als dat niet zou werken was het gedaan voor hem. Dus ik begon hem te knijpen wantja, zijn uitstraling en sommige uitspraken over mensen hadden mij in de eerste 5 min al laten besluiten dat dit niks was.
Er kwam ook nog iemand even babbelen met mij, gewoon voor de gein maar die ging ineens heel snel weg. Toen mijn date naar de wc was kwam hij terug (was trouwens een wat oudere man dus geen raar iets ofzo, gwn amicaal cafepraat) om te vertellen dat het een rare jongen was mijn date en dat die hem letterlijk had weggewuifd en dat ik er best ver weg van kon blijven.
Tijdens de avond kwam mijn date met de mededeling dat een tafel verder een vrouw zat die hij kende van de voetbal en die nog heel goed contact met zijn ex had, waarop hij dus de hele avond 'stiekem' haar aandacht zat te trekken zodat ze hem zeker zou zien met mij. Hoe awkward wil je het hebben... En dat verklaarde dan ook meteen waarom hij per se naar dat ene café wou gaan.
Nadat de avond psychologische counseling en voorbereiding op afwijzing eindelijk voorbij was kwam hij ook nog met een cadeautje, en laat ik daar dus een hekel aan hebben op eerste dates!

Maar nu zit hij ook nog de hele tijd via messenger te vragen waarom ik hem niet wou en waarom ik het zo laat eindigen terwijl ik gewoon duidelijk heb gezegd van: 'ik ben blij dat we de kans hebben gehad pm elkaar te leren kennen maar we passen niet bij elkaar dus hier houdt het op'

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 22:32

Oh mijn god, wat een creep! Echt zo'n stereotype kerel die te gefocust is op het hebben van een vriendin :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:04

Ik heb laatst ook weer wat mee gemaakt hoor, niet echt een fail mja.

Zat op een feestje was net 2 weken weer vrijgezel dus mijn moeder die mee was vond het leuk om me weer aan een leuke jongen te koppelen die daar zou moeten zijn :Y) ik zag ze nietma goed zij wel,we zaten met een heel groepje aan een tafel en daar kwam een jongen B bij zitten. Ik zag dat ze de hele tijd over mij aan het praten waren dus dacht f*ck it ik moet weten waar het over gaat en er bij gaan zitten. Was niet echt een lelijke jongen maar niks voor mij, dus wij gezellig wat gekletst wou hij mij nummer, nou prima ben de moeilijkste niet :o verder geen intenties mee, ik dacht die appt me toch niet.
Nou wel dus en hoe, had me wel verteld dat hij dislectie had maar zo erg :oo Ik moest echt mijn best doen om alles uit te puzzelen hoe hij het bedoelde, dat was toch behoorlijk een afknapper hoor! heb zijn nummer nu maar verwijderd :+

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:08

@schuur :wow: die is echt erg! wees maar blij dat je er nu (hoop ik voor je) er vanaf bent hihi :D NEXT!! :Y)

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:09

Wat een heerlijk topic _/-\o_ :') _/-\o_

Ik heb meegemaakt met het eerste date met mijn vriend, dat we een film wilde kijken, en de ondertiteling het niet deed, met het gevolg dat we geen van beide de film begrepen, maar er niks van durfde te zeggen tegen elkaar. :') :')

Maar.. We zijn nu alweer 2,5 jaar samen, dus alles is goed gekomen *D

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:23

Odatje schreef:

Ik heb meegemaakt met het eerste date met mijn vriend, dat we een film wilde kijken, en de ondertiteling het niet deed, met het gevolg dat we geen van beide de film begrepen, maar er niks van durfde te zeggen tegen elkaar. :') :')

ooh herkenbaar :')

mijn date wilde me graag een aziatische film introduceren (hij had hem al meerdere keren gezien), waarin de hele film dus in mandarijn werd gesproken, na 20 minuten (ik, die ongemakkelijk probeerde de film te begrijpen, maar het niet durfde te zeggen) roept hij: ''Oh oliebol! ondertiteling staat nog niet aan!'' :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:45

Max_en_Max schreef:
Odatje schreef:

ooh herkenbaar :')

mijn date wilde me graag een aziatische film introduceren (hij had hem al meerdere keren gezien), waarin de hele film dus in mandarijn werd gesproken, na 20 minuten (ik, die ongemakkelijk probeerde de film te begrijpen, maar het niet durfde te zeggen) roept hij: ''Oh oliebol! ondertiteling staat nog niet aan!'' :')

Hahaha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:31

Creep Loesje... Blij dat je daar vanaf bent!
Ken ook zo iemand met dyslexie, maar echt zo erg dat hij gewoon beter Nederlands praatte wanneer hij zwaar aangeschoten was, als wanneer hij op een nuchtere avond even een babbeltje kwam slaan :') Och ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken.

Edit: typfout
Laatst bijgewerkt door _mexx_lady_ op 07-04-15 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:32

_mexx_lady_ schreef:
Ken ook zo iemand met Discletie, maar echt zo erg dat hij gewoon beter Nederlands praatte wanneer hij zwaar aangeschoten was, als wanneer hij op een nuchtere avond even een babbeltje kwam slaan :') Och ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken.

Ben je serieus!?? Het is dyslexie!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:34

Jep excuseer ook ik maak fouten :)

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:49

Oef, sommige date fails hier ! :D

Ik heb ook wel een mooie. Mijn date/pril vriendje en ik waren een avondje gaan stappen en laat in de nacht gingen we naar huis. Hij wilde nog graag een kebab eten, dus ik vergezelde hem naar de plaatselijke kebab. Hij zat lichtelijk aangeschoten zijn kebab te eten en gentleman dat hij is, vroeg hij of ik ook een hapje wou. Daar bedankte ik voor, maar hij vond dat ik toch echt eens moest proeven van zijn kebab. Dus hij hield hem voor, helemaal scheef en zo viel half de inhoud uit het broodje... recht in/op mijn decolleté. :') Ik zat volledig onder natuurlijk en hij voelde zich ontzettend schuldig. :Y)

Maar inmiddels 3,5 jaar later lachen we er nog steeds om :D .

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:30

Mijn date fail/gewoon echt not done actie van afgelopen weekend.

zaterdag zou ik een tweede dat hebben met een jongen, dus ik app hem hoe laat hij bij mijn huis was. We zouden gaan touren met de auto. 2 uur later kreeg stuurde hij een appje terug dat hij het nog niet wist want zijn vrienden wouden ook stappen :n . Dat was al een punt waarvan ik dacht uhh oke, maar goed gevraagd of die dan wou appen als hij wist wat hij ging doen. nou half 9 nog geen bericht dus maar weer eens een appje zijn kant op met de vraag of hij het nou al wist. Kreeg ik terug dat hij misschien wel helemaal thuis bleef want zijn vrienden wouden niet meer uit |o . Op dit punt werd ik toch lichtelijk boos en zei hem dat ie nou eens moest laten weten wat hij wou, want dan kon ik ook nog wat met mijn avond. Uiteindelijk om tien uur een appje met dat hij niet meer komt want hij heeft nergens zin in _-:( . Toen was ik toch wel heel boos, want al mijn vrienden waren al uit dus ik kon niks meer met mijn avond. later bleek hij dood leuk uit te zijn gegaan met zijn vrienden -:(-
een dag later laat ik hem weten dat ik het niet vind kunnen wat hij deed en dat ik het echt gemeen vond. dat heeft hij ontvangen en gelezen want hij was aan het typen maar zei niks. oke ik wacht wel op een antwoord. Dat was zondag avond.
vandaag krijg ik een appje met dat hij er waarschijnlijk overheen gelezen heeft :') :j

ik hoop toch dat ie lichtelijk een idee heeft van waarom ik niet reageer.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:36

filly schreef:
Mijn date fail/gewoon echt not done actie van afgelopen weekend.

zaterdag zou ik een tweede dat hebben met een jongen, dus ik app hem hoe laat hij bij mijn huis was. We zouden gaan touren met de auto. 2 uur later kreeg stuurde hij een appje terug dat hij het nog niet wist want zijn vrienden wouden ook stappen :n . Dat was al een punt waarvan ik dacht uhh oke, maar goed gevraagd of die dan wou appen als hij wist wat hij ging doen. nou half 9 nog geen bericht dus maar weer eens een appje zijn kant op met de vraag of hij het nou al wist. Kreeg ik terug dat hij misschien wel helemaal thuis bleef want zijn vrienden wouden niet meer uit |o . Op dit punt werd ik toch lichtelijk boos en zei hem dat ie nou eens moest laten weten wat hij wou, want dan kon ik ook nog wat met mijn avond. Uiteindelijk om tien uur een appje met dat hij niet meer komt want hij heeft nergens zin in _-:( . Toen was ik toch wel heel boos, want al mijn vrienden waren al uit dus ik kon niks meer met mijn avond. later bleek hij dood leuk uit te zijn gegaan met zijn vrienden -:(-
een dag later laat ik hem weten dat ik het niet vind kunnen wat hij deed en dat ik het echt gemeen vond. dat heeft hij ontvangen en gelezen want hij was aan het typen maar zei niks. oke ik wacht wel op een antwoord. Dat was zondag avond.
vandaag krijg ik een appje met dat hij er waarschijnlijk overheen gelezen heeft :') :j

ik hoop toch dat ie lichtelijk een idee heeft van waarom ik niet reageer.

NEXT. Lijkt me geen persoon waar je een relatie mee moet willen..

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:51

Oei bij de tweede date doet al zo moeilijk, laten gaan die gast!
Vandaag heb ik mijn creep nog eens een bericht gestuurd 'ik voel helemaal geen klik met jou dus voor mij eindigt het hier'. Niks meer terug gehad dus hopelijk heeft die het begrepen. En dan te bedenken dat die jongen lesgeeft in een basisschool, brrre

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:54

Ik kwam zaterdag een jongen tegen met uitgaan, later terug gevonden op facebook. Dus nu appen we. Hij woont vlakbij mijn verzorgpaard, toen ik zei dat ik een buitenritje ging, zag ik ineens een auto aan crossen. Kwam hij me dus opzoeken hahaha

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:19

Vreselijk dat soort gasten!!! Volgende keer bij zn eerste twijfel al lekker je eigen plan trekken, mannen moeten jagen en dus moet jij niet blijven wachten :(:)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 00:05

_mexx_lady_ schreef:
Ken ook zo iemand met dyslexie, maar echt zo erg dat hij gewoon beter Nederlands praatte wanneer hij zwaar aangeschoten was, als wanneer hij op een nuchtere avond even een babbeltje kwam slaan :') Och ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken.

Dyslexie heeft toch te maken met schrijven en niet met praten? Of zeg ik wat doms? :oo

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 00:15

elizexbeau schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Dyslexie heeft toch te maken met schrijven en niet met praten? Of zeg ik wat doms? :oo

Ik dacht precies hetzelfde hoor :*

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 00:20

Ik zag net een afknapper en vreselijke date fail op tv bij first dates! Walgelijk wat een vrouw zeg. Die was bij mij echt aan het verkeerde adres geweest! (Ik val niet op vrouwen, maar even voor het idee)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 01:08

elizexbeau schreef:
Ik zag net een afknapper en vreselijke date fail op tv bij first dates! Walgelijk wat een vrouw zeg. Die was bij mij echt aan het verkeerde adres geweest! (Ik val niet op vrouwen, maar even voor het idee)

Welke!!??

Om!! die rossige gast en meid met de krullen, ga even samen uitgebreid je aantal ONS tellen en je seksleven met je ex delen op tv bij je eerste Date!!!!! Wtf!?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 02:00

Nou ik heb ook een soort van 'date' fail, geen grappige maar echt een hele gemene. _-:(

Ik heb sinds anderhalve maand salsales en de salsaleraar (Colombiaan, 26, ik noem hem even D.) zag mij wel zitten. Dit liet hij duidelijk blijken en na een aantal pogingen van hem heb heb ik toch maar toegegeven want hij was toch wel erg leuk. We hebben een paar dates gehad en het was allemaal helemaal top. En ineens hoorde ik een stuk minder van hem.. Vaak gingen we met zijn vrienden wat drinken en zo ook gisteravond, maar D kon niet, dus ik ging alleen wat drinken met zijn vrienden (want zij waren inmiddels ook mijn vrienden). Op het gegeven moment was ik even alleen met een vriend van hem, en die biechtte toen ineens aan mij op dat D al 7 jaar een vriendin heeft! >;) >;) Een Roemeens meisje die tijdelijk in Roemenië was en volgens hem afgelopen weekend weer terug was gevlogen naar Spanje. Daarom had ik dus waarschijnlijk zo weinig van hem gehoord de laatste paar dagen. Echt what-the-f****, ik kan er nog steeds niet bij dat iemand zó glashard kan liegen. Echt. Ik ben stomverbaasd en woest, echt WOEST. En sindsdien heb ik D dus ook niet meer gesproken, heb geen contact gezocht maar hij zoekt ook geen contact met mij. Al zou ik wel graag van hem een verklaring willen horen, ik ga niet uit mezelf tegen hem praten want dan flip ik hem echt compleet. Man, wat zou ik die gast graag even keihard in zijn gezicht willen stompen met mijn vuist. Heb alleen nog wel salsales van hem deze week dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn... Mag me wel flink gaan inhouden. _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 03:02

Wat ontzettend laag en achterbaks van die vent, Emita! :n
Maar waarom zou je je in moeten houden?? Natuurlijk slecht plan om hem vol in zijn ballen te trappen o.i.d. (krijg je ook een zere voet van trouwens :+ ) maar wat nare blikken, of juist gѐѐn moet wel kunnen. Dans je ook met hem in de les?? Of varieert het? Ik zou hoe dan ook niet meer met hem dansen, of het nou om een les gaat of niet. :) Gewoon lekker stoïcijns de andere kant op kijken als hij oogcontact probeert te zoeken, voor hem tien anderen hoor!