Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik zag ze nietma goed zij wel,we zaten met een heel groepje aan een tafel en daar kwam een jongen B bij zitten. Ik zag dat ze de hele tijd over mij aan het praten waren dus dacht f*ck it ik moet weten waar het over gaat en er bij gaan zitten. Was niet echt een lelijke jongen maar niks voor mij, dus wij gezellig wat gekletst wou hij mij nummer, nou prima ben de moeilijkste niet
verder geen intenties mee, ik dacht die appt me toch niet.
Ik moest echt mijn best doen om alles uit te puzzelen hoe hij het bedoelde, dat was toch behoorlijk een afknapper hoor! heb zijn nummer nu maar verwijderd
die is echt erg! wees maar blij dat je er nu (hoop ik voor je) er vanaf bent hihi
NEXT!!
Odatje schreef:Wat een heerlijk topic![]()
![]()
![]()
Ik heb meegemaakt met het eerste date met mijn vriend, dat we een film wilde kijken, en de ondertiteling het niet deed, met het gevolg dat we geen van beide de film begrepen, maar er niks van durfde te zeggen tegen elkaar.![]()
![]()
Maar.. We zijn nu alweer 2,5 jaar samen, dus alles is goed gekomen

Max_en_Max schreef:Odatje schreef:Wat een heerlijk topic![]()
![]()
![]()
Ik heb meegemaakt met het eerste date met mijn vriend, dat we een film wilde kijken, en de ondertiteling het niet deed, met het gevolg dat we geen van beide de film begrepen, maar er niks van durfde te zeggen tegen elkaar.![]()
![]()
Maar.. We zijn nu alweer 2,5 jaar samen, dus alles is goed gekomen
ooh herkenbaar
mijn date wilde me graag een aziatische film introduceren (hij had hem al meerdere keren gezien), waarin de hele film dus in mandarijn werd gesproken, na 20 minuten (ik, die ongemakkelijk probeerde de film te begrijpen, maar het niet durfde te zeggen) roept hij: ''Oh oliebol! ondertiteling staat nog niet aan!''
Och ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken._mexx_lady_ schreef:Creep Loesje... Blij dat je daar vanaf bent!
Ken ook zo iemand met Discletie, maar echt zo erg dat hij gewoon beter Nederlands praatte wanneer hij zwaar aangeschoten was, als wanneer hij op een nuchtere avond even een babbeltje kwam slaanOch ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken.
Ik zat volledig onder natuurlijk en hij voelde zich ontzettend schuldig.
.
. Dat was al een punt waarvan ik dacht uhh oke, maar goed gevraagd of die dan wou appen als hij wist wat hij ging doen. nou half 9 nog geen bericht dus maar weer eens een appje zijn kant op met de vraag of hij het nou al wist. Kreeg ik terug dat hij misschien wel helemaal thuis bleef want zijn vrienden wouden niet meer uit
. Op dit punt werd ik toch lichtelijk boos en zei hem dat ie nou eens moest laten weten wat hij wou, want dan kon ik ook nog wat met mijn avond. Uiteindelijk om tien uur een appje met dat hij niet meer komt want hij heeft nergens zin in
. Toen was ik toch wel heel boos, want al mijn vrienden waren al uit dus ik kon niks meer met mijn avond. later bleek hij dood leuk uit te zijn gegaan met zijn vrienden
filly schreef:Mijn date fail/gewoon echt not done actie van afgelopen weekend.
zaterdag zou ik een tweede dat hebben met een jongen, dus ik app hem hoe laat hij bij mijn huis was. We zouden gaan touren met de auto. 2 uur later kreeg stuurde hij een appje terug dat hij het nog niet wist want zijn vrienden wouden ook stappen. Dat was al een punt waarvan ik dacht uhh oke, maar goed gevraagd of die dan wou appen als hij wist wat hij ging doen. nou half 9 nog geen bericht dus maar weer eens een appje zijn kant op met de vraag of hij het nou al wist. Kreeg ik terug dat hij misschien wel helemaal thuis bleef want zijn vrienden wouden niet meer uit
. Op dit punt werd ik toch lichtelijk boos en zei hem dat ie nou eens moest laten weten wat hij wou, want dan kon ik ook nog wat met mijn avond. Uiteindelijk om tien uur een appje met dat hij niet meer komt want hij heeft nergens zin in
. Toen was ik toch wel heel boos, want al mijn vrienden waren al uit dus ik kon niks meer met mijn avond. later bleek hij dood leuk uit te zijn gegaan met zijn vrienden
![]()
een dag later laat ik hem weten dat ik het niet vind kunnen wat hij deed en dat ik het echt gemeen vond. dat heeft hij ontvangen en gelezen want hij was aan het typen maar zei niks. oke ik wacht wel op een antwoord. Dat was zondag avond.
vandaag krijg ik een appje met dat hij er waarschijnlijk overheen gelezen heeft![]()
![]()
ik hoop toch dat ie lichtelijk een idee heeft van waarom ik niet reageer.
_mexx_lady_ schreef:Creep Loesje... Blij dat je daar vanaf bent!
Ken ook zo iemand met dyslexie, maar echt zo erg dat hij gewoon beter Nederlands praatte wanneer hij zwaar aangeschoten was, als wanneer hij op een nuchtere avond even een babbeltje kwam slaanOch ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken.
Edit: typfout
elizexbeau schreef:_mexx_lady_ schreef:Creep Loesje... Blij dat je daar vanaf bent!
Ken ook zo iemand met dyslexie, maar echt zo erg dat hij gewoon beter Nederlands praatte wanneer hij zwaar aangeschoten was, als wanneer hij op een nuchtere avond even een babbeltje kwam slaanOch ja kan de arme jongen niks aan doen, en hij volgt nu ook Nederlandse avondles om het wat bij te werken.
Edit: typfout
Dyslexie heeft toch te maken met schrijven en niet met praten? Of zeg ik wat doms?
elizexbeau schreef:Ik zag net een afknapper en vreselijke date fail op tv bij first dates! Walgelijk wat een vrouw zeg. Die was bij mij echt aan het verkeerde adres geweest! (Ik val niet op vrouwen, maar even voor het idee)
Een Roemeens meisje die tijdelijk in Roemenië was en volgens hem afgelopen weekend weer terug was gevlogen naar Spanje. Daarom had ik dus waarschijnlijk zo weinig van hem gehoord de laatste paar dagen. Echt what-the-f****, ik kan er nog steeds niet bij dat iemand zó glashard kan liegen. Echt. Ik ben stomverbaasd en woest, echt WOEST. En sindsdien heb ik D dus ook niet meer gesproken, heb geen contact gezocht maar hij zoekt ook geen contact met mij. Al zou ik wel graag van hem een verklaring willen horen, ik ga niet uit mezelf tegen hem praten want dan flip ik hem echt compleet. Man, wat zou ik die gast graag even keihard in zijn gezicht willen stompen met mijn vuist. Heb alleen nog wel salsales van hem deze week dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn... Mag me wel flink gaan inhouden.
) maar wat nare blikken, of juist gѐѐn moet wel kunnen. Dans je ook met hem in de les?? Of varieert het? Ik zou hoe dan ook niet meer met hem dansen, of het nou om een les gaat of niet.
Gewoon lekker stoïcijns de andere kant op kijken als hij oogcontact probeert te zoeken, voor hem tien anderen hoor!