Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Vandaag met de Efteling actie. Iemand wilde de zegels niet en gaf aan dat ik ze mocht geven aan de volgende klant. Staat er een vrouw te zeggen dat zij ze wel wilde. Voor haar stond een andere klant en die wilde ze ook. Dus ik dacht om het schappelijk en eerlijk te houden geef ik ze allebei de zegels. Daar was mevrouw het toch niet mee eens. Vraagt daarna ook nog aan mij of ze de zegels mocht hebben van de mensen die ze niet wilde hebben.
Destination schreef:purny schreef:Bij mij kwam het ook voor dat ik zuchtende klanten had omdat ze 50 meter verder moesten lopen om een tasje te pakken. En als klap op de vuurpijl zei een klant dat ze aan een pech kassa stond omdat ik geen tasjes bij de hand had.
50 meter voor een plastic zakje vind ik ook wel heel ver
Als het een draagmandje is lijkt het me vooral heel zwaar om daar je kind in te hebben namelijk 
Denk dat we allemaal massaal smetvrees ontwikkelen als we alles brandschoon moeten maken
Niks mis met mijn beentjes van de buitenkant, van de binnenkant op de lange termijn...

purny schreef:Dit topic ging toch over ergernissen? Dat was dus m'n ergernis. En wat voor mij een ergernis is is voor jullie geen ergernis.
Wij zijn een grote supermarkt, maar geven de klant het gevoel van een buurtsuper in het dorp, mijn baas vind dus ook (bijna) alles goed wat ik met de kids doe, maar ook wat de kids in de winkel doen. Het zijn wel je toekomstige klanten en heb je die nu al tevreden dan zijn de ouders het ook en gaan die met een fijner gevoel de winkel in.
) en iedereen is bij ons gelijk. Dat maakt ons team ook heel leuk, iedereen zet zich elke dag 100% in en is een team.