Kinderen houden zich op die leeftijd bezig met buitenspelen enzo.
Ugh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iinge_ schreef:Zo heb ik een vriendin gehad waar haar moeder een komkommer had gehaald en daarop moest ze oefenen met een condoom omdoen.
ik heb zo hard gelachenmaar beter voorbereid dan niet.
Huertecilla schreef:Qimm schreef:Je bent klaar voor seks als je het graag wil, geen seconde eerder
Waarbij de normen van de sameleving maken wanneer je er tussen de oren klaar voor bent.
Waarbij de hormonen maken wanneer je er tussen de benen klaar voor bent.
Een groot deel van tiener/puber gedrag heeft een grond in het verschil.
love_western schreef:Zoals ik lees heeft hij zijn zoon geleerd comdooms om te doen op een vibo uit hc zijn speelgoed doos.
Iinge_ schreef:Ja ik zou het zelf ook nooit uit eigen speelgoeddoos halen. Toch niet prettig voor het kind lijkt mij.
Huertecilla schreef:love_western schreef:Zoals ik lees heeft hij zijn zoon geleerd comdooms om te doen op een vibo uit hc zijn speelgoed doos.
Een enigzins levensechte uit het assortiment van zijn moeder.
Op die manier is hij zo realistisch mogelijk theoretisch onderwezen.
Het is erg jammer en typerend bekrompen dat het in onze samenleving niet practisch onderwezen kan worden.
Sterker nog; zelfs over met vibrator is menig geest niet ruim genoeg![]()
Wordt er eens keer een jongen goed voorgelicht/voorbereid, is het WEER niet goed
Pearlx schreef:En waarom op 10-jarige leeftijd HC? Was je zoon er toen al 'klaar voor' naar eigen zeggen en al flink met de meiden bezig?
Huertecilla schreef:love_western schreef:Zoals ik lees heeft hij zijn zoon geleerd comdooms om te doen op een vibo uit hc zijn speelgoed doos.
Een enigzins levensechte uit het assortiment van zijn moeder.
Op die manier is hij zo realistisch mogelijk theoretisch onderwezen.
Het is erg jammer en typerend bekrompen dat het in onze samenleving niet practisch onderwezen kan worden.
Sterker nog; zelfs over met vibrator is menig geest niet ruim genoeg![]()
Wordt er eens keer een jongen goed voorgelicht/voorbereid, is het WEER niet goedIinge_ schreef:Ja ik zou het zelf ook nooit uit eigen speelgoeddoos halen. Toch niet prettig voor het kind lijkt mij.
Waarom?
Omdat jij jouw gene al aan dat kind hebt overgebacht?
Jouw kind al met valse schaamte hebt opgezadeld?
Die van ons vind sexspeelgoed iets heel normaals dus ziet het probleem niet.
Dat is zonder opgezet plan al naadloos ontstaan toen hij een jaar of 8 was.
Zal ook wel weer iets verkeerds aan zijn, aan een kind zonder complexen/schaamte over sexualiteit
Huertecilla schreef:Danique_G schreef:HC, seks is er niet alleen voor voortplanting.
1. Ik schreef tig paginas eerder al dat de clitoris uitsluitend en alleen voor de lol in seks is.
2. Zou geweldig zijn als onze samenleving zich daar eens naar zou gedragen.Qimm schreef:Je bent klaar voor seks als je het graag wil, geen seconde eerder
Waarbij de normen van de sameleving maken wanneer je er tussen de oren klaar voor bent.
Waarbij de hormonen maken wanneer je er tussen de benen klaar voor bent.
Een groot deel van tiener/puber gedrag heeft een grond in het verschil.
love_western schreef:Even schoongemaakt word (tenminste dat hoop ik) en je zoon hem in handen krijgt.
Huertecilla schreef:Qimm schreef:HC, Bedoel je mijn laatste vraag, want die is namelijk oprecht. Waar trek jij de grens vraag ik me af?
Dat heb ik al helder en concreet geschreven.