Daarna nog een dag mooi en dan is het afgelopen met "de zomer" voorlopig...
tine10
Geplaatst: 09-08-14 21:13
Thuis is er niet veel regen gevallen, maar op de kampioenschappen kwam het soms met bakken naar beneden, pas ergens in de middag werd het droog. Maar de harde wind bleef wel. Niet fijn rijden zo, pony wilde in de dressuur dus ook niet fatsoenlijk lopen. De vaardigheid ging gelukkig wel goed.
Maar Tine was je op de Drentse kampioenschappen? Want Groningen was toch al twee weken geleden? Jammer dat het dan zo regent he..
Hier is het vanmiddag best aardig weer geweest. Met rijden ook best warm eigenlijk!
tine10
Geplaatst: 09-08-14 21:35
Menkampioenschappen van district Noord (Groningen, Friesland, Drenthe en stukje Overijssel samen)
Iris82
Geplaatst: 10-08-14 07:16
@Joolien: wordt het nog spannend vandaag? Ik lees overal waarschuwingen.
Shirley
Geplaatst: 10-08-14 08:27
't Is hier nog lekker rustig. Droog en zelfs een voorzichtig zonnetje, maar voor vanmiddag en vanavond wordt ook gewaarschuwd voor fikse buien met onweer en windstoten.
Het is inderdaad nog heerlijk rustig weer. KNMI geeft voor het hele land code geel. Hoop dat het mee gaat vallen want had andere plannen dan binnen zitten vandaag.
Denk haast dat het wel meevalt met bertha, zie niks opde radar en ook niks in de lucht. Woon in wachtum, zo Drenthe maar ben onderweg naar antwerpen
quartel
Geplaatst: 10-08-14 10:35
Laat het nog maar even zomer worden hoor. Mijn man zijn vakantie begint bijna dus een beetje lekker weer zou fijn zijn. Ik ga mijn mannetje buiten zetten op de goede gok. Nu maar hopen dat hij minstens een paar uurtjes kan blijven in de wei.
esje01
Geplaatst: 10-08-14 10:35
Hier ook nog heerlijk weer, er schijnt een zonnetje en de temperatuur is goed.
dejavu
Geplaatst: 10-08-14 10:58
Alexandra__ schreef:
Denk haast dat het wel meevalt met bertha, zie niks opde radar en ook niks in de lucht. Woon in wachtum, zo Drenthe maar ben onderweg naar antwerpen
Inderdaad. Gisteren gaf weeronline nog veel buien aan met onweer voor het oosten. Nu staat er dat er kans op een bui is. Over onweer en windstoten heeft niemand het meer? Hmm.. wel in de gaten blijven houden. Ik wil straks het bos in namelijk.
Ik zal voor je duimen dejavu! Zie nu op de radar wel al wat donkerdere wolken. Maar als ik zo kijk trekt het langs het westen naar het noorden en blijft het rustig in het oosten. Maar kan over 5 minuten alweer veranderd zijn natuurlijk!
Ik zie een flinke bui aankomen en Jolien heeft op Facebook een plaatje laten zien dat wij in Estofex 2 zitten, wat dus wel echt link kan worden. Ook kan Bertha in België en Brabant mogelijk tornado's kan veroorzaken. Goed het weer in de gaten houden dus, want het kàn best losgaan. Ik ga zo naar stal, mijn paard binnenhalen. Ik hoop dat iedereen hier veilig doorkomt.