Ik heb in mei een lente diner... met vriendinnetjes + aanhang, wel redelijk chique... Dus ik ben op zoek naar iets van een cocktail jurkje, maar dan lente achtig. Dus niet het zwarte enzo wat ik nog wel heb van kerst. Jullie nog ideetjes? Het liefst iets wat past bij een lichtblauwe blazer (die van zara, die hier pas langskwam)
Leuke ideeen mex, ik zou iets gebloemd ook wel mooi vinden
_mexx_lady_
Geplaatst: 08-04-14 22:04
Was ik ook al aan aan het denken witte achtergrond met gebloemd maar dat leek me zo moeilijk te combineren met dat blauw? H&M heeft hele leuke bloemetjesjurken nu!
Edit: foutje, niet H&M.. Waar heb ik ze dan gezien
H&M heeft ook veel leuke bloemetjesjurkjes hoor. Eigenlijk alle winkels wel nu de lente collecties hangen. Zie zelfs bij Monki (wat normaal relatief grungy is voor een "mainstream" winkel) bloemetjes hangen. Bij Zara, Pull&Bear, echt overal hetzelfde.
Met een lichtblauwe blazer zou ik gaan voor een donkerblauw jurkje met bij voorkeur rood/witgekleurde bloemetjes. Iets in die trant in ieder geval
xFioon
Geplaatst: 08-04-14 22:48
Ja, lichtblauw is lastig Het leukst met bloemetjes dus?
We hebben dan namelijk met dispuut van de studentenvereniging opening van ons lustrum jaar, met een diner en feest, en iedereen krijgt dan zijn blauwe jasje uitgereikt... Ik zie wel veel leuke dingen, maar of ze bij lichtblauw kunnen... En ik ben klein, dus maxi dresses is niet zo'n succes