Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:12

Vjestagirl schreef:
Ik zit te twijfelen of ik alle boeken individueel op marktplaats zal gaan zetten. Aan de ene kant is het een k-u-t klusje, aan de andere kant denk ik wel dat ik er dan meer verkoop... Meningen?

Zou ik persoonlijk wel doen denk dat het boek dan sneller gevonden word en dus sneller verkoopt.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:13

Ik werk met MacBook en iPhone, maar nergens last van.

eilleen333

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:14

Ik heb ook 32,50 overgemaakt:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:16

Hahahahaha Ik wíst het. Degene die die ruim 250 boeken van mij heeft overgenomen voor €1,- per stuk heeft ze er nu op staan voor €7,5 per stuk :P. Ik heb d'r n mailtje gestuurd om d'r veel succes te wensen met de verkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:28

Vjestagirl, altijd weer jammer die dingen maar ach ja jij bent er iig vanaf toch?

Ik ga vanavond maar eens wat advertenties op mp en bokt zetten, heleboel zeer nette dekjes en nog wat spullen, dus ben al bang voor alle onzin boden en rare mensen op mp :P
Maar zou wel fijn zijn dat er wat van verkocht word, kan het geld goed gebruiken.

Die dame waar ik het een paar pagina's terug over had laat niks meer van zich horen, had haar tot vandaag gegeven om geld over te maken maar ze reageerd gewoonweg niet meer (via fb), nou ik heb haar meerdere kansen gegeven ben er nu klaar mee dus pb gedaan dat ik geen zaken meer met haar doe.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:30

Ergens is het jammer ja. Maar zij heeft er wel weer meer moeite in gestopt dan ik. Ze heeft echt verschillende categorieën gemaakt (ik zie nu dus dat ze meerdere advertenties heeft, van €3,- per boek tot €40,- voor 3 boeken... ISBN nummers opgezocht. T enige wat ik jammer vind is dat ze mijn lijst gebruikt heeft, dat vind k niet zo eerlijk. Maar goed, verkocht is verkocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:33

Ja snap ik, je baalt toch wel een beetje.
Ik had laatst ook wat verkocht en zag laatst dat zij het voor een veel hoger bedrag weer te koop had gezet, maar ach ja ik denk dan zo, ik heb er mijn geld voor gekregen en heb er geen drukte meer mee om al die rare mensen af te wimpelen ;) :P

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 15:36

Ik had er ook zo een romylover.. Wel advertenties plaatsen maar niet reageren op mijn vraag of het geld er al was..

Toen ik het in een van dr advertenties vroeg blokkeerde ze me.. Later kreeg ik een berichtje van iemand die haar kent dat ze probeert om mensen spul op te laten sturen zonder te betalen en zelf ook dingen niet opstuurt die mensen van haat kopen..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:03

inowa schreef:
hahahaha ik lach me rot

ik ga eens een poging wagen om 2 gloednieuwe pony hoofdstellen op marktplaats te zetten..
heb het pizza oventje van eerder al verkocht aan iemand in dit topic haha

En voor mij weer een goede ervaring op bokt :D Oventje is gisteren netjes bij mijn ouders bezorgd en zij gaan hem goed gebruiken dit weekend :D Het heeft Inowa wel een kinderachtige waarschuwing van bokt opgeleverd, maar het resultaat is er wel :D

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:10

Pfff, heb er weer een }:0 Staat letterlijk in de advertentie "prijs 4 euro incl. portokosten (brievenbus)". Dat scheelt net 2,5 euro met Bol (incl. verzenden), dus ik netjes de gevraagde 4 inclusief geboden.

Krijg je mail: "4 euro is exclusief portokosten à 2,75. U kunt 6,75 overmaken op..."

Ja daaaaag, dan bestel ik het wel via Bol hoor, goedkoper én minder risico :evaw: Als ze dit zo in de ad had gezet had ik nooit geboden. Heb maar wel netjes "af "gemaild :+

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:13

Gabbe schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik zit te twijfelen of ik alle boeken individueel op marktplaats zal gaan zetten. Aan de ene kant is het een k-u-t klusje, aan de andere kant denk ik wel dat ik er dan meer verkoop... Meningen?

Zou ik persoonlijk wel doen denk dat het boek dan sneller gevonden word en dus sneller verkoopt.

Ik ook, het even iets meer werk maar ik zie het met mijn boeken ook.
Ik verkoop sneller per stuk dan met een paar.
Helemaal als het series betreft.
Mensen zoeken 1 deel en willen er dan, begrijpelijk, niet meerdere bij kopen waar ze zelf dan mee zitten.

Of je moet weer gokken op de handel dan kom je ze dus ook vanzelf weer op MP tegen ! ;-)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:25

Vientje schreef:
Pfff, heb er weer een }:0 Staat letterlijk in de advertentie "prijs 4 euro incl. portokosten (brievenbus)". Dat scheelt net 2,5 euro met Bol (incl. verzenden), dus ik netjes de gevraagde 4 inclusief geboden.

Krijg je mail: "4 euro is exclusief portokosten à 2,75. U kunt 6,75 overmaken op..."

Ja daaaaag, dan bestel ik het wel via Bol hoor, goedkoper én minder risico :evaw: Als ze dit zo in de ad had gezet had ik nooit geboden. Heb maar wel netjes "af "gemaild :+

Hahah zo herkenbaar.
Ik had laatst die reageerde op een artikel waarbij stond € 175.- + gratis verzending binnen NL (artikel was al € 50.- goedkoper afgeprijsd).
Reageert er iemand voor € 65.- kom ik het ophalen.
Ik terug gemaild dat het artikel € 75.- kost ook bij ophalen.
Zij: Ja maar ik kom het ophalen dus dan gaan de verzendkosten er toch gewoon af.
Ik: In het geval van dit artikel nemen wij de verzendkosten voor onze rekening, dus word gratis verzonden.
Zij: Ja dat zeg ik toch gratis dus er moet nog € 10.- vanaf omdat ik het kom halen 8)7

Deze dame snapte er echt niets van :=
Maar mailde later wel dat ze het toch erg graag wilde hebben en dus de extra verzendkosten wel betaalde en het graag overnam voor € 175.- want scheelde toch alweer € 50.-

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:26

Die is óf blond, óf gewoon heel eigenwijs :D

Of kan niet lezen... :P

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:28

ik wacht nu op iemand die iets komt ophalen...

Ben benieuwd of die gene ook echt komt opdagen, want ik moet zo weg :=

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 16:43

schoonzusje heeft gisteravond de Shabbies opgehaald voor me, volgens haar zagen ze er inderdaad zo goed uit als op de foto's. Nu nog ff bij hun ophalen binnenkort :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:11

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 17:13

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:21

upendo schreef:
Ik had er ook zo een romylover.. Wel advertenties plaatsen maar niet reageren op mijn vraag of het geld er al was..

Toen ik het in een van dr advertenties vroeg blokkeerde ze me.. Later kreeg ik een berichtje van iemand die haar kent dat ze probeert om mensen spul op te laten sturen zonder te betalen en zelf ook dingen niet opstuurt die mensen van haat kopen..

Je bedoelt Romy1234 meen ik? Of bedoel je dat Romylover nu niet reageerde? Zorgt een beetje voor verwarring hoe het nu staat en is misschien een beetje l*llig naar Romylover toe. :+

Ik wil weer een zooi op marktplaats zetten maar mijn fototoestel doet het helaas niet meer. Dan maar wachten want zonder foto zal ik zelf ook niet reageren op een ad.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:23

fohadie schreef:
upendo schreef:

Je bedoelt Romy1234 meen ik? Of bedoel je dat Romylover nu niet reageerde? Zorgt een beetje voor verwarring hoe het nu staat en is misschien een beetje l*llig naar Romylover toe. :+

Ik wil weer een zooi op marktplaats zetten maar mijn fototoestel doet het helaas niet meer. Dan maar wachten want zonder foto zal ik zelf ook niet reageren op een ad.

Dat is haar ervaring die verteld aan Romy1234, tenminste zo vat ik het op

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:25

Dat dacht ik ook Kiki, maar das iemand anders dan Romylover, toch?

Foutje kan gebeuren maar omdat er eerder onbedoelt een rel is geweest om of met Romylover dacht ik dat het misschien slim was of om opheldering te vragen. ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:32

Klopt. Verwarring met Romy's.

Anyhow, namen noemen hier mag niet eens. :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:33

het zal idd niet romylover zijn :P

Ik ben een hele week thuis, ideaal om een pakje te ontvangen.
Vandaag ga ik 1 uurtje de deur uit en bij aankomst hing er een gemist briefje :')

Morgen komt hij terug, dan zal ik wel thuis zijn :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:38

What's in a name. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:38

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 17:39

Wat fijn te horen dat het helemaal goed aangekomen is!!