ik vind ze een beetje standaard en simpel Op de 1e foto vind ik het met je nek er een beetje vreemd uitzien maar dat kan aan mij liggen want ik let op álles
Als ik in de spiegel kijk vind ik alles heel stoer, maak ik een selfie is het net alsof ik sip of anders eruitzie
UMayDream
Geplaatst: 04-07-14 08:43
Thanks voor jullie feedback! @courses, ik voelde me zeker op mijn gemak bij de fotograaf, was echt een aardige man. Dus daar zal het niet aan gelegen hebben, maar echt vaak heb ik niet voor de lens gestaan dus dan zal dat het zijn. Maar zoals ze zeggen, oefening baart kunst
Leuk Thirsa met Mark & Mark weg, kan je een hoop van leren Vind dit een mooie foto van jou, een ontspannen gezicht/mond/kaak. Zachte foto.
UMayDream: Ik denk dat het vooral nog oefening is en bewust worden van je gezicht/lichaam. Misschien wat standaard en simpel maar gewoon vaker proberen!
Ik werk op het hoofdkantoor van Front Runner als fotograaf, officiele functie omschrijving is 'Senior Photography' gezien ik doorgegroeid ben vanuit mijn oude stage periode als Junior, haha. Daarnaast werk ik in de bediening en ga ik binnenkort weer wat meer bezig in de fotografie wereld, o.a in september met die shootweek en met Mark
Overigens oproep voor fotografen; Helaas heeft 1 fotograaf afgezegd voor morgen en hebben we er nog 2 over(waarvan 1 in de leer) Toevallig een fotograaf die meeleest en zin heeft om morgen om 9u in Hulshorst te shooten?
Later! ik weet niet wanneer want de fotografen zijn allemaal druk wat ik zo begreep
Fira
Geplaatst: 05-07-14 18:05
Ik kom eventjes binnenvallen, maar ik wil mij binnenkort inschrijven bij een (commercieel) castingbureau. Nu vraag ik me af welk castingbureau jullie aanraden en met wie jullie goede ervaringen hebben?
Wauw toffe shoot! Leuk concept, ben nooit zo van de kleffe 'vriendje vriendinnetje' achtige shoots. Maar dit is stoer en tof
De eerste is stoer! Misschien dat je nog wat had kunnen doen met je armen, iets 'spontaner/chiller' op zijn rug liggen, want hij drukt jou zo even op alsof het niks is
Tweede is ook leuk! Vind jou blauwe ogen met donkere haar erg mooi
He wat jammer Dat kom ik nou ook altijd tegen. Ik ken drie model jongens met sixpack en geweldig stoere uitstraling op foto's. En dan kom je ze tegen en dan is het een beste vriendinnen gil en kwebbel partij
@fira, ik heb me nooit verdiept in casting bureaus. Wellicht dat anderen je wel kunnen helpen!
Ik ga over twee weken weer naar Amsterdam om mijn contract te tekenen Ik ben natuurlijk nog wel te klein maar ik hoop echt dat ik nog wat centimeters groei(ik ga er eigenlijk wel vanuit ).