haha dat heb ik ook Chanen... En aangezien mijn blog toch voornamelijk uit mijn eigen bezigheden bestaat....
Anoniem
Geplaatst: 01-09-13 15:49
Mijn review over de Waat box staat online... KLIK!
luf_horses
Geplaatst: 01-09-13 23:26
Anc schreef:
Mijn review over de Waat box staat online... KLIK!
Wat een tegenvaller! Ik, als levend make-up disaster, wilde wel een abbo nemen op zo'n beauty box, maar duidelijk niet deze. Ik las op de blog van Myrthe iets over de Beautybox dacht ik? Maar welke is beter volgens jullie? Google vertelt het me niet.
Ik ben wel tevreden over de waat box, maar het verschilt heel erg per keer wat erin zit.. Ik had dit keer een dove mini en een lippenstift van Estee Lauder in het rood.. Nou ja dat vind ik dan wel weer mooi meegenomen. Er heeft ook wel eens echt troep in gezeten. Ik ga mijn abbo iig nog 1 keer aankijken en als het dan weer niks is dan gooi ik hem eruit. Maar ik geloof dat het bij elke box zo is dat het zo erg per keer varieert wat erin zit en hoe tevreden je ermee bent. Mijn zusje had de glossybox (dat is zo'n beetje de populairste denk ik) een hele tijd en die heeft nu geloof ik 8 bussen droogshampoo op haar kastje staan omdat dat er élke keer in zat. De ene keer heb je geluk en de andere keer niet..
Ik vind ze persoonlijk allemaal erg tegenvallen. Meestal maar 1 écht leuk ding en de rest een beetje pruttig... Weet niet precies hoe ik het moet zeggen.. Heb een paar boxen gehad, maar allemaal weer opgezegd. Zal jouw review ff lezen Anc, maar geloof dat die niet zo positief is als ik hier de reacties lees haha.
Ik was erg tevreden over de vorige Waat box, maar de box daarvoor had producten die al 5 jaar uit productie waren en waar meerdere mensen uitslag van kregen. Verder zat er een niet werkend horloge in en nog een product wat al enige tijd niet meer verkrijgbaar was.
Vind ik toch behoorlijk ernstig voor een box die claimt vernieuwend te zijn
De producten in de huidige box is niks mis mee, maar zoals ik al zei in mijn blog, zijn de onderlinge verschillen in de boxen heel groot deze maand en dat vind ik gewoon niet kunnen!
Ik heb ook de Beauty Box en die bevalt stukken beter. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er over denk om alles op te zeggen. Het overgrote gedeelte van de producten gebruik ik toch eigenlijk niet en als er dan regelmatig zo'n misser tussen zit, vind ik dat toch jammer. Dan is mijn frustratie groter dan het plezier van zo'n box en dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik snap je helemaal idd . Ik heb 1x echt een súperleuke gehad, zat nagellak in van Essie (ok, niet mijn kleur maar dat is smaak), een douchegel van korres, een badding, nog wat make-up van leuke merken en een paar testertjes. Die was echt heel leuk, van die box heb ik echt alles gebruikt gewoon!
Vandaag ook weer een erg fijn product op mn blog, Nivea Lip Butter. Toch een kans gegeven na al die lovende verhalen, maar nee, niet mijn ding
Ik ben inderdaad wel bang dat ik uitkom met een kast vol producten die ik allemaal een keertje heb gebruikt. Maar ach ik ga het toch proberen, wellicht de Glossybox dan maar.
Anoniem
Geplaatst: 02-09-13 09:13
Ja... die Essie was wel echt de mooiste kleur ooit... totaal in de warrie...
Ik heb ook echt wel leuke boxen gehad, met producten die ik zelf nooit zou kopen, maar wel heel fijn vind. En ik heb een Revlon just bitten kissable balm stain en een Rimmel Scandaleyes potlood door de box