Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
M_D_H schreef:ik heb nog een dingetje die ik altijd al had willen weten
wie heeft ooit bedacht dat manen trekken geen pijn doet??
als ik mezelf of een ander aan de haren trek doet het toch ook zeer?
Ketaki schreef:M_D_H schreef:ik heb nog een dingetje die ik altijd al had willen weten
het zal vast wel zeer doen, maar goed.
je hebt mensen en je hebt mensen.
( de een knipt de manen liever en de ander trekt ze liever)
) Ketaki schreef:ik zou wel eens willen weten hoe de wereld zou zijn zonder al die luxe apparatuur zoals mobiele telefoon/ televies computers en internet, of er dan ook zulke drama's in de wereld zouden zijn zoals die familiedrama's van tegenwoordig.
dus dit was de reality tv in het echt haha) enzino schreef:vuurneon schreef:Een trend is pas een trend als het klein is begonnen
Volgens mij is alles klein begonnen![]()
vuurneon schreef:er geen bewuste campagne aan te pas komt
[/quote]
vuurneon schreef:Ketaki schreef:ik zou wel eens willen weten hoe de wereld zou zijn zonder al die luxe apparatuur zoals mobiele telefoon/ televies computers en internet, of er dan ook zulke drama's in de wereld zouden zijn zoals die familiedrama's van tegenwoordig.
Die bestonden ook al in de tijd voor tv ed. Moord-Zelfmoord bestaat al eeuwen.
In mijn vaders tijd was het pure sensatie: als het alarm afging bij de brandweer ging praktisch het hele dorp achter de brandweer aan fietsen (tja, want tv was er nietdus dit was de reality tv in het echt haha)
Colorado schreef:Wat ik enorm graag zou willen weten is of iedereen kleuren hetzelfde ziet, als in, is jouw groen hetzelfde als mijn groen of is jouw groen mijn rood (bijvoorbeeld). Geen idee of hij al voorbij gekomen is, ben pas net begonnen met lezen
Ketaki schreef:ik zou wel eens willen weten hoe de wereld zou zijn zonder al die luxe apparatuur zoals mobiele telefoon/ televies computers en internet, of er dan ook zulke drama's in de wereld zouden zijn zoals die familiedrama's van tegenwoordig.
M_D_H schreef:ik heb nog een dingetje die ik altijd al had willen weten