Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samiyah schreef:Hier een bod op iets, vroeg aan de koper of ze het wilde ophalen of versturen. Ze wilde het wel komen ophalen maar wilde het geld wel van te voren overmaken.. dat heb ik nog nooit gehad, wat als ze het artikel ziet en het toch niet wil.. ik ben gewend dat mensen gewoon contant aan de deur betalen.
Daphne__ schreef:Samiyah schreef:Hier een bod op iets, vroeg aan de koper of ze het wilde ophalen of versturen. Ze wilde het wel komen ophalen maar wilde het geld wel van te voren overmaken.. dat heb ik nog nooit gehad, wat als ze het artikel ziet en het toch niet wil.. ik ben gewend dat mensen gewoon contant aan de deur betalen.
Wss wil ze dat om zeker te zijn dat het ook echt voor haar is![]()
Heb ik namelijk ook wel eens... Spreek je af, krijg je uurtje van te voren bericht dat het al verkocht is
birte schreef:met paardenvolk is het heel wisselend, of het word direct snel betaalt of er word niet betaald, ik heb op dit moment 1 persoon die echt de kroon spant, zegt elke keer dat ze iets wil kopen en na gegevens uitgewisseld te hebben zegt deze ook dat ze direct gaat betalen, maar elke keer doet ze dat dan niet, en dan mail ik weer of ze nog interesse heeft en dan heeft ze de spullen ineens al, ik geloof dat ik daar maar eens een pittig mailtje op ga gooien want dit is echt al minstens de 10e keer dat die persoon dit flikt (daarvoor heeft ze 1 of 2 keer wel echt iets gekocht en betaalt, maar word er echt moe van)
birte schreef:met paardenvolk is het heel wisselend, of het word direct snel betaalt of er word niet betaald, ik heb op dit moment 1 persoon die echt de kroon spant, zegt elke keer dat ze iets wil kopen en na gegevens uitgewisseld te hebben zegt deze ook dat ze direct gaat betalen, maar elke keer doet ze dat dan niet, en dan mail ik weer of ze nog interesse heeft en dan heeft ze de spullen ineens al, ik geloof dat ik daar maar eens een pittig mailtje op ga gooien want dit is echt al minstens de 10e keer dat die persoon dit flikt (daarvoor heeft ze 1 of 2 keer wel echt iets gekocht en betaalt, maar word er echt moe van)
dees_daan schreef:birte schreef:met paardenvolk is het heel wisselend, of het word direct snel betaalt of er word niet betaald, ik heb op dit moment 1 persoon die echt de kroon spant, zegt elke keer dat ze iets wil kopen en na gegevens uitgewisseld te hebben zegt deze ook dat ze direct gaat betalen, maar elke keer doet ze dat dan niet, en dan mail ik weer of ze nog interesse heeft en dan heeft ze de spullen ineens al, ik geloof dat ik daar maar eens een pittig mailtje op ga gooien want dit is echt al minstens de 10e keer dat die persoon dit flikt (daarvoor heeft ze 1 of 2 keer wel echt iets gekocht en betaalt, maar word er echt moe van)
Volgende keer dat ze weer wat wil kopen gewoon een mailtje sturen dat je geen zaken meer met haar doet, als ze dat elke keer doet zou ik er ook wel klaar mee zijn.