Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:49

Het staat bij ons ook helemaal stil.... -O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:50

Hier een bod op iets, vroeg aan de koper of ze het wilde ophalen of versturen. Ze wilde het wel komen ophalen maar wilde het geld wel van te voren overmaken.. dat heb ik nog nooit gehad, wat als ze het artikel ziet en het toch niet wil.. ik ben gewend dat mensen gewoon contant aan de deur betalen.

Nayomie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:51

Ik had intresse in laarzen gegeven bij iemand. Krijg ik er hele mails achteraan dat het geweldige dingen zijn en ik ze moet kopen. :roll:
Het was meer opdringerig dan sociaal zijn.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:52

Samiyah schreef:
Hier een bod op iets, vroeg aan de koper of ze het wilde ophalen of versturen. Ze wilde het wel komen ophalen maar wilde het geld wel van te voren overmaken.. dat heb ik nog nooit gehad, wat als ze het artikel ziet en het toch niet wil.. ik ben gewend dat mensen gewoon contant aan de deur betalen.

Wss wil ze dat om zeker te zijn dat het ook echt voor haar is :)

Heb ik namelijk ook wel eens... Spreek je af, krijg je uurtje van te voren bericht dat het al verkocht is -O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:54

Daphne__ schreef:
Samiyah schreef:

Wss wil ze dat om zeker te zijn dat het ook echt voor haar is :)

Heb ik namelijk ook wel eens... Spreek je af, krijg je uurtje van te voren bericht dat het al verkocht is -O-

Ah, daar zit wel wat in inderdaad..
Frustrerend dat verkopers dat doen -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:56

Je hebt zelf je rekeningnummer gegeven.... :=

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:57

met paardenvolk is het heel wisselend, of het word direct snel betaalt of er word niet betaald, ik heb op dit moment 1 persoon die echt de kroon spant, zegt elke keer dat ze iets wil kopen en na gegevens uitgewisseld te hebben zegt deze ook dat ze direct gaat betalen, maar elke keer doet ze dat dan niet, en dan mail ik weer of ze nog interesse heeft en dan heeft ze de spullen ineens al, ik geloof dat ik daar maar eens een pittig mailtje op ga gooien want dit is echt al minstens de 10e keer dat die persoon dit flikt (daarvoor heeft ze 1 of 2 keer wel echt iets gekocht en betaalt, maar word er echt moe van)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:57

Nu heb ik iets gekocht, maar ben bang dat het onder de tafel is geschoven en naar iemand anders is gegaan -O-

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:58

Kentaro schreef:

?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:11

birte schreef:
met paardenvolk is het heel wisselend, of het word direct snel betaalt of er word niet betaald, ik heb op dit moment 1 persoon die echt de kroon spant, zegt elke keer dat ze iets wil kopen en na gegevens uitgewisseld te hebben zegt deze ook dat ze direct gaat betalen, maar elke keer doet ze dat dan niet, en dan mail ik weer of ze nog interesse heeft en dan heeft ze de spullen ineens al, ik geloof dat ik daar maar eens een pittig mailtje op ga gooien want dit is echt al minstens de 10e keer dat die persoon dit flikt (daarvoor heeft ze 1 of 2 keer wel echt iets gekocht en betaalt, maar word er echt moe van)

wordt er echt schijtziek van, ook zeggen dat ze het komen ophalen en gewoon niet komen opdagen..
en heb het dus niet met andere spullen, alleen paardenspul :(

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:30

De koper wil het nu toch laten verzenden.. ze zal wel gevraagd hebben of ze kon ophalen om uit te sluiten dat ik een oplichter ben.. begrijpelijk, maar jammer dat het nodig is :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:40

Hier nu eindelijk 2 dingen die ik op gereserveerd kan zetten, allebei mensen die niet heel snel reageren maar denk ik wel echt interesse hebben, elke dag 1 mailtje sturen omdat ze waarschijnlijk niet zo vaak online zijn.
Nu met beide gegevens uitgewisseld dus het is nu wachten op het geld, pakketjes liggen al klaar :)
Ligt mij niet in de weg gelukkig, nu de rest nog.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:41

Elke dag 1 mailtje is prima, toch? Dat is toch niet heel weinig?

Mijn verkoop van de tafel en het bed loopt voor geen meter. Nog 0 reacties. Ik heb ook nog een wetsuit te koop staan, maar dat schiet ook al niet op. Wat is het toch :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:44

Het ligt eraan Sheran, of je het heel graag wil hebben :Y)
Ik heb dus ik betaald, maar meneer of mevrouw is geloof ik niet zo van de computers haha.

Dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn laarzen kan ontvangen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:04

Soms duurt het lang maar uiteindelijk krijg je het vast verkocht!

Vandaag ook weer een pikeur jas verkocht :D En nog een pakketje retour gestuurd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:09

Vast wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:37

Sheran, is voor mij prima, heb er geen haast mee en snap ook wel dat je niet de hele dag achter de pc kan zitten, doe ik ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 20:59

birte schreef:

Volgende keer dat ze weer wat wil kopen gewoon een mailtje sturen dat je geen zaken meer met haar doet, als ze dat elke keer doet zou ik er ook wel klaar mee zijn.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:03

Samiyah schreef:
Kentaro schreef:

?

:o Ik las het bericht verkeerd..... Dacht dat jij aangaf 'frustrerend dat ze dat doen', maar ik zat daarbij in gedachten bij van te voren over maken.... :P

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:16

ik kreeg twee biedingen via MP en heb hier naar de bieders toe gereageerd. Krijg ik helemaal geen reactie! Zou dat mailen via MP wel goed gegaan zijn? Kan ik dat ergens nakijken?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 21:16

Wanneer heb je ze gemaild dan, Max?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:12

dees_daan schreef:
birte schreef:

Volgende keer dat ze weer wat wil kopen gewoon een mailtje sturen dat je geen zaken meer met haar doet, als ze dat elke keer doet zou ik er ook wel klaar mee zijn.

Ik kreeg net dit terug:

Bij normale winkels gebeurd dit ook zo vaak.
Bij jou zal t ook wel vaker gebeuren.
Als je dit al teveel werk vind kun je er maar beter mee stoppen denk ik.
Beetje jammer.

ik reageer niet eens meer, word toch een welles nietes spelletje als ik wel zou reageren (dit ging via mijn website trouwens)

en idd, mocht deze weer iets willen zal ik idd sturen dat ik geen zaken meer met haar doe

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:35

Sommigen maken van een vlieg, een olifant..
"ik heb wel 100 fotos gemaakt"

Juist, 5 dus :Y)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:37

Lijkt wel alsof we last hebben van de zelfde persoon birte......

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:15

Wij hebben weer een leuke.

Wij zijn aan het kijken voor wieldoppen voor onze classic mini (mr bean uitvoering)
Nu hadden we een stel gezien op MP,dus die persoon maar even gemaild.
Wij wel goed vragen in wat voor staat ze waren (aangezien we er al een keer eerder mee bedrogen zijn)
Mailcontact verliep verder goed.
Totdat we gister een mail kregen met de mededeling dat de wieldoppen er slechter uitzagen dan dat hij had verwacht.
Dus we mochten het voor 16,75 (incl verzenden) minder overnemen.
Dat was voor ons wel prima,
maar we wilden wel eerst een foto zien van hoe slecht ze wel niet waren om te zien of het voor ons de moeite waard was.
Kregen we deze mail terug;

'Als ik foto’s moet maken, en doorsturen ga ik naar de oude prijs van € 36,75

U mag ze kopen, en daarmee klaar, ik ben veel te eerlijk.

Laat maar, ik gooi ze wel weg, zoveel gemail voor 1 tientje.
'

tja... 8)7
we hebben er verder maar niet meer op gereageerd.
Beetje zielig dit.