[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:31

nomarjet schreef:
Imke1998 schreef:
Dat klopt volgens mij ook, maar een vriendin en ik hebben een keer tegelijk schoenen gekocht. ik nep-vans (geldgebrek :+ ) en zij echte, het kan ook aan haar voeten liggen, maar die van mij leven nog steeds en die van haar hebben gaten bij de tenen, en dat is toch al bij meerdere mensen die ik ken gebeurd. :j

doordat ze te klein werden ?

Nee, ze zaten nog prima. Ze had wel de lagere variant. Je hebt er dacht ik ook met hogere zool,maar ik denk dat dit ook aan je voeten kan liggen. Ik zou er geen pakken die al aan het begin vrij strak zitten, want dan denk ik dat je tenen eerder doorkomen :o

Dinniej

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:33

Dat denk ik niet, als je er tenen erdoor komen dan heb je gewoon een paar te pakken dat slecht is gefabriceerd.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:35

Dinniej schreef:
Dat denk ik niet, als je er tenen erdoor komen dan heb je gewoon een paar te pakken dat slecht is gefabriceerd.

Dat kan natuurlijk ook nog. Vind vans zelf ook erg leuk, maar ik moet mijn eigen kleding betalen, en zijn de meeste vans me dan vaak toch een beetje te duur. :o

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:45

Begrijpelijk. :j
Ik heb m'n Vans nog van héél vroegah ( :') ), toen gaf ik nog niet zo om kleding en kon ik dat makkelijk betalen.
Nu koop ik ook liever toffe kleding dan één paar dure schoenen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 22:55

Bij vans is het best wel bekend hoor dat er gaten in de tenen komen. Bij zowel het model met de dikke als met de dunne zool. Die van mij hebben het ook en ook 3 oude paren van mijn vriendin hadden dat. Vans zijn kwalitatief gewoon niet zo'n beste schoenen. Maar wel heel leuk :))

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 23:29

Vans moet je niet te klein kopen, dan komen er gaten bij de tenen :j hebben ze me in de winkel verteld en t is ook gebeurd haha

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:02

Over de vans dicussie kan ik niet meepraten, heb ze zelf niet. Is ook niet echt mijn stijl. Maar ik zou als ik jou was wel gewoon schoenen kopen die passen. Anders ga je er echt niet lekker op lopen.

Dan ook nog even mijn nieuwe jasje spammen *\o/*
Afbeelding

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:03

Waar heb je de vandaan? :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 15:43

Komt van de Pull& Bear. Hou wel even goed rekening met de maten. Ik (maat S) had van dit jasje een L nodig! Pff minderwaardigheidscomplex haha.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:13

mijn kast opgeruimd, ligt op het moment niet veel meer in. :+
Ik koop mijn eigen kleren, maar als ik nu iets koop dat ik leuk vind, vind ik er over 3 weken niks meer aan. :o

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:22

Imke1998 schreef:
mijn kast opgeruimd, ligt op het moment niet veel meer in. :+
Ik koop mijn eigen kleren, maar als ik nu iets koop dat ik leuk vind, vind ik er over 3 weken niks meer aan. :o

Dan denk ik dat je je eigen stijl nog niet hebt gevonden. Ik denk tegenwoordig heel goed na of dingen bij mij passen. Waarmee ik het zou kunnen dragen etc. Ik volg geen trends, lees ik koop niet alles met studs/camouflage print/ kruisjes (sowieso ugh haha) ed. Dat helpt voor mij om een kast te creeeren die tijdloos is. Waar goede kwaliteit stukken inhangen, naast enkele modegevoelige items. Zo kan ik eindeloos combineren. Neemt niet weg dat ik bizar veel kleding ed heb. Misschien moet je dingen niet direct wegdoen, maar even opzij leggen? Wat inspiratie zoeken op internet ofzo?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:23

Tessaaa schreef:
Komt van de Pull& Bear. Hou wel even goed rekening met de maten. Ik (maat S) had van dit jasje een L nodig! Pff minderwaardigheidscomplex haha.

:(:) Haha ik ik had gister een riem gekocht, was een M dus ik dacht dat ie sowieso wel zou passen. Dus ik wil hem thuis omdoen en ik kreeg hem lang niet bij het eerste gaatje. :oo Dus ik voelde me ook al helemaal dik enzo, kwam ik er later achter dat het een tailleriem was. Pfffieuww! :') Heb er een extra gaatje ingemaakt zodat ie nu ook als gewone riem kan.
Ik wil je minderwaardigheidcomplex trouwens niet groter maken :+ , maar ik heb daar meestal wel mijn gewone maat. Maar kan ook wel zijn dat gewoon dat jasje klein valt. :) Sowieso hangt het er ook vanaf bij welke winkels je meestal winkelt, ik vind bijv. H&M en Vero Moda veel groter vallen dan bijv. Zara, Mango en Bershka.

Heb trouwens gister bij de Mango een broek en trui gekocht die ook samen op die reclameposters staan, misschien kennen jullie hem wel. Is zo'n gescheurde broek en een beige met zilver trui. Heb de broek alleen wel een tintje donkerder. Ik voel me altijd zo stom om zo'n hele look te kopiëren, maar ik wou de broek sowieso al en in het echt vond ik de trui ook heel mooi. :)) Ga het maar niet teveel samen aantrekken.

Ik vind de mode van komend seizoen trouwens echt leuk. :):) En eindelijk gaat die low-rise broek eruit lijkt het wel, zie nu vooral medium-rise. *\o/*

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:27

Kan ook niet wáchten tot het zomer is....
Laatst al mn zomerkleren uitgezocht, zulke leuke shorts, topjes, rokjes en jurkjes <3 en sandaaltjes, leuke tasjes en zonnebrillen... bloem in je haar.. <3

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:35

Loose schreef:
Tessaaa schreef:

:(:) Haha ik ik had gister een riem gekocht, was een M dus ik dacht dat ie sowieso wel zou passen. Dus ik wil hem thuis omdoen en ik kreeg hem lang niet bij het eerste gaatje. :oo Dus ik voelde me ook al helemaal dik enzo, kwam ik er later achter dat het een tailleriem was. Pfffieuww! :') Heb er een extra gaatje ingemaakt zodat ie nu ook als gewone riem kan.
Ik wil je minderwaardigheidcomplex trouwens niet groter maken :+ , maar ik heb daar meestal wel mijn gewone maat. Maar kan ook wel zijn dat gewoon dat jasje klein valt. :) Sowieso hangt het er ook vanaf bij welke winkels je meestal winkelt, ik vind bijv. H&M en Vero Moda veel groter vallen dan bijv. Zara, Mango en Bershka.

Heb trouwens gister bij de Mango een broek en trui gekocht die ook samen op die reclameposters staan, misschien kennen jullie hem wel. Is zo'n gescheurde broek en een beige met zilver trui. Heb de broek alleen wel een tintje donkerder. Ik voel me altijd zo stom om zo'n hele look te kopiëren, maar ik wou de broek sowieso al en in het echt vond ik de trui ook heel mooi. :)) Ga het maar niet teveel samen aantrekken.

Ik vind de mode van komend seizoen trouwens echt leuk. :):) En eindelijk gaat die low-rise broek eruit lijkt het wel, zie nu vooral medium-rise. *\o/*

Dan valt het iemand anders dus ook op :o
Vind het wel jammer, want bij de h&m en vero moda is xs de kleinste maat, en met mijn kleine lengte enz. is hetme nog vaak te groot. We hebben verder geen Zara, Mango en Bershka in de buurt, dus daar kom ik ook nooit :+
Alleen nog wat onbekendere winkeltjes& de coolcat (maar daar kom ik niet graag)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:39

Zara Mango en Bershka zijn dan ook spaanse winkels en die meiden zijn gewoon veel kleiner!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 09:33

XS van H&M valt bij mij ook vaak groot. Pas sowieso vaak geen kleding van H&M.

Dat jasje is echt super leuk, Tessa!

Ik heb ook echt zin in de zomerkleding! Ik wil nog wel paar nieuwe dingen, heb al hoop inspiratieplaatjes gevonden, dus dat komt helemaal goed dit jaar :D

Loose, die trui en broek zijn ook super leuk! Ik vind nu die broeken met gaten wel erg leuk! Heb er eentje, maar wil er nog wel eentje bij denk ik.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:07

Hebben jullie ook een mailtje gekregen van de H&M ?
Tm 3 maart 10% korting en geen verzendkosten met de code 0428 :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:08

Josien_ schreef:
Hebben jullie ook een mailtje gekregen van de H&M ?
Tm 3 maart 10% korting en geen verzendkosten met de code 0428 :)

Ik wilde net hetzelfde posten.
Jammer dat ik 2 weken terug nog iets besteld heb, zo vaak mag ik niet van mezelf :=

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 12:09

Fijn heb vorige week net besteld..en wou daarna een maand niet meer shoppen want ga dan naar Antwerpen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:09

Kan iemand mij helpen?

Ben op zoek naar Bikini's met smalle omvang ( 65 of 70), maar wel met beugel. Ik kan nergens iets vinden van onder de 100 euro. Liefste webshop :)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:28

Zalando hebben ze meestal wel flink wat keuze
Verder komt er volgens mij binnenkort weer flink wat te staan op de hunkemoller site?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:48

Maar hunkemoller in de winkel kan ik eigenlijk nooit 65 of 70 vinden. Vandaar ook dat ik het hier vraag, is vaak toch een "zeldzame" maat.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:05

maroescha schreef:
Kan iemand mij helpen?

Ben op zoek naar Bikini's met smalle omvang ( 65 of 70), maar wel met beugel. Ik kan nergens iets vinden van onder de 100 euro. Liefste webshop :)

Ken je denk ik al? :o

http://www.chilla.nl/beugel-top

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:33

DaisyDarling schreef:
maroescha schreef:
Kan iemand mij helpen?

Ken je denk ik al? :o

http://www.chilla.nl/beugel-top

Had de site gezien ja, maar kwam toen alleen maar boven de 100,- tegen. Maar nog eens goed kijken dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:37

Maar Chilla werkt alleen met "omvang" maten en niet met cup maten. Hoe zit dat dan?
Want moet bijv. 65/70 C hebben.. Maar als ik dan een small neem, dan neem ik aan dat de cup te klein is.