Tessaaa schreef:Komt van de Pull& Bear. Hou wel even goed rekening met de maten. Ik (maat S) had van dit jasje een L nodig! Pff minderwaardigheidscomplex haha.

Haha ik ik had gister een riem gekocht, was een M dus ik dacht dat ie sowieso wel zou passen. Dus ik wil hem thuis omdoen en ik kreeg hem lang niet bij het eerste gaatje.

Dus ik voelde me ook al helemaal dik enzo, kwam ik er later achter dat het een tailleriem was. Pfffieuww!

Heb er een extra gaatje ingemaakt zodat ie nu ook als gewone riem kan.
Ik wil je minderwaardigheidcomplex trouwens niet groter maken

, maar ik heb daar meestal wel mijn gewone maat. Maar kan ook wel zijn dat gewoon dat jasje klein valt.

Sowieso hangt het er ook vanaf bij welke winkels je meestal winkelt,
ik vind bijv. H&M en Vero Moda veel groter vallen dan bijv. Zara, Mango en Bershka.Heb trouwens gister bij de Mango een broek en trui gekocht die ook samen op die reclameposters staan, misschien kennen jullie hem wel. Is zo'n gescheurde broek en een beige met zilver trui. Heb de broek alleen wel een tintje donkerder. Ik voel me altijd zo stom om zo'n hele look te kopiëren, maar ik wou de broek sowieso al en in het echt vond ik de trui ook heel mooi.

Ga het maar niet teveel samen aantrekken.
Ik vind de mode van komend seizoen trouwens echt leuk.

En eindelijk gaat die low-rise broek eruit lijkt het wel, zie nu vooral medium-rise.