Verslaafde eBay Bokkers gaan door in deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:16

paleoceen schreef:
Wie van jullie heeft ervaring met de verkoper ashopone op ebay? Ik heb daar 20 paar oorbelletjes besteld ergens in oktober en deze tot op heden nooit ontvangen. Wel halverwege december contact gehad met ashopone en het zou opnieuw verzonden worden. Maar nu zit ik nog steeds te wachten op de oorbelletjes. Op 17 januari weer gemaild maar ik krijg helemaal geen contact meer. Het ging gelukkig niet om een groot bedrag maar dit is zo raar. Ik ben niet zo heel erg ervaren met ebay maar ik heb maar weer een email er achter aan gedaan dat ik -wanneer ik niets hoor ik genoodzaakt ben een negatieve feedback te moeten geven op ebay en dat ik graag refund wil. Weet uberhaupt niet of dat nog wel kan.

je bent nu te laat je hebt max. 40 dagen na aankoop de tijd om een case te openen tegen de verkoper.

upendo

Re: Verslaafde eBay Bokkers gaan door in deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:17

Denk dat zij dat ook wel wist Suusie, maar paleoceen, ik zou zeker dreigen met negatieve feedback (en die sowieso ook geven)..

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:18

Suusie22 schreef:
liesje84 schreef:
Ik kom ook even binnen vallen. (wel trouwe meelezer en besteller :)) )
Maar voor krabpalen; kratzebaum op ebay.de
vooral op de veiling kan je goedkoop aan een mega krabpaal komen.

kijk goed naar de verzendkosten!!!

Meestal liggen de verzendkosten tussen de 15 en 20euro. Staat bij de omschrijving.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:20

als je bij ebay.com naar krabpalen kijkt, kun je ze voor 20 euro vinden maar zijn de verzendkosten meer dan 100 dollar.
ik attendeerde haar er even op dat ze dan even goed naar de verzendkosten moest kijken ;)

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:21

Suusie22 schreef:
paleoceen schreef:
Wie van jullie heeft ervaring met de verkoper ashopone op ebay? Ik heb daar 20 paar oorbelletjes besteld ergens in oktober en deze tot op heden nooit ontvangen. Wel halverwege december contact gehad met ashopone en het zou opnieuw verzonden worden. Maar nu zit ik nog steeds te wachten op de oorbelletjes. Op 17 januari weer gemaild maar ik krijg helemaal geen contact meer. Het ging gelukkig niet om een groot bedrag maar dit is zo raar. Ik ben niet zo heel erg ervaren met ebay maar ik heb maar weer een email er achter aan gedaan dat ik -wanneer ik niets hoor ik genoodzaakt ben een negatieve feedback te moeten geven op ebay en dat ik graag refund wil. Weet uberhaupt niet of dat nog wel kan.

je bent nu te laat je hebt max. 40 dagen na aankoop de tijd om een case te openen tegen de verkoper.

Dank je wel. Nee....dat wist ik niet. Ik heb wel gedreigd met een negatieve feedback en zal het ook gaan doen. Wat is trouwens een case openen :o?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:22

met paypal heb je kopersbescherming.
als je een case opent omdat je iets niet ontvangen hebt, of om een andere reden, kun je geld terug krijgen via paypal.
een case is dus een 'zaak' openen ;)

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:24

Suusie22 schreef:
als je bij ebay.com naar krabpalen kijkt, kun je ze voor 20 euro vinden maar zijn de verzendkosten meer dan 100 dollar.
ik attendeerde haar er even op dat ze dan even goed naar de verzendkosten moest kijken ;)

Snap ik, ik dacht verhelder het nog een beetje :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:24

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:27

liesje84 schreef:
Ik kom ook even binnen vallen. (wel trouwe meelezer en besteller :)) )
Maar voor krabpalen; kratzebaum op ebay.de
vooral op de veiling kan je goedkoop aan een mega krabpaal komen.

super dankjewel!
ben gelijk aan het kijken!

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:28

Suusie22 schreef:

thnks ik zie het net ja!
haal der wel gewoon hier een in de dierenwinkel is een stuk makkelijker
de meeste verzenden ook alleen maar naar oostenrijk en binnen duitsland zelf.

Nu nog de achterkantjes voor de oorbellen :Y)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:29

tesseke schreef:
tesseke schreef:
Ik meld me hier ook even.

Gisteren voor het eerst iets besteld.
Vroeger bestelde ik altijd via mijn broer, maar de laatste tijd werd het wat veel. Dus uiteindelijk zelf maar een account aangemaakt en zelf besteld.

Gisteren na lang zoeken en twijfelen een nieuwe krabpaal besteld voor de katten.
Op Ebay was die nog € 20 goedkoper dan 2ehands.
Hopelijk komt hij deze week aan *\o/*

de krabpaal:
http://www.benl.ebay.be/itm/Katten-krab ... 2ec4cf9434

Misschien is dit iets?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:30

Die is gaaf :D!

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:32

die is zeker heel erg leuk!!
mijn eigen kat vind dat helemaal niks maar de 2 katten van mijn zus geweldig! hoe gekker en hoger hoe beter en gestoorder ze kunnen doen :+)

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:34

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:36

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 20:38

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:40

wauw die is echt echt heel erg leuk!
staat op mijn wish list :o

met een riempje zal dt vuilniszak wel meevallen toch

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:53

Gaaf zeg die laatste!
Maar hoe is de kwaliteit over het algemeen van ebay? Nog nooit kleding besteld namelijk.

lis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:55

__Nicky schreef:
Gaaf zeg die laatste!
Maar hoe is de kwaliteit over het algemeen van ebay? Nog nooit kleding besteld namelijk.

ik vind het de ene keer heel erg tegen vallen en de andere keer is de kwaliteit erg goed!
je kunt het beste goed de beschrijving onderin lezen
en wat te mooi is om waard te zijn is dat vaak ook echt zo.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 20:59

Ik heb maar 1x een shirt besteld, en die viel heel erg tegen...
Rare verhoudingen enzo.

Ik durf het eerlijk gezegd niet zo goed aan, vooral geen jurkjes..

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:01

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 21:02

Ik heb nog een hoesje besteld voor m'n 4S die ik (nog) niet heb, hahahaha :+

Ik bestel wel vaker kleding, opzich qua kwaliteit verschilt 't nogal maar ik heb redelijk wat goede kleding van eBay af. Echter zijn de Aziatische verkopers enzo qua maten altijd nogal lastig, zeker voor ons Europezen :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:51

Suus__ schreef:
Als je zo veel nagellak bij dezelfde seller koopt, betaal je per nagellak steeds opnieuw verzendkosten, of betaal je 1x verzendkosten?

Staat erbij.... Bij Beautyzone $ 4,50 voor het eerste lakje, daarna 2,50.

Alle prijzen voor verzendkosten gaan ze alleen veranderen/verhogen in de USA -O- -O-

paleoceen schreef:

Ik heb best vaak besteld bij Asphone, altijd gewoon netjes aangekomen. 1 x iets gebroken geloof ik en toen opnieuw gekregen. Mijn ervaring is alleen maar goed met ze.
Niet dreigen met negatieve feedback, daardoor kun je een waarschuwing van Ebay krijgen.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:37

jammer dat ik geen iphone heb, vind deze van mickey wel erg leuk :')
http://www.ebay.nl/itm/Cartoon-Flash-Li ... 7b6d5dcca7

Edit:

En wat nou extra battery/accudingen voor je foon of mp3. Je gaat gewoon aan wat extra lichaams(nou ja hand) bewegingen doen. http://www.ebay.nl/itm/New-Dynamo-Hand- ... 35c39431f7

en een gehoorapparaat kost tegenwoordig niets meer :') http://www.ebay.nl/itm/Einstellbare-Ear ... 35c2e8d23c
(was ik daar maar eerder achter gekomen, nu heeft mijn opa een hele poos gewacht opdat hij het vergoed zou krijgen, gesprekken waren niet meer te voeren :Y) )
Laatst bijgewerkt door ladypaard op 27-01-13 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:44

Suusie22 schreef:
paleoceen schreef:

Hou er trouwens rekening mee dat ze sowieso in januari en februari weinig contact opnemen in verband met het Chinees nieuw jaar!!

Ook gelijk een tip aan andere bokkers: LET OP CHINEES NIEUWJAAR!!! Rond deze tijd gaat alles veel langzamer, en wanneer het chiness nieuwjaar is gebeurt er echt helemaal niks in China.