Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalvinenGino schreef:Hebben jullie het gehoord, die fabriek wat in bangladesh is in gestort, daar maakte ze primark kleding blijkbaardat zij een collega van me..
SNel toch maar gaan en inslaan
CalvinenGino schreef:Hebben jullie het gehoord, die fabriek wat in bangladesh is in gestort, daar maakte ze primark kleding blijkbaardat zij een collega van me..
Aranel schreef:CalvinenGino schreef:Hebben jullie het gehoord, die fabriek wat in bangladesh is in gestort, daar maakte ze primark kleding blijkbaardat zij een collega van me..
Hmm, ik zou toch meer meeleven met de nabestaanden van de doden die gevallen zijn door die instorting dan of er nog wel kleren zijn bij de Primark komende week..
H&M produceert ook in dan soort landen trouwens, en veel grote merken die er niet bekend om staan goedkoop te zijn ook. Dus dat alleen de Primark blaam treft klopt hier niet helemaal.
eenitraM schreef:Aranel schreef:Hmm, ik zou toch meer meeleven met de nabestaanden van de doden die gevallen zijn door die instorting dan of er nog wel kleren zijn bij de Primark komende week..
H&M produceert ook in dan soort landen trouwens, en veel grote merken die er niet bekend om staan goedkoop te zijn ook. Dus dat alleen de Primark blaam treft klopt hier niet helemaal.
Hema ookAlthans ook gedaan. Laatst was er nog een docu op.
Ff serieus. Als er in westerse landen kleren worden geproduceerd dan worden ze onbetaalbaar.
Kana schreef:Shanna_ schreef:Goedemorgen!
Kan een van jullie mij vertellen of ze bij de BH's ook maat E75 of E70 verkopen? Scheelt weer uren zoeken namelijk als ze dat niet verkopen
Nee ze goed als niet. Ik heb het de vorige keer zelfs nagevraagd aan een verkoper. Maten groter dan C komen amper voor. Sommige modellen hebben wel D maar nooit vaak en E is echt een uitzondering.