[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:06

_vivi_ schreef:
Zeg ef vraagje voor de mensen met een ASOS account.
Bij adres gegevens zie ik dat ze de postcode zo weergeven: 123 4AB inplaats van 1234 AB. Ik heb het al aangepast maar na het opslaan staat het toch weer zo als het 1e voorbeeld. Neem aan dat dit geen kwaad kan verder voor het bezorgen?
Ik heb namelijk het jurkje besteld :D

Bij mij gaf ie het ook fout aan, maar dat heeft volgens mij te maken met dat Engelse postcodes er anders uitzien. Is gewoon goed aangekomen en op adresstickertje stond de postcode ook gewoon juist getypt.

En over de maat: Ik heb zelf één bestelling van ASOS, dat was een jurkje en viel gewoon volgens de maattabel :) Alleen heb ik blijkbaar een verkeerde/rare maat. Ik had UK10 besteld, omdat volgens de maattabel m'n bovenmaat niet in een UK8 zouden passen maar voor mijn taille en heup is UK10 dan weer te groot.. Merkte het ook aan het jurkje, bovenaan zat het goed, onderaan wat losser. Maar wel nog steeds mooi :) Ik had overigens ook op internet gezocht of het groter/kleiner viel, meeste gaven overigens kleiner aan (daarom dat ik het ook niet aandurfde om UK8 te bestellen).

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:11

Voor wanneer wil je je jurkje binnen hebben vivi? :D Bij mij wordt hij normaal voor of op 27 december geleverd! :j

En Hvelreki, bedankt voor de info over de maat! Ik heb Uk 8 besteld, want voor Uk 10 was mijn borstomtrek te klein. Voor Uk 8 waren mijn borst en heupomtrek perfect! Juist mijn taille was nipt. Het is wel stretch! Hopelijk in het echt ook zo!

Ik heb een borstomtrek van 80, buikomtrek van 64 en een heupomtrek van 87. Hoop dus met acht de juiste maat gekozen te hebben!

Dirndl

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:22

Oei vivi moooi jurkje! Heel tof :)

Urselin - ook een prachtig jurkje. Staat je goed!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:32

fetisje schreef:
Voor wanneer wil je je jurkje binnen hebben vivi? :D Bij mij wordt hij normaal voor of op 27 december geleverd! :j

Jah bij mij ook op of voor de 27e! Ik moet um sowieso 7 januari hebben, maar eerder vind ik altijd fijner misschien met heel veel geluk dat ik um met kerst ook aan kan :D

Ik heb: 78cm borst - 65cm taille - 85cm heup.
UK maat 6: 78,5 borst - 60,5 taille - 86 heup.

Alleen de taille zou dan wat strak zitten, maar daar heb ik nooit echt problemen mee gehad dus denk nu ook niet. Vaak geeft stof toch wel beetje mee, en het heeft een rits van achter dus dat is wel makkelijk :)

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:43

_vivi_ schreef:
fetisje schreef:

Jah bij mij ook op of voor de 27e! Ik moet um sowieso 7 januari hebben, maar eerder vind ik altijd fijner misschien met heel veel geluk dat ik um met kerst ook aan kan :D

Ik heb: 78cm borst - 65cm taille - 85cm heup.
UK maat 6: 78,5 borst - 60,5 taille - 86 heup.

Alleen de taille zou dan wat strak zitten, maar daar heb ik nooit echt problemen mee gehad dus denk nu ook niet. Vaak geeft stof toch wel beetje mee, en het heeft een rits van achter dus dat is wel makkelijk :)

Ik zou hem moeten hebben voor de 31e! Dus wordt echt nog spannend :D
Het is ook de eerste keer dat ik iets bestel op asos!
Ik heb hem wel via Express Delivery laten leveren!
Dit is het jurkje trouwens:

Afbeelding Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:45

Wauw, mooi. <3

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:47

Rebeccaa schreef:
Wauw, mooi. <3

Vind hem ook echt geweldig! Hoop zo met gans mijn hart dat hij past! <3

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:48

Ik heb gisteren geshopt op de Meir in Antwerpen! Ik heb een leuke outfit gescoord (al zeg ik het zelf, maar je vind het mooi of echt afschuwelijk :') )
Afbeelding
Het komt uit de NewYorker (ik weet niet of ze deze in Nederland hebben?) en samen koste het maar 20€!
Het liefst van al zou ik er morgen mee naar school gaan, maar het is nogal een dunne stof en je kan er geen vest op dragen toch?

Ik ga wel een jeanshemd kopen om er bij te dragen, dat staat volgens mij ook leuk! :)

Wat vinden jullie? :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:51

Ik vind 't erg gaaf Lotte, gewaagd ook!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:56

Oh die jurk is idd ook heel mooi! die lage rug vind ik heel vet!

Leuke outfit hierboven :)
Ik hou wel van die wijde shirts enzo!
En in nederland hebben we ook de NewYorker.

Weetje welke stijl ik stiekum ook echt zo gaaf vind :=
Die van Yo-landi Visser (dat meisje van Die Antwoord).
Ik hou heel erg van cropped tops, en hoe zei ze draagt met die gekke hotpants (onder)broekjes in zoete kleurtjes, ja ik vind dat leuk :+

AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Milky_Way op 20-12-12 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 15:57

Nou ik heb een mooie bordeauxrode gecoate jeans gescoord, staat echt heel gaaf in combinatie met mn jasje! En ik doe er of een zwart of gebroken wit shirtje onder.
Wel echt balen, wilde nog even een paar leuke killer pumps erbij halen, maar helaas heb ik van die idioot kleine voeten, dus alle pumps mt 36 was te groot.. Gelukkig heb ik hier thuis ook nog wel wat staan, dus dat even werken met wat ik al heb.

Bij mij vielen de maten van asos trouwens klein uit voor degene die het wilde weten. Ik had alles opgemeten volgens de maattabel en had voor de zekerheid een maatje groter nog gepakt, maar was nog te klein helaas. Dus daar even mee oppassen.

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:02

Dat wordt dus nog echt spannend of het jurkje gaat passen, is gelukkig wel stretch! :')

Bij mijn tracking order staat er: In transit to destination.

Is het dan onderweg naar Belgie? :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:04

Is dat jurkje van jou van asos merk of een andere? Want sommige merken vallen groter uit qua maat dan andere merken.
Die ik heb besteld is van River Island, en River Island heeft volgens mij wel gewoon standaard maten (valt niet extra klein of groot uit wat ik weet).

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:06

Mijne is ook van River Island! :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:17

Mijn jurkje was van ASOS merk zelf, maar zoals ik al zei viel het bij mij helemaal zoals op de maattabel. Maar ik had het op internet idd ook wel veel gelezen, dat het kleiner uitviel. Hoop dat die van jullie ook gewoon goed passen!

Zit nu wel weer op de site rond te kijken, slecht slecht.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:56

Asos valt bij mij vaak anders, heb een ASOS jurkje maat 36 die makkelijk dicht kan en een ASOS jurkje maat 38 die ik totaal niet dicht krijg. Heb zelf gewoon een maat 38. :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:44

Allemaal bedankt voor de leuke reacties op mijn jurk :D
Ben er zo blij mee (kan het niet vaak genoeg zeggen :') )!

Mooi jurkje Vivi, zeker in combinatie met die pumps. Vind die riem ook wel heel gaaf, ik hou wel van bling :))
Bij die Yo-Landi zie ik meteen die clip voor me met die foute gasten in hun boxers :')

Die lage rug is heel gaaf fetisje, ben benieuwd hoe ie gaat staan :j

Stoere outfit Lotte_horses! Is dat een legging of meer een skinny?
Denk dat iets van een denim blouse er inderdaad wel op gaat staan of een mooi wollen vest?

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:46

Een legging :) Maar wel een heel dun stofje :)
Een wollen vest is ook een goed idee! Bedankt!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:00

Leuke outfit lotte! Ik vind dat je er wel een lekker oversized vest bij kunt dragen hoor!

En Fetishje, mooooi jurkje zeg!!

Ik ga maandag eens op bezoek bij de Primark in Almere.. Eens kijken hoe het daar is. Ga proberen 11.00 uur sharp daar op de stoep te staan, dan is het hopelijk nog niet zo druk.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:01

Wie weet kom ik je nog tegen :P wil maandag ff nog wat halen

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 20:06

Ben je er al geweest? Hoe issie?

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:44

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 00:02

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 09:15

_vivi_ schreef:
Oh die jurk is idd ook heel mooi! die lage rug vind ik heel vet!

Leuke outfit hierboven :)
Ik hou wel van die wijde shirts enzo!
En in nederland hebben we ook de NewYorker.

Weetje welke stijl ik stiekum ook echt zo gaaf vind :=
Die van Yo-landi Visser (dat meisje van Die Antwoord).
Ik hou heel erg van cropped tops, en hoe zei ze draagt met die gekke hotpants (onder)broekjes in zoete kleurtjes, ja ik vind dat leuk :+

[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Alleen jammer dat je overal haar fluts ziet zitten. Een onderbroekje was leuk geweest.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 10:13

PureSylk schreef:
Ik ben opzoek naar een basic, dit idee:
http://i1.ztat.net/large/UR/62/1D/00/15 ... 05@1.1.jpg
Maar zou het leuk vinden als ie toch nog iets aparts heeft, wat knoopjes aan de bovenkant, of iets aparts in de stof ofzo. Geen print. Iemand ideeën?

Ik heb zulke bij de Primark vandaan, met ruffles bij de hals, en met knoopjes. Zal in het voorjaar eens gaan kijken daar!