Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:Misschien hebben meer mensen dit probleem weleens gehad. Ik heb via ebay een DVD besteld uit Amerika (film was hier niet uitgebracht) alleen nu wil ik heb afspelen begint mijn laptop te zeuren over dat hij voor de verkeerde regio is. Ik kan mijn laptop wel op een andere regio instellen maar dat is ook niet handig, valt hier verder iets aan te doen?
Jiwa schreef:Hoe vinden jullie leuke dingen op ebay? Ik heb het pas net en ben er nog niet zo handig in.
Never_Mind schreef:liedje89 schreef:Misschien hebben meer mensen dit probleem weleens gehad. Ik heb via ebay een DVD besteld uit Amerika (film was hier niet uitgebracht) alleen nu wil ik heb afspelen begint mijn laptop te zeuren over dat hij voor de verkeerde regio is. Ik kan mijn laptop wel op een andere regio instellen maar dat is ook niet handig, valt hier verder iets aan te doen?
Volgens mij moet je dan de DVD omzetten/branden naar de goede regio. Is vast wel op google te vinden
Jiwa schreef:Hoe vinden jullie leuke dingen op ebay? Ik heb het pas net en ben er nog niet zo handig in.
Irisx94 schreef:Ik heb deze lensmok gisteren binnen gekregen, en gelijk warme chocolademelk met slagroom erin gedaan (wel eerst afgewassen)
http://www.ebay.com/itm/290765909003?ss ... 1497.l2649
liedje89 schreef:Misschien hebben meer mensen dit probleem weleens gehad. Ik heb via ebay een DVD besteld uit Amerika (film was hier niet uitgebracht) alleen nu wil ik heb afspelen begint mijn laptop te zeuren over dat hij voor de verkeerde regio is. Ik kan mijn laptop wel op een andere regio instellen maar dat is ook niet handig, valt hier verder iets aan te doen?