[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:10

Jaaa die legging is echt suuuuper vet met uitgaan als je er gewoon een simpel, wijd jurkje overheen draagt! Linkkkkkk? <3

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:14

Ik zag wel een vest bij de C&A wat ontzettend op hét h&m vest leek, vergeten een foto te maken, maar hij was 25 euro. :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:20

Mendel schreef:
Ik heb foto's gemaakt van de gouden broek (en van mijn outfit van vandaag).

Ik heb een heel klein studentenkamertje dus het kan wat rommelig zijn onder mijn bed :+.
Oh, en ik had helemaal niet door dat de spiegel zo vies was := (moet nog steeds een nieuwe kopen dus deze gooi ik straks gewoon weg. Of ik sla hem ik stukjes en ik maak er wat anders van :) )

Graag reactie op de riem om mijn lange bruine trui met lederlook legging. (Ik ben helemaal inspiratieloos. Denk dat het komt van al dat leren. Wist vanmorgen niet wat ik aan moest trekken. Stond zeker een half uur voor mijn rek. Normaal weet ik het altijd meteen, of de dag van tevoren :+ )

Trui met riem?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UARTJUMP.jpg

Gouden broek met zwart
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4DKZWXIW.jpg

Gouden broek met grijs (omdat ik lange grijze laarzen heb, en ik dan ook niet meteen het gevoel heb dat mijn broek véél te kort is. Was even om te proberen. Ik vind het zelf best leuk. Wat vinden jullie?)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VIU6CJTJ.jpg

Trui met riem, NIET DOEN! Komt geen enkel figuur ten goede. Lekker zonder riem doen!
Gouden broek met zwart vind ik leuk, t mag wat mij betreft wat spannender nog!
Gouden broek met grijs vind ik persoonlijk niks. Het doet zoveel af aan de broek, en zoals hierboven, t mag wel wat spannender.

Heb je geen leuke zwarte wijdvallende bloes o.i.d.? Doe deze aan de voorkant iets in je broek, zwarte blazer, je enkellaarsjes en een paar opvallende accessoires, klaaarr!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:25

CCCCC schreef:
Mendel schreef:
Ik heb foto's gemaakt van de gouden broek (en van mijn outfit van vandaag).

Ik heb een heel klein studentenkamertje dus het kan wat rommelig zijn onder mijn bed :+.
Oh, en ik had helemaal niet door dat de spiegel zo vies was := (moet nog steeds een nieuwe kopen dus deze gooi ik straks gewoon weg. Of ik sla hem ik stukjes en ik maak er wat anders van :) )

Graag reactie op de riem om mijn lange bruine trui met lederlook legging. (Ik ben helemaal inspiratieloos. Denk dat het komt van al dat leren. Wist vanmorgen niet wat ik aan moest trekken. Stond zeker een half uur voor mijn rek. Normaal weet ik het altijd meteen, of de dag van tevoren :+ )

Trui met riem?
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UARTJUMP.jpg

Gouden broek met zwart
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4DKZWXIW.jpg

Gouden broek met grijs (omdat ik lange grijze laarzen heb, en ik dan ook niet meteen het gevoel heb dat mijn broek véél te kort is. Was even om te proberen. Ik vind het zelf best leuk. Wat vinden jullie?)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VIU6CJTJ.jpg

Trui met riem, NIET DOEN! Komt geen enkel figuur ten goede. Lekker zonder riem doen!
Gouden broek met zwart vind ik leuk, t mag wat mij betreft wat spannender nog!
Gouden broek met grijs vind ik persoonlijk niks. Het doet zoveel af aan de broek, en zoals hierboven, t mag wel wat spannender.

Heb je geen leuke zwarte wijdvallende bloes o.i.d.? Doe deze aan de voorkant iets in je broek, zwarte blazer, je enkellaarsjes en een paar opvallende accessoires, klaaarr!

Ik ga helemaal mee met corien! Super gaaf wel die gouden broek!

Ik heb vandaag super mooie burgundy sjaal gekocht en mijn jas gepimpt. Jammeer alleen dat ik nog geem goede muts heb kunnen vinden.

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:28

Waar vinden jullie die leuke blogs altijd? :) Zin om even wat rond te kijken, even wat inspiratie opdoen :P

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:37

Waar ik blogs vind:

Google
Lookbook
Ellegirl-forum
Toevallig als ik iets opzoek bij Google en daardoor op een leuke blog terecht kom.

Ik ga nu ook weer even zoeken, studieontwijkendgedrag! :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:38

Ik via bloglovin', en dan onder het kopje 'popular posts' en 'blogs' speur ik naar leuke blogs!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:41

Ik zie Bloglovin' altijd wel op sites, maar heb me er nog nooit in verdiept. Is leuk!

Ik heb ook wat blogs met interieurinspiratie, interieur vind ik ook heel leuk!

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:41

Oke :D Thanks!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:00

Nadineex schreef:
Waar vinden jullie die leuke blogs altijd? :) Zin om even wat rond te kijken, even wat inspiratie opdoen :P

Ik kijk altijd in dit topic op Ellegirl forum: http://forum.ellegirl.nl/showthread.php ... ring-today
Sowieso is dat topic zelf al heel leuk voor inspiratie. Als ik iemand zie met een leuke outfit klik ik op haar blog (bijna iedereen heeft tegenwoordig een blog :') ) en als die blog ook leuk is volg ik via Bloglovin.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:14

Die zwarte H&M broek van 10 euro stinkt inderdaad! En die geur bleef er ook heel lang inzitten. Geen fijne broek, maar voor een tientje kun je ook niet echt meer verwachten.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:44

Ik heb wel ebay ervaring, altijd nog goed gegaan hoor! Alleen wel even opletten of ze goede recensies hebben. Als de score van een verkoper boven de 95 is, zou ik me geen zorgen maken hoor. Hou er wel rekening mee dat het een flink aantal weken kan duren voor het er is :).

Ik vind die 10 euro broek echt heerlijk. Hij zit bij mij echt perfect. Heb de zwarte en vind hem super. Hij stonk inderdaad wel.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:49

Ik ben nou al een hele tijd opzoek naar een legging MET voet. Ik kan ze nergens vinden. :n Ga stad en land af ...
Iemand die een site weet? Gewoon een normale zwarte legging .. Vera moda, Pieces, VILA... Nergens.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:57

Een complete voet? Dan is het een maillot, geen legging. H&M heeft ze in verschillende kleuren.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:59

mayniac_val schreef:
Een complete voet? Dan is het een maillot, geen legging. H&M heeft ze in verschillende kleuren.

Vandaar dat ik ze nooit kan vinden. :') Maar een maillot heeft altijd beetje zo'n lelijke stof. Ik wil gewoon een gladde stof als een legging ..

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:01

_Sannee schreef:
mayniac_val schreef:

Vandaar dat ik ze nooit kan vinden. :') Maar een maillot heeft altijd beetje zo'n lelijke stof. Ik wil gewoon een gladde stof als een legging ..

Klopt niet, een maillot kan ook een gladde stof hebben. Ik dacht dit eerst ook altijd

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:01

Gevonden. :D Kleine moeite.. En ik ben al een half jaar aan het zoeken naar een 'legging met voet'. :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:05

haha echt?

Ik heb altijd 60 denier panty's van de HEMA, ideale dingen! Als het echt koud is gewoon twee over elkaar heen.

wbt Ebay, ik heb er ook kleding/schoenen vandaan, en is allemaal goed gegaan!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:41

_Sannee schreef:
Gevonden. :D Kleine moeite.. En ik ben al een half jaar aan het zoeken naar een 'legging met voet'. :')

doe dan een panty? :')

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:44

Astaloca schreef:
_Sannee schreef:

Die vind ik dan weer te dun. Ik wil net zo dik als een legging en niet doorschijnend. Maar ik heb hem inderdaad op H&M gevonden. :j

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:45

Astaloca schreef:
_Sannee schreef:

Die vind ik dan weer te dun. Ik wil net zo dik als een legging en niet doorschijnend. Maar ik heb hem inderdaad op H&M gevonden. :j

100 is volgens mij niet doorschijnend..

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:51

Je kunt inderdaad een panty nemen van 100 denier of meer. Ik heb altijd de 100 denier van Primark en die zijn heel fijn! Schijnen niet door en is een mooie gladde stof. mooier dan van een legging vind ik persoonlijk (is vaak toch zo, ja, legging achtig, ik kan het niet uitleggen :') )
Ze hebben ze bij Primark zelfs tot 200 denier, die zijn echt net zo dik als leggings :j Misschien hebben ze die bij andere winkels ook wel!

notalways

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 03:10

nog mensen een idee wat je zoal bij een zilveren broek aan kan doen ? welke kleuren enz

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 09:35

Die zwarte broek van de H&M zat bij mij wel perfect, maar gewoon totaal niet lekker :+

Als het echt koud is trek ik lekker m'n thermo legging van de Action aan en soms daarover heen nog een maillot! Maar ik vind van zo'n maillot altijd die strakke band zo rot :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-12 10:07

Voor diegene met die broek met slangenprint kwam ik nog een outfitje tegen:
Afbeelding