Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Echt.. iemand moet me schoppen volgende week want ik doe ze toch niet aan :S 
) Moet ze echt op marktplaats gooien, ga er geen spijt van krijgen en mijn voeten worden er heel blij van (inlopen.... tjah...) Zal vragen of ze morgen even kijken naar de maten die erin staan (weet alleen "schoenmaat 39"
dus daarmee kom ik niet zo ver... Dan maak ik uiterlijk woensdag een advertentie
(want ik moet er niet naar kijken en denken "maar ze zijn best mooi en met rijden ook fijn (nouja er 2x mee gereden :p voor de rest proberen "in te lopen" 5x ofzo
) Maar daar ben ik dus al ruim een jaar mee bezig (woonde toen nog in Brabant :p)

Shirley schreef:Qua route is dat te doen, Serendip, heeeel goed te doen zelfs, maar hopelijk vind je voor die tijd een andere oplossing ... misschien even hier en daar een meetlintje langs houden voor de juiste gegevens ??
Zusje kijkt het morgen en maakt foto's
Dus gaat goedkomen! Serendip90 schreef:Shirley schreef:Qua route is dat te doen, Serendip, heeeel goed te doen zelfs, maar hopelijk vind je voor die tijd een andere oplossing ... misschien even hier en daar een meetlintje langs houden voor de juiste gegevens ??
Ze staan in Nuenen en ik zit in ZwijndrechtZusje kijkt het morgen en maakt foto's
Dus gaat goedkomen!
toch blijft 900 euro voor 160 hoofdstellen niets :S