[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:53

Janine1990 schreef:
Een jaar lang is 52 weken, maal 3 is 156. Deel het bedrag eens door wat je er voor hebt betaald.
Ik denk dat het helemaal niet raar is dat een jeans dan echt begint te slijten. Het ligt ook aan de kleur, een gebleekte jeans is altijd gevoeliger voor slijtage.

Ben zelf nog niet een merk tegen gekomen dat dat niet heeft. Maar ik ben ook erg beperkt in het uitkiezen van merken, helaas.

Bij je rokje zou prima een okerkleurig truitje passen, en ook ik zou voor een zwarte legging gaan. Het liefst een maillot (of de thermoleggings van de action), dat geeft zo'n leuk reliefje.

Als je het zo bekijkt is het helemaal niet gek idd. Misschien moet ik gewoon wat meer verschillende broeken kopen en dragen, of mn rokjes wat vaker uit de kast trekken.

Destino schreef:
Caroline, die rok die je laat zien is denk ik meer een zomerrok? Als de stof iig hetzelfde is zou ik hem niet in de winter.herfst doordragen denk ik :=
En anders idd bij donkergrijs iets van zwart, wijnrood ofzo?

Soms baal ik er wel van dat ik niet meer in hartje Utrecht werk, dat was zo relaxed, na werktijd nog even de stad in :D

Destino, die van mij is donkergrijs en idd echt winterstof, plaatje ging vooral om t model.
Ik studeer nu in Utrecht, en de verleiding is groot om na college nog even de stad in te duiken. Das ook weer niet goed voor je portemonnee he! ;) Maar t is idd wel handig!

Overige dames ook bedankt voor de tips! Word een zwarte legging denk ik, of een mooie dikke maillot inderdaad. Ik denk dat ik nog even wacht met nieuwe broeken kopen. De sale zal niet gek lang op zich laten wachten en nu kan ik mooi sparen voor 1 of 2 nieuwe exemplaren. Hopelijk tegen die tijd ook nog wat kilo's kwijt, dan kan ie weer een maatje kleiner!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:57

Ik had een heel goed beeld van wat ik wilde, tot gisteren... -:(-

Maar ik geloof dat ik nog steeds graag een bordeauxrode broek wil, daarnaast sowieso hoge laarzen:
http://www.schuurman-schoenen.nl/collec ... hacht.html
Die vind ik erg mooi, en een stuk goedkoper dan dezelfde van SPM die dan weliswaar van leer zijn.

En ik wil graag enkellaarsjes met een hak in een felle kleur.

Een paar basics en leuke jasjes, meestal ben ik dan een heel eind.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:58

Caroline90 schreef:
Janine1990 schreef:
Een jaar lang is 52 weken, maal 3 is 156. Deel het bedrag eens door wat je er voor hebt betaald.
Ik denk dat het helemaal niet raar is dat een jeans dan echt begint te slijten. Het ligt ook aan de kleur, een gebleekte jeans is altijd gevoeliger voor slijtage.

Ben zelf nog niet een merk tegen gekomen dat dat niet heeft. Maar ik ben ook erg beperkt in het uitkiezen van merken, helaas.

Bij je rokje zou prima een okerkleurig truitje passen, en ook ik zou voor een zwarte legging gaan. Het liefst een maillot (of de thermoleggings van de action), dat geeft zo'n leuk reliefje.

Als je het zo bekijkt is het helemaal niet gek idd. Misschien moet ik gewoon wat meer verschillende broeken kopen en dragen, of mn rokjes wat vaker uit de kast trekken.

Herkenbaar hoor!!
Pas toen ik uit m'n broeken groeide (ik ben er inmiddels weer in gegroeid) ben ik rokjes en jurkjes gaan dragen. Tot mijn verbazing was het hartstikke leuk en netjes! Ben nu ook veel meer een rokjesmens.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:06

M'n schoenen zijn binnen! :)

Nu ben ik op zoek naar een mooie donkere skinnyjeans met hoge taille!

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:10

Ja ik maak altijd lijstjes met wat ik wil omdat ik niet zoveel geld te besteden heb aan kleding haha. Ik moet dus ook echt wel dat als iets kapot gaat goed bedenken dat ik dat éérst moet kopen en dan pas leuke dingen die niet zo nodig zijn :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:11

Rebeccaa schreef:
Ja ik maak altijd lijstjes met wat ik wil omdat ik niet zoveel geld te besteden heb aan kleding haha. Ik moet dus ook echt wel dat als iets kapot gaat goed bedenken dat ik dat éérst moet kopen en dan pas leuke dingen die niet zo nodig zijn :))

Eigenlijk vind ik dat wel heel erg slim!

Toen girlscene nog een leuke site was, stond er eens een artikel op met basics die je echt in je kast moest hebben hangen. Vond ik wel een leuk artikel. Heb me er alleen nog altijd niet aan gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:16

Ja ik dus ook wel, want als ik alles heb wat ik "nodig" heb is alles wat ik extra kan kopen alleen maar fijn.. :)

Verder vind ik basics heel erg persoonlijk! Dingen waar ik dus echt niet zonder kan, zijn voor mij dus mijn basics. Als dat kapot is koop ik het ook gewoon gelijk nieuw.
Een zwarte broek + een spijkerbroek
panty's + zwart h&m rokje
spijker blouse
shortje
vans + all stars
zwarte hemdjes
rode en zwarte nagellak
wat wollen vestjes
zwart jurkje

Dat zijn dus de dingen die ik eigenlijk echt belangrijk vind. Maar anderen vinden een wit t-shirt en een paar pumps bijvoorbeeld ook echt heel erg belangrijk, terwijl ik geen pumps draag en ook nooit een wit t-shirt.. :+

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:19

Ik loop altijd tegen dingen aan.. Shirtjes koop ik sowieso als ik leuke zie, broeken ben ik wel wat selectiever in aangezien ik standaard broeken vaak niet goed pas. En mooie broeken zijn over het algemeen prijzig, alhoewel je soms mazzel kunt hebben. Ik wil nu sowieso graag een wijnrode broek en zwarte canvasschoentjes (van die simpele vans achtige dingen). En een leren jasje. Dat staan dan ook in bestelling bij H&M, en het jasje bij de hema. Verder niet echt wensen op het moment. Koop gewoon als ik wat leuks zie in principe.
Basics zijn inderdaad persoonlijk, alhoewel iedereen wel een mooie spijkerbroek heeft waarschijnlijk. Een zwart jurkje is ook altijd handig, maar ook dat is weer persoonlijk; netjes/stoer/sexy.. Ik heb in ieder geval altijd behoefte aan fijne broeken. Ik draag nu toevallig een jurkje, maar dat is 1x per week ofzo.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:21

Heb je ook gelijk in Rebeccaa, basics zijn inderdaad heel persoonlijk. Leuk ook om jouw basics lijst te zien!

Een wit t-shirt vind ik ook geen succes, binnen de kortste keren is het onder je oksels geel. En dan hoef je niet eens erg te zweten.

Voor mij zijn basics denk ik meer een spijkerbroek, verschillende t-shirts (ook in verschillende kleuren).
Rokjes en jurkjes, ik weet niet goed of dat ook basics zijn voor mij. Meestal heb ik daarin wel iets aparts. Een thermolegging van de action is dan wel weer een basic voor mij. Ik kan niet zo goed maillots aan :\ (te lang).

Om mijn basics te coveren ben ik gek op vestjes, bodywarmertjes... dat soort dingen. :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:22

LETS schreef:
Ik loop altijd tegen dingen aan.. Shirtjes koop ik sowieso als ik leuke zie, broeken ben ik wel wat selectiever in aangezien ik standaard broeken vaak niet goed pas. En mooie broeken zijn over het algemeen prijzig, alhoewel je soms mazzel kunt hebben. Ik wil nu sowieso graag een wijnrode broek en zwarte canvasschoentjes (van die simpele vans achtige dingen). En een leren jasje. Dat staan dan ook in bestelling bij H&M, en het jasje bij de hema. Verder niet echt wensen op het moment. Koop gewoon als ik wat leuks zie in principe.
Basics zijn inderdaad persoonlijk, alhoewel iedereen wel een mooie spijkerbroek heeft waarschijnlijk. Een zwart jurkje is ook altijd handig, maar ook dat is weer persoonlijk; netjes/stoer/sexy.. Ik heb in ieder geval altijd behoefte aan fijne broeken. Ik draag nu toevallig een jurkje, maar dat is 1x per week ofzo.

Hopelijk niet dezelfde wijnrode broek als ik gisteren heb gepast, daarvan waren de pijpen ongelijk. :+ (in de kuitomtrek)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:28

Chris schreef:
M'n schoenen zijn binnen! :)

Nu ben ik op zoek naar een mooie donkere skinnyjeans met hoge taille!

In het nieuwe H&M boek staat er een! Is wel een zwarte, toevallig vandaag in de winkel geweest naar heb um nog niet zien hangen :(
http://www.hm.com/nl/product/03505?article=03505-A

Wel thuis gekomen met een zwarte bontjas en wijnrode velours Dr. Martens look a likes :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:36

Die heb ik al :') haha

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:46

Chris, hoe zijn je schoenen? Zitten ze goed? :)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:50

Chris schreef:
Die heb ik al :') haha

zit die fijn? Want ik wil die graag hebben :P
Zag net op site van vero moda dat je daar 2e skinny high waist voor halve prijs krijgt, vind die broeken alleen wat stijfjes ogen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:56

Ja die zit heel fijn :) Ik heb hem iets te klein gekocht en dat was wel slim want nu zit hij bijna iets te wijd. Schoenen zitten goed :j Weet niet of ik er de hele dag op kan lopen maar het is zeker niet onaangenaam :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:57

Waar staat dat, van die Vero Moda aanbieding?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:02

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:04

Davinia_ schreef:
Wat ik nog wil?
Een complete nieuwe garderobe, maar er mogen ook wel wat andere dingen in blijven hangen hoor :))
Ik zie wel waar ik tegenaan loop. Ik wil sowieso nog platte laarzen (zwart en bruin/cognac) en verder zie ik het wel.

+1 :j

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:07

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:09

Misschien heeft Zara wel mooie HW jeans?

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:42

Zijn hier mensen die me willen helpen? :)
Ik heb namelijk begin november een bruiloft (daggast) en heb hiervoor een jurkje gekocht:
http://www.stepswebshop.nl/product/1515 ... dress.aspx
Maar... nu moet er nog iets op, ik dacht aan een bolero? Maar welke kleur?
Kan weinig vinden op internet, maar misschien ligt dat aan mijn zoek kunsten.. :o
En wat moet ik er voor schoenen onder dragen, laarzen of pumps? en welke kleur/model?
Ik ben al een tijd op internet aan het zoeken, maar weet het gewoon niet meer -O- dus vandaar dat ik jullie hulp vraag!
Het is trouwens ook voor het eerst dat ik een net jurkje draag haha.. :') is allemaal nog een beetje onwennig ;)

Wie o wie heeft goede tips en kan/wil mij helpen :) ??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:46

Ik zou voor zwart gaan, zwarte legging/maillot, enkellaarsjes in dezelfde kleur rood.

En geen bolero, maar een net jasje.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:49

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:50

Zwart zat ik idd zelf ook aan te denken... of taupe-achtige kleur?
Maar valt een net jasje niet te veel over de voorkant/bovenkant van het jurkje?
Ik ben bang dat het model dan misschien wat wegvalt..?
Maar daarom vraag ik idd hulp, dan kom ik wat verder haha..
Heb ik weer inspiratie, want zelf weet ik het gewoon niet!
Dankjewel voor je reactie!! :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:55

Zou geen taupe doen op deze kleur rood, dan krijg je een flets geheel.

Of het jasje te veel over de bovenkant heen gaat, hangt van het jasje af. Een bolero vind ik een beetje goedkoop ogen en dat doet het jurkje te niet. Neem ook niet een jasje met te veel poespas.