Janine1990 schreef:Een jaar lang is 52 weken, maal 3 is 156. Deel het bedrag eens door wat je er voor hebt betaald.
Ik denk dat het helemaal niet raar is dat een jeans dan echt begint te slijten. Het ligt ook aan de kleur, een gebleekte jeans is altijd gevoeliger voor slijtage.
Ben zelf nog niet een merk tegen gekomen dat dat niet heeft. Maar ik ben ook erg beperkt in het uitkiezen van merken, helaas.
Bij je rokje zou prima een okerkleurig truitje passen, en ook ik zou voor een zwarte legging gaan. Het liefst een maillot (of de thermoleggings van de action), dat geeft zo'n leuk reliefje.
Als je het zo bekijkt is het helemaal niet gek idd. Misschien moet ik gewoon wat meer verschillende broeken kopen en dragen, of mn rokjes wat vaker uit de kast trekken.
Destino schreef:Caroline, die rok die je laat zien is denk ik meer een zomerrok? Als de stof iig hetzelfde is zou ik hem niet in de winter.herfst doordragen denk ik
En anders idd bij donkergrijs iets van zwart, wijnrood ofzo?
Soms baal ik er wel van dat ik niet meer in hartje Utrecht werk, dat was zo relaxed, na werktijd nog even de stad in
Destino, die van mij is donkergrijs en idd echt winterstof, plaatje ging vooral om t model.
Ik studeer nu in Utrecht, en de verleiding is groot om na college nog even de stad in te duiken. Das ook weer niet goed voor je portemonnee he!

Overige dames ook bedankt voor de tips! Word een zwarte legging denk ik, of een mooie dikke maillot inderdaad. Ik denk dat ik nog even wacht met nieuwe broeken kopen. De sale zal niet gek lang op zich laten wachten en nu kan ik mooi sparen voor 1 of 2 nieuwe exemplaren. Hopelijk tegen die tijd ook nog wat kilo's kwijt, dan kan ie weer een maatje kleiner!