Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emr schreef:Ik ben 1,88 en erg lange benen en de primark broeken zitten over het algemeen redelijk lang ligt een beetje aan het model en pak ook van dezelfde broek meerdere broeken, ze verschillen in lengte. Bij mij zijn ze nét te kort.
_Noraly schreef:Ik vind die skinny's van de primark juist lekker strak, ik haat het ook als ze uitlubberen. Ik vind ze gewoon als normale maten vallen, alleen wel lang (ik ben zelf lang en normaal zijn m'n broeken altijd te kort)
In essen hebben wij drie waarschuwingen ontvangen, eentje voor het passen in de winkel (wou even colbertje voor de spiegel passen) eentje voor het uitzoeken van de kleren (wou even aan m'n vriendin laten zien wat ik allemaal had) en eentje voor het tellen van de totale schade (alles even uit de tas en dan tellen hoeveel heb je hebt)
en geloof mij, dat waren geen vriendelijke woorden die wij te horen kregen (maar voor mij wel redelijk onduidelijk vanwege de taal)
_Noraly schreef:Ik vind die skinny's van de primark juist lekker strak, ik haat het ook als ze uitlubberen. Ik vind ze gewoon als normale maten vallen, alleen wel lang (ik ben zelf lang en normaal zijn m'n broeken altijd te kort)
In essen hebben wij drie waarschuwingen ontvangen, eentje voor het passen in de winkel (wou even colbertje voor de spiegel passen) eentje voor het uitzoeken van de kleren (wou even aan m'n vriendin laten zien wat ik allemaal had) en eentje voor het tellen van de totale schade (alles even uit de tas en dan tellen hoeveel heb je hebt)
en geloof mij, dat waren geen vriendelijke woorden die wij te horen kregen (maar voor mij wel redelijk onduidelijk vanwege de taal)
Ariebombarie schreef:MyLittleLove schreef:Wij gaan binnenkort naar Essen. Maar las iets over een verplichte sticker? Hebben jullie die op jullie auto gehad?
Ben 2x in die van rotterdam geweest, 1 keer hadden mijn zus en ik samen 100 euro, 2de keer iets meerMaar had mijn zus ook een gaaf leren jasje en ik had een tas van 12 euro die het toch wel redelijk lang als schooltas heeft uitgehouden (droomtas, toen ging de rits kapoet
) En heb voor het werken tijdens de kerst 2 shirtjes: 1 van sesamstraatfiguurtjes met een kerstboom voor 1 euro en 1 supersuperschattig rendiertje met de tekst 'don't get your tingle in a tangle' of andersom'
Zijn er nog echt dingen die ik moet hebben? Vind die laarsjes niet zo, maar ben wel opzoek naar nieuwe schoenen..
dan kan je er toch een nieuwe rits in laten zetten?
Danique07 schreef:jeetje mina!
Ik was gister in primark rotterdam...
ik schok mij serieus kapot...... zoveel mensen en zoooooveel troep...
voor mij ooit en nooit weer denk ik... of naar Essen, die moet vele maten beter zijn!