Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaikee43

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:00

Zijn er broeken bij de Primark voor iemand met dunne lange benen? Skinny yeans dan hé.. die niet hoog water zijn?

Ik kijk nooit eigenlijk naar de broeken maar ben stiekem wel eventjes benieuwd.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:23

Ik ben 1,88 en erg lange benen en de primark broeken zitten over het algemeen redelijk lang ligt een beetje aan het model en pak ook van dezelfde broek meerdere broeken, ze verschillen in lengte. Bij mij zijn ze nét te kort.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:24

emr schreef:
Ik ben 1,88 en erg lange benen en de primark broeken zitten over het algemeen redelijk lang ligt een beetje aan het model en pak ook van dezelfde broek meerdere broeken, ze verschillen in lengte. Bij mij zijn ze nét te kort.

Naja ik heb wel een beetje hoge schoenen er over heen (Dr Martens) Maar ben wel opzoek naar eentje die wel echt strak zit en niet zo flubberig want dat vind ik echt heel lelijk!

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:25

Ze hebben wel echt strakke broeken dus moet lukken.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:14

Ik vind die skinny's van de primark juist lekker strak, ik haat het ook als ze uitlubberen. Ik vind ze gewoon als normale maten vallen, alleen wel lang (ik ben zelf lang en normaal zijn m'n broeken altijd te kort)

In essen hebben wij drie waarschuwingen ontvangen, eentje voor het passen in de winkel (wou even colbertje voor de spiegel passen) eentje voor het uitzoeken van de kleren (wou even aan m'n vriendin laten zien wat ik allemaal had) en eentje voor het tellen van de totale schade (alles even uit de tas en dan tellen hoeveel heb je hebt)
en geloof mij, dat waren geen vriendelijke woorden die wij te horen kregen (maar voor mij wel redelijk onduidelijk vanwege de taal :+ )

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:33

_Noraly schreef:
Ik vind die skinny's van de primark juist lekker strak, ik haat het ook als ze uitlubberen. Ik vind ze gewoon als normale maten vallen, alleen wel lang (ik ben zelf lang en normaal zijn m'n broeken altijd te kort)

In essen hebben wij drie waarschuwingen ontvangen, eentje voor het passen in de winkel (wou even colbertje voor de spiegel passen) eentje voor het uitzoeken van de kleren (wou even aan m'n vriendin laten zien wat ik allemaal had) en eentje voor het tellen van de totale schade (alles even uit de tas en dan tellen hoeveel heb je hebt)
en geloof mij, dat waren geen vriendelijke woorden die wij te horen kregen (maar voor mij wel redelijk onduidelijk vanwege de taal :+ )

Nouja zeg lekker vriendelijk! :n

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 22:35

_Noraly schreef:

Echt waar?! Dat lijken mij alle3 hele normale zaken die je doet als je aan het shoppen bent!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:29

Wie wil er voor mij nog eens kijken voor die gympen met sleehak?
Ik wil er echt graag nog een paar bij.
Ik heb ze zelf in zaandam gekocht.
De schoenen zijn 18euro en uiteraard betaal ik dan de verzendkosten.
Of er moeten mensen zijn die bij mij in de buurt wonen? (Maximaal een half uurtje rijden)
Stuur me even een pb als je wilt kijken voor mij.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 10:57

Ariebombarie schreef:
MyLittleLove schreef:
Wij gaan binnenkort naar Essen. Maar las iets over een verplichte sticker? Hebben jullie die op jullie auto gehad?
Ben 2x in die van rotterdam geweest, 1 keer hadden mijn zus en ik samen 100 euro, 2de keer iets meer := Maar had mijn zus ook een gaaf leren jasje en ik had een tas van 12 euro die het toch wel redelijk lang als schooltas heeft uitgehouden (droomtas, toen ging de rits kapoet ;( ) En heb voor het werken tijdens de kerst 2 shirtjes: 1 van sesamstraatfiguurtjes met een kerstboom voor 1 euro en 1 supersuperschattig rendiertje met de tekst 'don't get your tingle in a tangle' of andersom' :+

Zijn er nog echt dingen die ik moet hebben? Vind die laarsjes niet zo, maar ben wel opzoek naar nieuwe schoenen..

dan kan je er toch een nieuwe rits in laten zetten?

Dan was ik waarschijnlijk meer geld kwijt geweest aan de rits dan aan de tas zelf :P

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:57

Hele domme vraag :+
De primark in Essen, is dat België of Duitsland?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:01

Duitsland :).

Kettwiger Straße 39 45127 Essen, Duitsland
0201 63298-0
Laatst bijgewerkt door BiBiQ op 29-09-12 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:02

Oke, dankje. :D
Jammer genoeg zo'n end weg.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:03

Niemand nog die voor mij voor de schoenen wil kijken?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:05

jeetje mina!

Ik was gister in primark rotterdam...
ik schok mij serieus kapot...... zoveel mensen en zoooooveel troep...
voor mij ooit en nooit weer denk ik... of naar Essen, die moet vele maten beter zijn!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:24

Daan, zaandam is ook prima te doen hoor! :-) Ben je nog wel geslaagd of dat niet eens?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:25

Zaandam is prima te doen :j

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:04

Danique07 schreef:
jeetje mina!

Ik was gister in primark rotterdam...
ik schok mij serieus kapot...... zoveel mensen en zoooooveel troep...
voor mij ooit en nooit weer denk ik... of naar Essen, die moet vele maten beter zijn!

Essen is 100000% beter dan Rotterdam :j

Zaandam en Hoofddorp ben ik nooit geweest, voor mij nu alleen nog maar Essen :P

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 20:24

ik heb een sjaal, ketting en een fleece plaid, 13 euro was de schade! Verder in Utrecht en de woonmall wel geslaagd!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 13:35

denk dat k woensdag maar naar zaandam ga.. vind het alleen zo jammer dat die treinkaartjes zo prijzig zijn :x

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 21:54

Donderdag ga ik in Rotterdam naar de Primark! Is het op donderdag (rond 2 uur) een beetje te doen daar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:25

xJolien schreef:
Donderdag ga ik in Rotterdam naar de Primark! Is het op donderdag (rond 2 uur) een beetje te doen daar?

Breter kun je s ochtends gaan,ziet de winkel er nog enigzins ge ordend uit

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:30

Of laat gaan, rond 6 uur dan is het er uitgestorven en is alles netjes opgeruimd. Ik ga altijd rond die tijd en is altijd rustig

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:43

Ga morgen misschien nog even naar de Primark. Even wat basic shirtjes halen voor van 't najaar.
Twijfel alleen nog een beetje tussen Zaandam en Rotterdam.. :+

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 10:57

Hoihoi, ik lees alweer een tijdje met jullie mee, en ga. Volgende week met mijn ma naar Zaandam. We moeten dan wel eventjes 110 km rijden, maar kunnen dan direct een vriendin bezoeken!
Ik ben benieuwd wat de kwaliteit van de kleren is, aangezien ik op een kinderopvang werk en er aan mij veel wordt geplukt door kindjes, en ik voetbal met ze etc.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 11:35

Bedankt voor de reacties! Misschien dat we toch maar richting Zaandam gaan.... Kwartiertje verder met de trein, maar lijkt me wel een stuk prettiger!