7 paginas met onleesbare taal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deviltjh schreef:Steffiy,
ik vind het heel stom klinken,
maar als je iemand anders vind om te vertalen mag dat,
ik heb tot volgende week geen wifi ( router dood -.- )
en zit nu toevallig bij mijn vriend
Nanda schreef:* breekt in* Isegrim, ik ben een meelezer van je blog en deze maakt diepe indruk op mij.
Je schreef ergens dat je Jamie wilde vragen of je die 350 dollar mocht verzorgen die nodig is om een advocaat in te schakelen om de slechte verzorging van de gedetineerden aan de orde te stellen.
Mocht je dat doen, dan wil ik een kleine bijdrage daar aan meeleveren. En misschien zijn er nog wel meer dit topic die een paar euro willen doneren. Iedere euro is meegenomen, Toch?
SteffiiY schreef:deviltjh schreef:Steffiy,
ik vind het heel stom klinken,
maar als je iemand anders vind om te vertalen mag dat,
ik heb tot volgende week geen wifi ( router dood -.- )
en zit nu toevallig bij mijn vriend
geeft niet, ik heb toevallig gister een poging gedaan, en ben 2 pagina's verder.
Ik probeer het zelf wel even
Nant schreef:@Quellian: Ik denk dat het ook niet slim is om contact op te nemen. Zolang hij vast zit heb je dan contact, als hij vrij komt verbreek je het contact (neem ik aan) en laat je hem vallen als een baksteen even grof gezegd.
Zou je nieuwe partner ook niet jaloers worden?
miisshOrse schreef:Ik heb je hele verhaal gelezn Insegrim. Jouw/ Jaimy zijn verhaal blijft me boeien
Ik heb vandaag een brief ontvangen van 'mijn' gevangene. Erg leuke brief! Aan het einde van de brief vroeg hij of ik, als ik uberhaubt terug zou schrijven, een foto zou willen meesturen. Zodat hij weet met wie hij schrijft. Op zich logisch, dat zou ik ook fijn vinden.
Maar hoe doen jullie dat? Weten "jullie" gevangenen hoe je er uit ziet?
miisshOrse schreef:Ik heb je hele verhaal gelezn Insegrim. Jouw/ Jaimy zijn verhaal blijft me boeien
Ik heb vandaag een brief ontvangen van 'mijn' gevangene. Erg leuke brief! Aan het einde van de brief vroeg hij of ik, als ik uberhaubt terug zou schrijven, een foto zou willen meesturen. Zodat hij weet met wie hij schrijft. Op zich logisch, dat zou ik ook fijn vinden.
Maar hoe doen jullie dat? Weten "jullie" gevangenen hoe je er uit ziet?
Isegrim schreef:Dat hangt erg af van de gevangenis, staat etc. In vrijwel elke (Amerikaanse) gevangenis wordt alle post gescreend en het is niet ongewoon dat post een week of langer wordt 'vastgehouden'. Sinds ik Jpay heb ontdekt, gebruik ik eigenlijk alleen dat nog maar, omdat ik dan zeker weet dat Jamie het binnen een dag of drie heeft. Kennelijk houden ze die Jpays niet vast (maar ze verdienen er ook geld aan dus dat is niet zo gek).