!@Ismy; Ik vind het idee bij de ogen erg mooi! Maar zou wel de rode lippenstift weglaten denk ik.. want dat maakt het voor mij in ieder geval net té veel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
beetje facebook achtig. Ivm de belichting, aan de half uitgelopen mascara moet het blijkbaar iets dramatisch zijn, maar zie ik voor de rest niet terug en de lipstick zit op je/haar haar. Ook vind de haar te erg voor het gezicht
jij/zij heeft wel mooie ogen!! ismy schreef:Courses schreef:@ Ismy; Ik vind de foto's in je post niet erg sterk moet ik je eerlijk bekennen. Bovenste foto's heeft enorm veel schaduwen in 't gezicht (met name onder de neus) die mij teveel storen in 't complete beeld. De onderlip van 't model glimt nogal, wat ook erg de aandacht weg trekt van de complete plaat. De 2de foto doet mij eerlijk gezegd weinig, vind 't een 'vaag' beeld, onduidelijk in wat 't thema precies is ('t is dat jij 't erbij gezet hebt anders had ik dat er persoonlijk niet uitgehaald denk ik).
Bedankt voor je reactie. Dit heb ik ook niet gefotografeerd, dit ben ik.
Ik zal even een foto van mijn fotografie van vandaag posten. Dit was een opdracht van mijn buurmeisje. Helaas was het erg grauw weer maar dat zorgde gelukkig niet voor harde schaduwen. Het onderwerp was lipstift. Het moest een poster worden.
Kritiek vind ik altijd handig
[ Afbeelding ]
Er zijn nu meerdere factoren die aandacht wegtrekken, en gezien dat vind ik de foto niet heel geschikt als het onderwerp puur en alleen de lippenstift is. Bijvoorbeeld voor een emotie zou deze foto prima kunnen, echter past hij niet bij het onderwerp wat jij ervoor hebt 

Het is een kwestie van leren daarmee, veel doen en heeeeeel erg veel uitproberen
Ik vond jou versie nogal grauw namelijk, en dat is vaak voor een uiting funest (mensen kijken niet graag naar een grauwe uiting m.b.t beauty o.i.d). 

Vandaar de post tijd, haha.
+ mijn eindexamens komen eraan ... Spannend
Heb al wat ideeen voor de serie!
Ik baal er echt verschrikkelijk van, maar mijn ouders krabbelen ineens terug en vinden het niet meer oke dat ik ga dus heb ik me moeten afmelden.

En volgende week vrijdag ga ik weer naar Mark van Velsen toe! ^^
.
Jammer dat je je moet afmelden UMayDream.
Ja, Mark is al lang bezig, ik vind 'm echt steen goed en hij is ook heel fijn om mee samen te werken dus wat dat betreft ben ik allang blij dat ik uberhaubt met 'm kan praten zeg maar
Laat staan dat ik uberhaubt had gedacht dat 'ie met mij 'wou' shooten
(Lucky number natuurlijk die shoot van laatst
)
Het was de bedoeling door middel van m'n haardracht 't verschil in uitstraling te laten zien, gezien zij dit extreem anders vond 
Werkt hij ook met TFP ofzo of anders?
SimoneDV schreef:Ben benieuwd wat er van die shoot met hem dan weer uit komt rollenWerkt hij ook met TFP ofzo of anders?
Leuk zo dat verschil op die 2 foto's, bij de linker lijkt wel dat stuk boven je hand wat overbelicht maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk. Lijkt me nog best lastig om dan 2x dezelfde pose te doen?
Ik edit toch zelf wel altijd na voor iMac schermen, gezien ik geen resolutie ala Windows echt kan .. aanhouden