@Ismy; Ik vind het idee bij de ogen erg mooi! Maar zou wel de rode lippenstift weglaten denk ik.. want dat maakt het voor mij in ieder geval net té veel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ismy schreef:Courses schreef:@ Ismy; Ik vind de foto's in je post niet erg sterk moet ik je eerlijk bekennen. Bovenste foto's heeft enorm veel schaduwen in 't gezicht (met name onder de neus) die mij teveel storen in 't complete beeld. De onderlip van 't model glimt nogal, wat ook erg de aandacht weg trekt van de complete plaat. De 2de foto doet mij eerlijk gezegd weinig, vind 't een 'vaag' beeld, onduidelijk in wat 't thema precies is ('t is dat jij 't erbij gezet hebt anders had ik dat er persoonlijk niet uitgehaald denk ik).
Bedankt voor je reactie. Dit heb ik ook niet gefotografeerd, dit ben ik.
Ik zal even een foto van mijn fotografie van vandaag posten. Dit was een opdracht van mijn buurmeisje. Helaas was het erg grauw weer maar dat zorgde gelukkig niet voor harde schaduwen. Het onderwerp was lipstift. Het moest een poster worden.
Kritiek vind ik altijd handig
[ Afbeelding ]
SimoneDV schreef:Ben benieuwd wat er van die shoot met hem dan weer uit komt rollenWerkt hij ook met TFP ofzo of anders?
Leuk zo dat verschil op die 2 foto's, bij de linker lijkt wel dat stuk boven je hand wat overbelicht maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk. Lijkt me nog best lastig om dan 2x dezelfde pose te doen?