Hallo, Even een vraagje hier Ik weet dat er niet overal moeilijk gedaan word over het doneren van geverfd haar, maar heeft iemand enig idee hoe het zit met haar dat met henna geverfd is?
Geen idee , maar henna is een natuurproduckt dus zal geen problemen geven denk ik. Ik ga morgen naar de kapper.. weet niet of het lang genoeg is, maar we zien wel.
prugelpiet, ik vind kort jou stiekem beter staan dan lang! Vele malen vlotter
Denise
Geplaatst: 23-05-15 09:46
Het is dan wel geen kerst meer, maar eindelijk was het lang genoeg om te kunnen doneren!
Ik denk niet dat ik het ooit nog eens doe, vooral omdat ik zag dat ze vanaf oktober minimaal 30 cm willen. Maar goed, elke vlecht is er een natuurlijk.
rocky_1995
Geplaatst: 07-07-15 14:16
Ook ik werd geïnspireerd door dit topic. Ik ben dik 1,5 jaar geleden begonnen met sparen en vandaag was de grote dag, dat ik het eraf geknipt heb. Er is ongeveer 30cm af gegaan. Ik ben blij, dat het eraf is, want het was ontzettend dik en zwaar. Ik heb eind maart zelfs de neiging gehad om het er al af te knippen, omdat ik erg veel last had van mijn nek en schouders, door een hersenschudding. Daardoor zette ik namelijk zelf mijn nek en schouders vast, waardoor mijn dit erg gevoelig was. (Hiervoor heb ik fysio gehad hoor. ) Gelukkig heb ik toch doorgezet en was het nu wel lang genoeg.
joyce2
Geplaatst: 08-07-15 09:57
Pfoe, inderdaad een dikke bos! Dat kortere kapsel staat je echt heel goed