[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 10:45

Ik las op de site www.wearefashion.nl in een blog met tips voor gekleurde broeken het volgende:
"Ten slotte ook nog een knalgele broek, want ook de kleur geel is super hot aankomend seizoen. Geel kun je heel goed combineren met verschillende kleurtjes, bijvoorbeeld groen of oranje maar ik koos voor een witte blouse. Wit maakt het geheel toch iets rustiger en past ook mooi bij de lente."

Ik wilde deze week gaan shoppen in Breda, maar helaas komt het er niet van. Wel ga ik morgenochtend eventjes naar een klein stadje. Ben daar al jaren niet geweest, omdat er een heel klein winkelcentrum zat met alleen een Vero Moda, maar nu hoorde ik dat er veel meer winkels zitten, waaronder de Sting. En die winkel vind ik geweldig, dus nu ie op 15 km hier vandaan zit ben ik daar erg blij mee natuurlijk :D
En vriendje is maandag vrij, dus misschien dat ik die dan maar eens over ga halen om naar Breda te gaan.
Ik wil ook nog een leuke jumpsuit denk ik :j

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:45

Help..ik wil een nieuwe jas, zo'n lente/herfstjas. Heb in de stad al gekeken, online gezocht, maar ik kan niets vinden. Mijn eisen:

Géén beige, dat staat mij niet (en dat lijkt helaas de trendkleur te zijn voor jassen)
Beetje opvallend, dus geen zwart/bruin/grijs, tenzij de jas toch opvalt door bijzondere accenten.
Liefst trenchcoat-model, met een beetje zo'n bolling aan de onderkant.
Moet zakken hebben, bij voorkeur met knoop of rits.

Tips voor websites hoor ik ook graag, ik kan ze zelf lastig vinden.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:45

Rood? Dat is helemaal hip :j

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:48

Oh, rood kan ook niet echt, ik heb rood haar dus dat combineert niet zo goed :D
Vandaar dat beige ook niet staat, dan lijk ik echt een wandelend lijk.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:27

Misschien kunnen jullie wel tips geven O:) .

Op 29 mei gaan mijn broer en schoonzus trouwen, maar nu komt het, ik ben 1 juni uitgerekend dus heb tegen die tijd 2 opties, of een buik die echt op ontploffen staat of een flubberbuik omdat beeb er net uit is.
Nu ben ik op zoek naar een leuk jurkje of iets anders voor de bruiloft maar kan nergens wat leuks vinden -O- .
Voor een foto van mijn bouw kan er in mijn profiel gekeken worden. Tips om anders wat neutralere dingen leuk/mooi te krijgen zijn ook welkom :)) .

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:51

Afbeelding

Deze heb ik vandaag nog even gekocht! :)

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:46

calice schreef:

Op 29 mei gaan mijn broer en schoonzus trouwen, maar nu komt het, ik ben 1 juni uitgerekend dus heb tegen die tijd 2 opties, of een buik die echt op ontploffen staat of een flubberbuik omdat beeb er net uit is.
Nu ben ik op zoek naar een leuk jurkje of iets anders voor de bruiloft maar kan nergens wat leuks vinden -O- .
Voor een foto van mijn bouw kan er in mijn profiel gekeken worden. Tips om anders wat neutralere dingen leuk/mooi te krijgen zijn ook welkom :)) .

Misschien is een jurkje niet echt handig dan haha? Een tuniek oid? Zodat het accent ligt op de plaats onder ehh je borsten zeg maar, je taille heet dat geloof ik? En dan verder een los model, zodat het bij beide situaties geen problemen kan opleveren. Daarnaast gewoon een legging oid eronder?

zoiets bijv? http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/great-looks-jurk/C21_1A1_A12_921333/?PRmin=0&PRmax=260&KAPRmin=0&KAPRmax=26000&F=1,2,19,6,17&PI=3&SM=0
Ik weet niet of het je stijl is hoor, ik pluk zomaar iets van internet, en dit was het eerste wat ik tegenkom met het model wat ik bedoel. Zwart kleed sowieso af, en voor een bruiloft kan je het opleuken met leuke gekleurde accesoires. Moet wel bij gezegt worden dat zwart natuurlijk niet echt bruiloft-achtig is haha.

Oja, neutrale dingen opleuken? Leuke blazer erover? gekleurde clutch, opvallende statement sieraden, paar mooie heels. Zoiets?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:33

Vind ik heel leuk en slim qua model inderdaad :j

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:35

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:48

Tessaaa schreef:
calice schreef:

Misschien is een jurkje niet echt handig dan haha? Een tuniek oid? Zodat het accent ligt op de plaats onder ehh je borsten zeg maar, je taille heet dat geloof ik? En dan verder een los model, zodat het bij beide situaties geen problemen kan opleveren. Daarnaast gewoon een legging oid eronder?

zoiets bijv? http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/great-looks-jurk/C21_1A1_A12_921333/?PRmin=0&PRmax=260&KAPRmin=0&KAPRmax=26000&F=1,2,19,6,17&PI=3&SM=0
Ik weet niet of het je stijl is hoor, ik pluk zomaar iets van internet, en dit was het eerste wat ik tegenkom met het model wat ik bedoel. Zwart kleed sowieso af, en voor een bruiloft kan je het opleuken met leuke gekleurde accesoires. Moet wel bij gezegt worden dat zwart natuurlijk niet echt bruiloft-achtig is haha.

Oja, neutrale dingen opleuken? Leuke blazer erover? gekleurde clutch, opvallende statement sieraden, paar mooie heels. Zoiets?

Als je dit aantrekt accentueer je juist je borsten, niet je taille. Je taille is het smalste gedeelte, waar je je handen in je zij zet.
Dit jurkje heeft een empiere lijn, net onder de borsten en verdoezeld je buik, al hoewel.. met een hoogzwangere buik valt er bijna
niks meer te verdoezelen. Naar mijn mening mogen borsten trouwens best gezien worden hoor, vind het zeker bij zwangere vrouwen kunnen.
Het moet alleen natuurlijk wel passen bij de stijl van de bruiloft. Ik persoonlijk zou ietsie-pietsie chiquer/klassieker gaan en niet in het zwart, maar dat is smaak.

Dus als je zoiets wilt, zoek op empiere jurk, of empiere model.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 08:46

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:42

Ja gewoon in het algemeen. :D Ik wil 5 paar oorbelletjes en een topje bestellen. _+25 euro

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 10:09

Voor de mensen die het zich nog herinneren:
Maillot review
Ik, met mijn 1,75 en lange benen en niet een slank postuur, pas hem! Hij heeft geen voetjes waardoor je hem dus wat hoger op kunt trekken en dan past het gemakkelijk. Aangezien ik toch van plan ben om hem met laarsjes te dragen, is dat geen probleem. En anders kunnen witte beenwarmers/dikke sokken er ook prima overheen.
Verder, toppie service. Had hem razendsnel binnen dus. Ja ik ben er blij mee :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 10:19

Fijn dat je er zo blij mee bent! :)

Hebben jullie nog kledingtips voor een graad of 20? Ik vind shortjes met blazers erg leuk of leuk jurkje, hempje enzo. Maar als het een graad of 20 is draag je toch meestal een t-shirt. Of althans, ik.. En ik vind dat zo saai, gewoon een spijkerbroek met een t-shirtje :o

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 11:52

Davinia_ schreef:
Fijn dat je er zo blij mee bent! :)

Hebben jullie nog kledingtips voor een graad of 20? Ik vind shortjes met blazers erg leuk of leuk jurkje, hempje enzo. Maar als het een graad of 20 is draag je toch meestal een t-shirt. Of althans, ik.. En ik vind dat zo saai, gewoon een spijkerbroek met een t-shirtje :o

Je hoeft toch niet per se saaie t-shirts te dragen. Ik draag vaak mooie tops of luchtige blouses, zoiets. Paar mooie sandaaltjes eronder en een jeans. Mooie assecoires, niks saais aan hoor.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:25

Dat ligt ook echt aan mijzelf, ik ben daar zo slecht in. Trek gewoon een spijkerbroek aan met een strak effen t-shirtje en teenslippers, zilveren oorbellen in en dan vind ik het echt saai :o Gewoon puur omdat ik niets leukers weet te vinden en weet te verzinnen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 18:07

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 18:41

Zo ik heb ook geshopt vandaag. Met goed resultaat *ongelooflijk voor mijn doen*

- Lichtroze broek
- Roze shirt/trui met rits op de achterkant
- Zwarte blouse
- Zwart shirtje
- Wit shirtje
- Veterlaarzen <3
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 18:46

Leuke aankopen, dames :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 18:48

Ah heb je een foto van het "- Roze shirt/trui met rits op de achterkant" ? Klinkt heel erg leuk zo :))

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:30

Rebeccaa schreef:
Ah heb je een foto van het "- Roze shirt/trui met rits op de achterkant" ? Klinkt heel erg leuk zo :))

Zal hem zo even proberen te maken :)

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:52

haha ik ben ook erg benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 22:25

Kom even binnen vallen! O:)

GaitMonster : Waar zijn die laarsjes van? :oo Zijn echt super leuk!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 22:27

Paulaa_ schreef:
Kom even binnen vallen! O:)

GaitMonster : Waar zijn die laarsjes van? :oo Zijn echt super leuk!

Van de sooco. Die winkel zit in Enschede. Had ze gezien op de site van omoda, maar durfde niet via internet te bestellen.
Maar kwam ze dus vandaag tegen in Enschede. :)
(zie net dat ze van sooco ook een website hebben; http://www.sooco.nl )
Het was echt mijn droomwinkel. Zoveel schoenen, zoveel keus, echt een droomparadijs haha.

De foto's willen nog niet echt meewerken. Moet ze van mijn telefoon uploaden maar die werkt niet mee. Ik zal morgenavond even een foto maken met de camera.. Sorry, nog even wachten haha..

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 00:11

die veterlaarsjes :+: