Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 11:01

astridastrid schreef:
Oh! Ik heb er echt 100-en!

Ik begin maar met de minst schunnige. Ik had een mooie Portugees aan de haak geslagen. Communiceren was een beetje lastig, maar dat was niet het belangrijkste ;). Totdat ik een SMS kreeg met "Linda". Ik was BOOS :( . En heb niks meer van mij laten horen. Later hoorde ik dat "Linda" in het Portogees "mooi" betekent... Oeps!

We want more! :D

Haha deze is echt leuk :')

Unicyn

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 12:33

Kom maar op met die andere 99!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:40

astridastrid schreef:

Ik begin maar met de minst schunnige. Ik had een mooie Portugees aan de haak geslagen. Communiceren was een beetje lastig, maar dat was niet het belangrijkste ;). Totdat ik een SMS kreeg met "Linda". Ik was BOOS :( . En heb niks meer van mij laten horen. Later hoorde ik dat "Linda" in het Portogees "mooi" betekent... Oeps!

Auw :')

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 16:00

Dit is niet echt een blunder maar goed..
Vorige week ging ik de honden uitlaten (woon op een flat) kom ik buiten staan er allemaal mensen op de gallerij... Ik vraag zo van wat is er aan de hand.. Nou we horen heel hard gegil dus gingen even kijken buiten.. Schijnt dat de buren verder op sex te hebben... En hoorde het zelf ook naderhand maar wat kan een mens toch veel geluid produceren zeg haha, het leek wel of ze werd vermoord zo hard...

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 16:16

FerroSandy schreef:
Dit is niet echt een blunder maar goed..
Vorige week ging ik de honden uitlaten (woon op een flat) kom ik buiten staan er allemaal mensen op de gallerij... Ik vraag zo van wat is er aan de hand.. Nou we horen heel hard gegil dus gingen even kijken buiten.. Schijnt dat de buren verder op sex te hebben... En hoorde het zelf ook naderhand maar wat kan een mens toch veel geluid produceren zeg haha, het leek wel of ze werd vermoord zo hard...

Oeffff, zo me kapot schamen als ik die vrouw was hahahha :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:41

haha die zal zich wel flink schamen :+

astridastrid
we willen meer, die is echt leuk haha!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 20:35

mijn ex heeft ook een keer een hele groote fout begaan. Hij vond het nodig om van 2 walletjes te snoepen. Ik had al een beetje argwaan, maar kon niets bewijzen. Tot ik een keer even in zijn foon keek toen die onder de douche stond. Zijn inbox was keurig. Geen rare dingen, hij was allen vergeten zijn outbox te legen :P hij komt terug van de douche. Ik vraag waarom die vreemd ging. Hij zei dat is niet waar, hoe vaak moet ik het nog zeggen lieverd. Ik, nooit meer, want als je met je andere liefje afspreekt en je sex standjes bespreekt moet je niet alleen je inbox legen, maar ook je outbox! Hij werd me toch een partij rood!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:46

Wees blij dat jij even gekeken heb!

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 01:18

astridastrid schreef:

_O-
*raapt zichzelf op*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 01:19

Waar blijven de schunnige dan, astridastrid? :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:24

tassie
dat is echt wel banketstaaf, maarja hoe je het neer schrijft komt het heel grappig over :P

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:28

suikermeisje schreef:
tassie
dat is echt wel banketstaaf, maarja hoe je het neer schrijft komt het heel grappig over :P

Ja, ik kan er nu wel om lachen maar kan je vertellen dat ik toen behoorlijk pissig was

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 15:55

Ik moest net nog aan een blunder denken door aanleiding van een ander topic,
dus ik dacht,
ik post hem even. :+

De eerste keer dat ik met mijn ex kuste,
ging als volgt ;

We hadden gerookt buiten,en dat mocht niet van zijn ouders,
dus we gingen naar binnen,en op zijn kamer namen we wat kaugom.
We keken even tv,
en ik had mijn kaugom er al lang subtiel uitgedaan en in de prullemand naast zijn bed gegooid,omdat ik voelde dat de moment eraan kwam.
En toen kwam de moment dus,
hij kuste me,en het was heel schattig enzo,
maar ik vroeg me echt af of hij zijn kaugom er niet uit wou halen,want hij kuste op die manier echt vreemd.
Dus ik vraag aan hem,zodat we het moment verder konden zetten 'wil je je kaugom er niet even uitdoen?'.
Waarop hij antwoordde 'ooh,dat heb ik allang gedaan :D'

Gelukkig interpreteerde hij het anders dan het bedoeld was.

Eigenlijk was het meer een blunder van mij dan van hem,
maar ach :')

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:02

Haha. Nou ook wel een blunder van hem dat hij zo zoende. :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:33

haha omg ja ik moest 2 x lezen want ik had meer zoiets van huh? xD
maarja hij zoende dus slecht en jij dacht dat die kauwgom had :P
eigenlijk ook best zielig voor hem dat hij zo slecht zoent :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:33

tassie schreef:
suikermeisje schreef:
tassie

Ja, ik kan er nu wel om lachen maar kan je vertellen dat ik toen behoorlijk pissig was

ja kan het me goed voorstellen, heeft mijn ex ook geflikt alleen liet die alles erin staan en zei dat zijn telefoon leeg was :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:19

suikermeisje schreef:
haha echt waar die onderbroek
ik heb de onderbroek van mijn ex kapot getrokken
hij was heel erg mager en bukte en toen stak die erboven uit, dus ik trok hem omhoog en toen lag die in twee stukken, vond hij niet zo leuk :o

@Idefix: Bommerlerwaard ligt volgens mij niet zo heel ver hier vandaan (woon naast Tiel) weet niet zeker hoor, aardrijkskunde was niet mijn beste vak eigenlijk. Maar ik denk dat iedereen mokkel anders bedoeld, niet echt goed woordje om te gebruiken bij mij, blijf maar aan dik/lelijk wijf denken :+

Grappig dat het dan zo wisselt. Want idd, Bommelerwaard is redelijk dicht bij Tiel. (Heb er op school gezeten.) Wij zijn meer gericht op 's-Hertogenbosch. Mss dat we het daarvan hebben overgenomen.

Man wat een schitterende verhalen zijn er weer bij. Hier kom je wel aan je dagelijkse portie lachen. :')

Wake Up: Hyves is een heel makkelijk medium hè? *D

Romii: Zowiezo om zo iets te sms'en. Ik ken iemand die zo letterlijk ajuu probeerde te doen. zoiets sms je toch niet? En die schoonzus! Whahahaha. Geweldig! :') Kan je niet gewoon terugroepen??? Zou ik doen. Ik had een Buum die altijd heel zoetsappig naar bed werd geroepen. Tot ik een keertje ben gaan meeroepen. Toen gebeurde dat niet meer... "Ow Fritsje! Kom je naar boooovven?!" Ik bestierf het zo wat. :P
Je kan wel zien dat Frankiej en ik 2 zielen één gedachte zijn. :+

Whaha, zelfs talenkennis krijgen we hier. Dat wist ik ook niet van dat Linda.

Dat van die mobieltjes met teksten. Dat ken ik dan weer niet. Maar lijkt me idd niet zo mooi om dat te ontdekken.

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:39

idefix4 schreef:
suikermeisje schreef:
haha echt waar die onderbroek
ik heb de onderbroek van mijn ex kapot getrokken
hij was heel erg mager en bukte en toen stak die erboven uit, dus ik trok hem omhoog en toen lag die in twee stukken, vond hij niet zo leuk :o

@Idefix: Bommerlerwaard ligt volgens mij niet zo heel ver hier vandaan (woon naast Tiel) weet niet zeker hoor, aardrijkskunde was niet mijn beste vak eigenlijk. Maar ik denk dat iedereen mokkel anders bedoeld, niet echt goed woordje om te gebruiken bij mij, blijf maar aan dik/lelijk wijf denken :+

Grappig dat het dan zo wisselt. Want idd, Bommelerwaard is redelijk dicht bij Tiel. (Heb er op school gezeten.) Wij zijn meer gericht op 's-Hertogenbosch. Mss dat we het daarvan hebben overgenomen.

Man wat een schitterende verhalen zijn er weer bij. Hier kom je wel aan je dagelijkse portie lachen. :')

Wake Up: Hyves is een heel makkelijk medium hè? *D

Romii: Zowiezo om zo iets te sms'en. Ik ken iemand die zo letterlijk ajuu probeerde te doen. zoiets sms je toch niet? En die schoonzus! Whahahaha. Geweldig! :') Kan je niet gewoon terugroepen??? Zou ik doen. Ik had een Buum die altijd heel zoetsappig naar bed werd geroepen. Tot ik een keertje ben gaan meeroepen. Toen gebeurde dat niet meer... "Ow Fritsje! Kom je naar boooovven?!" Ik bestierf het zo wat. :P
Je kan wel zien dat Frankiej en ik 2 zielen één gedachte zijn. :+

Whaha, zelfs talenkennis krijgen we hier. Dat wist ik ook niet van dat Linda.

Dat van die mobieltjes met teksten. Dat ken ik dan weer niet. Maar lijkt me idd niet zo mooi om dat te ontdekken.

Haha, ja die neiging krijg je wel... als ik thuis was had ik dat zeker gedaan.. maar ik ben dan bij me vriend en dan ik schaam me er eigenlijk een beetje voor. Erg toch!
En me ex, die heb niks meer van zich laten horen :D Via via weet ik dat hij nog wel leeft :o

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 21:26

Jij schaamt je? Ja, op zich wel herkenbaar, maar als het mijn nachtrust zou verstoren... Ik vind die emmer koud water ook wel leuk.. hihi.

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:31

hahaha ja he... terwijl het niet eens me eigen huis is! ik zei het vandaag nog tegen me vriend, volgende keer als het zo is dan ga jij er maar wat van zeggen (tijdens de herrie). Als het mijn broer was en ze vriendin zou ik dat ook doen, maar ik ben ook maar "te gast" moet ik daar dan tegen in gaan. :o Dus als er al een volgende keer komt dat ik het mee-maak gaat hij er wat van zeggen! :D

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 15:16

Of de popi-ex: doet alsof je al de 100e bent. Viel wel beetje door de mand toen hij opeens zei "stop hem erin". Ha ha! Ik moest wel 2x vragen "wat zeg je?"! Very embarassing voor meneer. Dit ging als een lopend vuurtje dus binnen no-time widt iedereen het. En hij ook, toen iedereen hem aansprak met "stop hem erin". Flauw, maar we wsren nog jong.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 17:54

opmerkingen als;
ik wou dat ik je in een doosje kon stoppen en je overal mee naar toe kon nemen.

:r

mijn antwoord was trouwens; dat zal helaas niet passen :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 21:49

ik meld me ook effe

momenteel net enkele daagjes vrijgezel helaas.
dus kan hier wel effe men zinnen mee verzetten, heb de paginas in een ruk doorgelezen

Blunder van mijn ex:
1. dat hij me dumpt :D

ook meerdere keren uit bed/zetel gevallen door hem, pijn gehad door dat die weer eens lomp bezig was, etc,

kan me momenteel niet echt leuke blunders herinneren, maar die zullen wel komen

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:03

Grootste blunder??

Naar Australië verhuizen en verwachten dat het dan nog werkt :') (we hadden nog maar 6 maanden iets toen hij vertrok)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 22:07

__PrinCes schreef:
Grootste blunder??

Naar Australië verhuizen en verwachten dat het dan nog werkt :') (we hadden nog maar 6 maanden iets toen hij vertrok)

Dat is wel heel naief.