). Dus dan wil ik voeren, moet ik eerst het voerhok recht zetten (en die zit dus vastgevroren dus dat lukt niet in je eentje), dan het kuil pakken (en er ligt sneeuw op het pak, dus hele handen/handschoenen zeiknat) terwijl je aan 1 kant half aangevreten wordt door de paarden. Kuil in dat voerding, en dan hooi pakken van een andere stapel (nog meer sneeuw in/op de jas, handschoenen, whatever). Hooi wegleggen, alles weer inpakken en door het voerding worstelen (terwijl je weer aangevreten wordt) met het hooi, door de wei, naar het stuk van een Haf die allergisch is voor kuil. Die krijgt zijn voer in een container, die zit dicht met een knip (die weer vastgevroren zit). Dus terwijl dat dier je half aan het opeten is (mijn jas ziet er ook niet uit joh!) probeer je dat ding open te krijgen, het hooi erin te proppen, dat ding weer dicht, en dan vervolg je je weg richting de waterbak, die je open moet breken. Maar ik vergeet zo ongeveer elke ochtend de bijl mee te nemen. Dus ik ram met mijn thermoboot op het ijs en ja hoor, eerst wil het niet breken en ineens.... een natte sok... AARGH!!!En dan moet je nog een hele dag....
Voor mezelf vind ik de kou niet erg, maar het is zo vervelend dat alles vastvriest enzo...

hoe lang is ze daar wel niet mee bezig geweest? ziet er wel mooi uit haha !
(radio op 3fm en er kwamen allemaal superleuke liedjes achter elkaar dus dat was heerlijk wakker worden haha! )