hier sneeuwde het.... maar nu niet meer en nu is het al weer weg
DewiRox
Geplaatst: 27-11-10 13:58
Hier heeft het vanmorgen een hele tijd behoorlijk gesneeuwd. Het begon rond een uur of 8, tot 11. Toen bleef het wel liggen, alleen is het meeste nu verdwenen. Hè, wat naar nou zeg! .
Hier nog steeds sneeuw. Soms sneeuwt het ook echt heel hard.
Creatas
Geplaatst: 27-11-10 14:17
Van mij mag je het daar houden
Ik werd al uitgelachen toen ik beestenvoorraad ging halen (stro, voer, hooi etc) . Nja vorig jaar zat ik ook ingesneeuwd, je weet niet wat maandag gaat brengen.. Voor mij hoeft het niet zo nodig... Het is hier nu nog mooi groen, en boven 0, houden zo!
Ben al naar de garage geweest met de auto. Rondom Den Bosch sneeuwde het echt hard... en ik heb dus een probleem.
Ik word werkelijk kotsmisselijk van die sneeuw die op je af komt. Soort van wagenziek. Ik wist het al wel, maar ik dacht dat het wel mee viel als je zelf reed. Nou niet dus. Ik heb halverwege moeten stoppen omdat ik bijna flauwviel van de misselijkheid.
Gelukkig sneeuwde het niet meer op de terugweg, maar wat is dat rot zeg... Nou heb ik helemaal een grondige hekel aan de sneeuw.
Das wel fijn om te horen, want ik heb echt een potje zitten janken van ellende. Ik probeerde me echt te concentreren op de weg en niet op de sneeuwvlokken, maar ik voelde me zo ziek.
_lieff_
Geplaatst: 27-11-10 15:20
Rienn schreef:
Sneeuw! Blijft alleen niet liggen, want het vriest niet.