Heel makkelijk Je loopt het overdekte winkelcentrum in (NIET winkelboulevard! Die fout heb ik al eens gemaakt ). Die blijf je volgen, en geloof steeds rechts aanhouden en aan eht einde daarvan ga je naar beneden (bij mac) en dan zie je zo de Primark . Heel makkelijk te vinden
Ik ben vandaag naar HOofddorp geweest Me blauw geshopt aan pyjamabroeken, ondergoed & accesoires. De collectie qua kleding vond ik niet echt heel interessant moet ik zeggen..
Nou.... doordeweeks voor 12en is het niet zo gigantisch druk Ben vaak rond 10en daar heen gegaan en heerlijk geshopt! Niet dat het héél rustig was, maar kon soms zo de pashokjes in lopen
Jantine_
Geplaatst: 31-01-11 20:47
Joehoe net een supergave jas gekocht (tussen/zomer), armbandje, legging en sjaal.
Ik ga er 2/3 keer per week heen (Primark Hoofddorp), 3 minuten van m'n school af op scoot!
ben echt benieuwd! In engeland was de primark echt supergoedkoop.. omgerekend 5 euro voor schoenen, 8 euro voor rokjes etc.. dus verwacht dat eig hier ook wel..
_Karlijn
Geplaatst: 31-01-11 21:10
Aranel schreef:
_Karlijn schreef:
Ik stel voor dat de routebeschrijvingen naar beide winkels in de openingspost van het volgende topic komen te staan
En gelijk in de openingspost de openingstijden + de mededeling dat het áltijd druk is
ik kom er net vandaan, het was héérlijk rustig! hemels! ik heb 10 artikelen en was 62.50 kwijt set van 7 paar sokken portomonee tas basic zwart truitje basic zwart/wit gestreept shirtje basic zwart tshirtje super toffe sleehak schoenen riem 2 x panty's (die zitten zooo lekker! )
de basics zijn echt van super sterke kwaliteit, ben daar heel blij mee!
Lous
Geplaatst: 01-02-11 14:27
Dat klopt. Heb hier diverse truitjes met streepjes en V-hals. Kun je trekken wat je wilt, niet stuk te krijgen. En na vele malen wassen nog steeds mooi.