Wat ga jij stemmen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat ga jij stemmen?

CDA
28 (2%)
PvdA
92 (8%)
SP
121 (10%)
VVD
227 (20%)
PVV
355 (31%)
GroenLinks
97 (8%)
ChristenUnie
14 (1%)
D66
86 (7%)
Partij voor de Dieren
64 (5%)
SGP
4 (0%)
Nieuw Nederland
Geen stemmen
TON
7 (0%)
Mens en Spirit
3 (0%)
Parij één
Geen stemmen
Lijst 17
8 (0%)
Piratenpartij
8 (0%)
Lijst 19
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1114

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:21

Heino schreef:
take_one schreef:
Fijn, ik vind dat allemaal niet hoeven. Alleen in nood zou ik zoiets OK vinden.

Prima, maar die mensen zijn hier nu eenmaal al. Zijn hier veelal zelfs geboren. Dan kan je in mijn ogen niet zeggen "jij kwam er als laatste bij, dus jij moet nu weg".

Iedereen die hier nu nog woont, en hier nu nog geboren is, nou die blijven dan maar tenzij ze iets fouts doen.
Maar van mij part komt er niemand meer Nederland in, alleen in ernstige nood. Punt.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:21

Absoluut niet. Het is een lichtgetinte man van marrokkaanse of turkse afkomst. Hoevaak ik dat wel niet hoor...
(Reactie op jildau)
Laatst bijgewerkt door m1992 op 08-06-10 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:22

Ik erger me ook mateloos aan groepen die mensen naroepen of dwars zitten. Maar ik kan echt niet aan hun hoofd zien of het Moslims zijn. Ik heb een hekel aan mensen die dat doen, niet aan bevolkingsgroepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet in een grote stad woon, maar verhoudingsgewijs wonen er hier in de stad erg veel Turkse en Marokkaanse mensen. Maar de gasten die het hier voor de deur iedere week weer flink verpesten, die tegen mijn gevel staan te kotsen, die graag de boel eens flink op stelten zetten, daar heb ik nog geen hoofddoekje tussen gezien. Ik zeg niet dat er geen Moslims zijn die rottigheid uithalen, want er zijn er wel die dat doen. Maar zo zijn er net zoveel Nederlandse huftertjes die dat doen.

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:22

Ik stem op PVV ik ben het niet met alles eens wat geert wilders zegt maar met het merendeel wel. ;)

Marlinh ik ben het zeker met jou eens, tuurlijk zijn ze niet allemaal slecht! maar een hele hoop ook wel, en die moeten het land uit, in principe zijn ze hier wel als gast....
Laatst bijgewerkt door Charissa_N op 08-06-10 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:24

Nederlandse mensen zijn ook erg, maar wij woonden hier al, en bovendien zijn die niet het allerergst.
Alle mensen die hier naartoe gekomen zijn, moeten blij zijn dat ze hier mogen zijn.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:24

chevax schreef:
Ik erger me ook mateloos aan groepen die mensen naroepen of dwars zitten. Maar ik kan echt niet aan hun hoofd zien of het Moslims zijn. Ik heb een hekel aan mensen die dat doen, niet aan bevolkingsgroepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet in een grote stad woon, maar verhoudingsgewijs wonen er hier in de stad erg veel Turkse en Marokkaanse mensen. Maar de gasten die het hier voor de deur iedere week weer flink verpesten, die tegen mijn gevel staan te kotsen, die graag de boel eens flink op stelten zetten, daar heb ik nog geen hoofddoekje tussen gezien. Ik zeg niet dat er geen Moslims zijn die rottigheid uithalen, want er zijn er wel die dat doen. Maar zo zijn er net zoveel Nederlandse huftertjes die dat doen.

Als dat al zo zijn, dan zou het percentage bij de allochtonen dus alsnog hoger liggen, daar zijn er immers minder van!

Nee, wat mij betreft kan iedereen die een fout maakt vertrekken, graag of niet :)
En idd, niemand erbij, 1 keer die fout gemaakt, nooit weer :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:25

marlinH schreef:
Absoluut niet. Het is een lichtgetinte man van marrokkaanse of turkse afkomst. Hoevaak ik dat wel niet hoor...
(Reactie op jildau)

Snap je even niet, we bedoelen toch hetzelfde? :D

Anoniem

Ik heb net stemwijzer ingevuld en kom meest overeen met PVV..dus dan gaan we daar maar voor ;)

Zidore

VVD natuurlijk, dat is wat ons land op dit moment nodig heeft:herstel van de economie
die Wilders daarvan weet iedereen stiekem zelf dat dat niks gaat worden... (antistem)

Ayasha
Blogger

Tallie1979 schreef:
Eefske schreef:
Maar of je graag een MP wil die bij Berlusconi past.. ;)

Ga je mij waarschijnlijk niet wijs vinden, maar ik lach me kapot om die man! Hij is echt een driftkop en een narcist! _O-

Maar, hij heeft wel al heel erg veel gedaan voor Italie.. Oke, oke, en aardig wat mensen beledigd.. ( heb helemaal slap gelegen toen hij een Duitse politicus een kampcommandant noemde, heel Europa stond op zijn achterste benen! :)) )

Sarkozy ging ook grote schoonmaak houden in Frankrijk.. Toevallig ook flink het immigrantenbeleid aanscherpen.. Kreeg ook veel kritiek, maar toch de meeste stemmen..

Belgie kreeg Vlaams belang, ook al een partij die een verschil wilde maken waar veel mensen over hun nek van gingen.. Ook Vlaams belang is gehoord..

En nu PVV/Geert Wilders.. Let op mijn woorden, zijn partij wordt groot, hij gaat veranderingen brengen.. En het werd verdeurie tijd ook! :P

Wanneer is Vlaams belang gehoord dan? :+
Het enige dat er "gehoord" is aan vlaams belang, is dat de huidige punten van veel andere politieke partijen vrijwel allemaal uit het programma van het vroegere Vlaams Blok komen. :+

m1992

Jildau schreef:
marlinH schreef:
(Reactie op jildau)

Snap je even niet, we bedoelen toch hetzelfde? :D

Sorry, las je reactie verkeerd :D

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:26

Zidore schreef:
VVD natuurlijk, dat is wat ons land op dit moment nodig heeft:herstel van de economie
die Wilders daarvan weet iedereen stiekem zelf dat dat niks gaat worden... (antistem)

Spreek voor je zelf aub.. :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:27

Haha maakt niet uit!

Ik wilde eerst VVD stemmen maar nu neig ik veel meer naar SP omdat hun het beter voor hebben met dieren, en omdat ze niet aan de studiefinanciering komen die ik wel nodig heb.. Maar ik denk dat ik mijn definitieve besluit ga maken na het debat vanavond!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:29

take_one schreef:
Ik hoor ook niet te emigreren als ik het hier "goed" heb.

Dit vind ik ietwat kort door het bochtje :P mensen emigreren ook als ze de liefde van hun leven in een ander land hebben gevonden. Of wanneer ze toe zijn aan een nieuw avontuur :P

Heeft niet alleen te maken met het ergens beter hebben :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:30

Nederlandse jongens roepen me nooit wat na.. nee die komen op zaterdagavond na het uitgaan dronken door de straat en trappen de spiegel van elke auto die ze tegenkomen af :=

Flink aanpakken die handel, en niet een halve dag papiertjes laten prikken :=
Van mij mogen ze de schade terugverdienen door flink hard te werken, dan zien ze ook hoeveel ze hebben kapot gemaakt.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:30

8nnemiek schreef:
Nederlandse jongens roepen me nooit wat na.. nee die komen op zaterdagavond na het uitgaan dronken door de straat en trappen de spiegel van elke auto die ze tegenkomen af :=

Flink aanpakken die handel, en niet een halve dag papiertjes laten prikken :=
Van mij mogen ze de schade terugverdienen door flink hard te werken, dan zien ze ook hoeveel ze hebben kapot gemaakt.

jij stemt vvd? ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:31

Tallie1979 schreef:
take_one schreef:
Ik hoor ook niet te emigreren als ik het hier "goed" heb.

Dit vind ik ietwat kort door het bochtje :P mensen emigreren ook als ze de liefde van hun leven in een ander land hebben gevonden. Of wanneer ze toe zijn aan een nieuw avontuur :P

Heeft niet alleen te maken met het ergens beter hebben :)

Nee dat vind ik inderdaad ook niet. Maar ik vind wel dat als je naar een ander land gaat je je ook hoort aan te passen daar en je je sowieso een beetje moet kunnen redden met de taal, het in ieder geval proberen. Als ik naar een land zou gaan waar alle vrouwen altijd een hoofddoekje dragen dan doe ik dat ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:31

Ik stem waarschijnlijk op de PVV. Deze kwam uit de stemwijzer en ik zou ook graag een hoop zien veranderen hier in Nederland :) Ben het met redelijk veel dingen eens die hij zegt.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:32

marlinH schreef:
Zidore schreef:

Spreek voor je zelf aub.. :Y)

doe ik ook, en ik vind het gebakken lucht :P

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:33

Kayleigh_ schreef:
Ik stem waarschijnlijk op de PVV. Deze kwam uit de stemwijzer en ik zou ook graag een hoop zien veranderen hier in Nederland :) Ben het met redelijk veel dingen eens die hij zegt.

Ik ook. Met de meeste standpunten ben ik het erg eens!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:33

Valt me inderdaad nog op de er veel op de PVV gaan stemmen.
Bij mij wordt het PVV of SP
Vanavond nog even alles doorlezen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:34

Zidore schreef:
doe ik ook, en ik vind het gebakken lucht :P

dat doe je in bovenstaand bericht dus net niet gezien je het hebt over "iedereen weet". :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:35

Jildau schreef:
Nee maar wel; jij hoort je hier te gedragen en mee te doen met de maatschappij net als alle andere Nederlanders als je zo graag een Nederlander wilt zijn.

Absoluut! Maar niet "jij mag geen koranlessen volgen"

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:35

_Jessie schreef:
Valt me inderdaad nog op de er veel op de PVV gaan stemmen.
Bij mij wordt het PVV of SP
Vanavond nog even alles doorlezen

pvv of sp? da's nogal een verschil!

_Jessie

Re: Wat ga jij stemmen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 15:36

Ja dat is het ook wel :P
Ik ben het deels eens met Wilders....alleen hoeft niet in het extreme vind ik.
Ik neig meer naar de SP