Haha, ik heb 1 zwarte (te klein), 2 grijze, en nu dan 3 bruine
Maar 1 grijze pastte niet echt mooi, en pas nog nieuwe bruine, want oude bruine was te klein en mocht nu een mooi jasje uitzoeken (heb altijd van die goedkope gehad, en nu na operatie wel eens een mooie ) Dus vorige week een pikeur epsom geheel chocobruin gekocht, en nu zag ik deze voor zo weinig. Moet eigs die andere 3 (zwarte, 1 grijze en bruine) eens te koop zetten maar geen zin
Wauw, heb je de BR Zenith cap ook bij Ebay vandaan?
MelanieB
Geplaatst: 13-06-11 20:24
minouesmee schreef:
Trouwens die BR Zenith lijkt veel op een GPA zeg.
haha ja, en die vind ik ook wel mooi, maar vind die caps te duur voor dressuur, dus deze was wel mooi, en mooi met klein beetje zwart. Geef liever geld uit aan een speedair voor springen dan. @Elevien, nee
Undefined
Geplaatst: 13-06-11 20:28
MelanieB, ik bedoel het bloesje voor eronder! Weet je dat toevallig ook?
Jetske
Geplaatst: 13-06-11 20:29
Dat lijkt me een fijne cap! Zat er ook over te denken die te kopen, wel mooi om met dressuur ook geheel in het bruin te kunnen (onder mijn speedair cap kan ik geen knot maken nl), start meestal met een staart of met mijn grijze cap dan, maar dat vind ik niet zo mooi.
Dat jasje is iig fijn! Ik heb dezelfde ! Je ziet hem niet zo heel veel eigenlijk.
minouesmee
Geplaatst: 13-06-11 20:30
Ik heb een bruine charles owen Hamptom, wou eerst ook een gpa allen vind ze iets te erg aan de prijs.
Jetske
Geplaatst: 13-06-11 20:33
Ik ben niet zo van de ouderwetse (CO) modellen . CO's zijn wel fijner geprijst dan GPA's, dat zeker. Ze schijnen ook onwijs fijn te zitten. Die blauwe die ik gekocht heb is er ook een, ben erg benieuwd hoe die zit ook
GPA's in het bruin zijn ook niet zo'n mooie, duidelijke kleur bruin. De Speedair en airskin nog redelijk, maar de titium is echt nauwelijks bruin te noemen
MelanieB
Geplaatst: 13-06-11 20:36
Speedair in de dressuur vind ik altijd lelijk.. Ik heb sowieso nooit een knot in, altijd een vlecht.
@Undefined, nee dat weet ik niet
Ik wil nog steeds wel een gpa, maar zoek ze dan wel via ebay. Ga niet zoveel geld uitgeven aan een cap, als ik er een keer goed hard met paard ofzo mee val moet je m toch wel vervangen, beetje zonde dan Maar als ik m voor 160 ofzo kan kopen, best. Zag pas ook een bruine gpa weggaan voor 120
Ik wil de leren speedair *kwijl* Helemaal mijn kleur leer bruin dus
minouesmee
Geplaatst: 13-06-11 20:37
Ik vind ze erg chique staan die CO's en ze zitten inderdaad heerlijk. De GPA choco vond ik meer naar een roestkleur neigen.. erg mooi model, maar de kleur is totaal geen choco bruin. Die blauwe is inderdaad gaaf! Het is jammer dat ze geen cap in het petrol blauw van Eskadron hebben.
Ik vind die GPA speed air niet mooi.
Jetske
Geplaatst: 13-06-11 20:39
Ik heb mijn speedair ook niet voor de volle prijs betaald. Echt te gek, 500 euro voor een valhelm Ik had hem voor een heel stuk minder. (en wel helemaal nieuw)
Die is erg gaaf
Kan wel zeggen, speedair zit wel echt superfijn. Echt mooi licht en écht ventilerend (kan ik van mijn ander GPA niet echt zeggen, die is vooral lekker voor in de winter als het koud is )
Laatst bijgewerkt door Jetske op 13-06-11 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Die Br zenith die op gpa pikeur drs cap lijkt die ik had gekocht, was op outdoor gelderland maar 59,- ooteman 72,50 Scheelt toch iets Houd m ook alleen voor de wedstrijden
Haha. In Zweden hebben ze veel deze cap's, ik vind ze echt afschuwelijk. Ik heb in zweden een namaak GPA liggen, die zit al erg fijn dus laat staan een gpa zelf.