Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pivanti schreef:Moreil, Als je het geld hebt zou ik inderdaad gelijk voor je motor gaan, als je die toch wilt gaan halen. Nu zitten inderdaad alle regels er nog goed in. Straks als je een poosje autorijd dan doe je toch niet alles meer precies volgens de regeltjes enz en dan is het weer lastiger om alles perfect te doen...
Mowoah, maar hoe kan t dan dat sommige al heel snel een afrijd datum krijg en anderen weer tig weken moeten wachten...
Ja precies, kleine autootjes zijn te betalen...
Moet wel eerlijk zeggen dat een zware auto wel erg fijn rijd. Lekker stabiel enz Zal straks wel wennen zijn in een licht autootje. Waar ik nu in rijd weegt 1500 kg, de mijne 750 ofzo haha
Lexus ken ik helemaal niet..
Moreill schreef:Nou, als ik voor de motor ga, dan weet ik ook al welke motor ik wil (moet echt afkicken op die dure smaak)
Van de week shoot gehad met echt een supergave, het is niet de foto die ik zou uitkiezen, maar de rest krijg ik nog.. Dus deze motor word het.
http://i41.tinypic.com/ff6a9u.jpg
Moreill schreef:Ja of niet, maar goed, ook even 6000,- voor neertikken, dus die zit er zowiezo nog niet in.. Maar als ik nu voor de motor ga (moet ik lichte motor) dan word ie op m'n 21ste automatisch overgezet dat ik ook zware zou morgen rijden.. Dus dan krijg je die 'cadeau'.
En ga niet voor BE, als ik voor C (vrachtwagen) en CE (met aanhanger) ga dan krijg je daar E achter B ook bij cadeau..Kan niet wachten om te mogen blazen in zo'n dikke truck :p..
Kimberleij schreef:Moreill schreef:Nou, als ik voor de motor ga, dan weet ik ook al welke motor ik wil (moet echt afkicken op die dure smaak)
Van de week shoot gehad met echt een supergave, het is niet de foto die ik zou uitkiezen, maar de rest krijg ik nog.. Dus deze motor word het.
http://i41.tinypic.com/ff6a9u.jpg
Gaaf ding! daar was mijn oog ook al opgevallen![]()
alleen wil ik het zwaardere type
Mandyy schreef:M'n vader reed net een weg in waar het niet mocht, ik had het gezien en hij niet.Vond ie niet zo leuk.
Kimberleij schreef:kop op meis, misschien krijg je op het examen hele andere vragen en weet je ze allemaal![]()
In welke van de 2 onderdelen had je teveel fout? en hoeveel als ik vragen mag?