Al die regen betekend wel dat het voorjaar onderweg is. Nog maar een korte tijd denk ik dan.
dejavu
Geplaatst: 28-02-10 19:54
Veulen84 schreef:
Al die regen betekend wel dat het voorjaar onderweg is. Nog maar een korte tijd denk ik dan.
In november regende het ook flink.
gohya
Geplaatst: 28-02-10 19:56
Wow stevig windje hier,op de heenweg met de hond uitlaten alleen regen.En opeens uit het niets [op de terugweg] begon het te stormen!Het stormt en giet hier nu ook behoorlijk. Máár vanaf morgen LENTE,Yehhh. Na regen komt zonneschijn. Bokkers dit weer wat we nu hebben is alleen vandaag,morgen is het weer voorbij.
zo is het het maar net,Venhorst behoorlijk "winderig",maar geen schade. Net na Uden bij pap en mam geeten,maar onderweg veel rommel op de weg dat wel
Veulen84
Geplaatst: 28-02-10 20:37
dejavu schreef:
Veulen84 schreef:
In november regende het ook flink.
Nu is het och geen november. Het is februari, bijna maart. Regen en storm brengen temperatuurswisselingen mee.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 28-02-10 20:47
Veulen84 schreef:
Regen en storm brengen temperatuurswisselingen mee.
Net andersom, temperatuurwisselingen brengen regen en storm met zich mee Maar het begint hier inmiddels ook behoorlijk te waaien.... blijkbaar krijgen we toch nog wat mee van de storm.
Gisteren de hele dag alleen maar regen, regen en nog meer regen gehad. De wind viel wel mee, maar ik woon aan het ijsselmeer, en het waait hier altijd wel. Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stapte ik de deur uit, viel er sneeuw. Nu als ik naar buiten kijk ene kant helder blauwe lucht en de andere kant is de lucht een beetje grijs.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 01-03-10 10:32
Hier zonnetje en vogeltjes. Tijd om aan te kleden en een buitenrit te maken!