Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor de 1e keer, heb er wel zin in!
Niet heel veel dit x, maar je koopt er altijd wel wat. Nessie schreef:Je moet in Alexander uitstappen, denk dat het vanaf Utrecht zo'n 20-30 minuten naar Alexander is, dan nog 10 minuten lopen ofzo (De reistijd met de trein kun je wel berekenen op ns.nl)
is de weg ook een beetje vanzelfsprekend als je er nog nooit geweest bent?
Nessie schreef:Je loopt naar beneden de trap af, als je de trein hebt richting Rotterdam uit Utrecht dan ga je linksaf. Je gaat het winkelcentrum in, dat is een roltrap op. Je volgt de borden; Kantoren C, en loopt aan de andere kant (Het is een groot winkelcentrum) het winkelcentrum weer uit, en dan is links de Primark (Dan duidelijk te zien). Ik weetniet of je ook met metro kan maar ik loop altijd gewoon het winkelcentrum door
Veel plezier alvast. Die 1e zin ''de trap af'''is dus vanaf het perron de trap af lopen voor de duidelijkheid
En linksaf is dus aan de linkerkant het station uit.
Mijn hersens staan op ''Primark Primark Primark!''

Shopverslaving.
Binnenkort (Volgend weekend) heb ik met diezelfde pony (Tenminste ik denk dat je Wolder bedoelt)als het mooi weer is een shoot bij zonsondergang..
Hoop dat dat ook mooie plaatjes oplevert. En we hebben ook nog 1 a 2 gewone shoots met beide paardjes staan voor deze periode.
Hoop voor je dat het nu beter is.. Het zal dan ook wel druk zijn, want het is ook heeel erg druk op doordeweekse dagen wanneer iedereen gewoon moet werken