magic_lover schreef:Haha ja, ik keek automatisch ook wel de eerste les maar niet zoals 't me later is aangeleerd. Wat overigens ook vrij snel ging hoor, dat spiegelen/kijken is bij mij niet zo'n probleem gelukkig!Tuurlijk keek je de 1e lessen wel, maar niet zo 'bewust' dat riedeltje binnen-buiten-dode hoek.
heb bij heel wat mensen meegereden, en bij vrijwel iedereen besteedde ze daar weinig aandacht aan de 1e lessen, kijkgedrag pakte ze er pas later bij.
edit: dit bedoel ik iddben niet zo ster in uitleggen soms
Chann schreef:De aller 1e les vroeg ze of ik al eens in een auto had gereden etc, had toen ook al eerlijk gezegt dat ik al wat had geoefend, dus moest idd ook alles gelijk zelf doen, behalve dat échte' kijkgedrag dus.Ik begon ook de 6e les pas met echt kijken (spiegelen), daarvoor was het gewoon schakelen en sturen oefenen en zorgen dat alles 'eigen' werd. Instructeur keek wel voor me bij afslaan en dat soort dingen, daar dacht ik toen niet eens aan...
Ook aan mij werd de eerste les gevraagd of ik niet al stiekem geoefend had maar ik had nog nooit achter 't stuur gezeten, moest echter wel gelijk alles doen (schakelen, sturen, gassen, remmen), vooral veel op industrieterrein gereden maar ook al gelijk 80km-weg op. 't Bewust kijken kwam dus 'n paar lessen later, toen ik de auto wat meer onder controle had.

Vond 't prima gaan zo!