Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo_x schreef:ThePast03 schreef:Er zijn nog een paar mensen die weigeren het gebied te verlaten. Ergens kan ik mezelf dat best voorstellen.
Ik zou ook niet graag mijn huis/boerderij/dieren/alles achterlaten in de wetenschap dat je het misschien niet meer terugziet..
Marjo_x schreef:ThePast03 schreef:Er zijn nog een paar mensen die weigeren het gebied te verlaten. Ergens kan ik mezelf dat best voorstellen.
Ik zou ook niet graag mijn huis/boerderij/dieren/alles achterlaten in de wetenschap dat je het misschien niet meer terugziet..
cijsalover schreef:[*olduser*], waarom weigeren ze dat dan? Sorry heb niet het hele topic doorgelezen.
Ik zou met liefde willen helpen, maar woon misschien wat te ver. In ieder geval super van de mensen die wel hulp kunnen bieden!
En verder, sterkte voor iedereen!
Arabesk schreef:ThePast03 schreef:Er zijn nog een paar mensen die weigeren het gebied te verlaten. Ergens kan ik mezelf dat best voorstellen.
Ik ging boven op zolder zitten en deed alsof ik niet thuis was. Laat mijn diertjes niet zomaar alleen
Maar ja als de ME doorheeft dat je thuisbent heb je een problemo...
Rienn schreef:Jolliegirl schreef:lovesfacheux schreef:Wat een rook... Wordt nu ook wat donker..
Jij woont in groningen.. en je hebt last van de rook?
Zelfs hier in Hoorn kun je er niets van ruiken of horen..
Rozanne schreef:ok:
Wie kunnen er paarden opvangen indien nodig! en wie kan vervoeren?
graag je nummer naar mij pben en plaats
Graag aangeven hoeveel, land of stal en anders of je evt de mogelijkheid hebt om te vervoeren.
Plek voor paarden:
boktnaam: land/stal hoeveel
-Yadeysla land en stallen genoeg als het nodig is
- Letsdunit - 2 stallen en land
- heleenxx - 1 stal en weiland in Sint Pancras
- Flair 2 stallen en paddock voor de nacht
- Renskje land meerdere paarden en evt paddock. in overleg
- Dennis - Land omheind voor kleintjes tot B/C pony
- tries_en_faf land voor meerdere paarden
- Eas_mon. Ik heb 3 stallen tot beschikking aan huis in Oude Niedorp! ( Alle beesten welkom! van konijn, geit, varkens, paard)
- iloveyah87 Bij ons staat momenteel 1 stal leeg in Hoofddorp
vervoer hoeveel
- Letsdunit - vervoer voor 2 paarden
- heleenxx - Vervoer voor 2 paarden
- Dennis - Vervoer voor 2 pony's (tot B maatje)
- Rozanne - Vervoer voor 1 paard/pony