toen ik thuis kwam stond de termometer in de woonkamer op 26,5. Mijn slwaapkamer stond hij op 29.9 Een heus record.... Deuren allemaal open en ventilator aan. Nu staat de woonkamer op 25.5, en de slaapkamer op 26.3. Word een zwoele nacht.....
Erna_
Geplaatst: 07-08-09 08:51
10 voor 9 en nu al vies benauwd..... Dat wordt wat vandaag
sliep pas laat ( en was ook laat thuis ) maar heb opzich wel goed geslapen en ga zo nog ff verder wat uurtjes slapen het is nu nog niet benauwd in de slaapkamer maar zo cool dat ik nu zelfs nog een dekentje nodig heb
Elsskippy
Geplaatst: 07-08-09 10:49
Ik vind het maar niks die hitte. Je kunt het huis nauwelijks schoon maken vanwege de hitte. Zondag concours, ik heb nog maar 1 keer gereden deze week.
Pff heb moeten werken. We hebben wel airco maar als je dan buiten komt krijg je zo´n klap. Bah. en dan nog zo´n hete auto die vol in de zon staat. Kom je thuis is de zon weg en begint het te waaien. Hihihi dat is wel lekker natuurlijk. Maar ik heb zo´n vermoeden dat het hier straks aardig tekeer gaat gaan. Hoop echter van niet want ik ben al zo´n schijterd met onweer en mannekelief is niet thuis.
aisa
Geplaatst: 07-08-09 19:19
je hebt geluk,gaat mooi naar Duitsland volgens mij. Ben ook blij hoor,vind het ook maar niks hihi,beetje rommelen enz ok ,maar daar moet het ook bij blijven